2016-12-20, 16:20
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mötte just denna målvakt i kvalet utan några kemilänkar: http://www.futhead.com/17/players/31671/marc-aurele-caillard/

Han ragequitta efter en halvlek då hans lag sög i övrigt också och jag spelade ut honom men hans bronsmålvakt räddade massa skott. 7 räddningar gjorde hans bronskeeper på 6(?) i kemi på en halvlek. Det var bra räddningar och hade Neuer t.ex. stått i mål tror jag det sett exakt likadant ut.

Har bildbevis om du inte tror mig

Till personen ovan: Jag tycker handikappet känns likadant som föregående år. Vet att EA gjorde en grej av att kemi skulle betyda mer i år. Men ändå kan sånt som jag skrev om ovanför hända. Har mött en del som kör med på pappret kassa anfallare utan länkar som gör typ 2mål hur enkelt som helst.

Han kan säkert ha gjort en massa räddningar. Om han hade spelat i Chelsea i verkligheten så hade han ju fortfarande gjort ett par räddningar?

De räddar helt enkelt inte tillräckligt med skott, och skillnaden finns där mellan en guldkeeper och en bronskeeper.

Men om du fortfarande tror på det så kör med en brons
Citera
2016-12-20, 16:21
Medlem
Någon som har lust att slänga ihop ett pl lag för 550k? Helst 442, tack på förhand
Citera
2016-12-20, 16:26
Medlem
Okej, efter att ha fått massvis med frågor via PM av er där ni bland annat har frågor om tips och hur jag blev så förmögen och om jag kan starta en youtube kanal där jag förklara och ger er tips om vilka spelare ni ska köpa och dylikt så vill jag bara säga att JAG INTE har den möjligheten. Men däremot så kan jag tänka mig en mer "skriftlig" sätt att framföra mina tips osv via någon enkel bloggsida? Det kan jag tänka mig göra.
Citera
2016-12-20, 16:37
Medlem
10 raka segrar och sen sprack nollan pga dnf-loss när jag ledde 4-1. Frustrerande
Citera
2016-12-20, 16:45
Medlem
Gjorde Kurzawa för typ 20k värd att göra funkar i PL med Zouma, Kante, o Martial på vänster kanten bara o fixa 🏆
Citera
2016-12-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raiiier
Okej, efter att ha fått massvis med frågor via PM av er där ni bland annat har frågor om tips och hur jag blev så förmögen och om jag kan starta en youtube kanal där jag förklara och ger er tips om vilka spelare ni ska köpa och dylikt så vill jag bara säga att JAG INTE har den möjligheten. Men däremot så kan jag tänka mig en mer "skriftlig" sätt att framföra mina tips osv via någon enkel bloggsida? Det kan jag tänka mig göra.
Haha den Youtuben-kanalen (eller bloggen som det nu ser ut åt att bli istället) där du då skulle visa upp dina 200k plus fyra svarta kort (som du refererade till i 11 November då du senast tittade in här) hade varit väldigt intressant och se.

Dina tips då var:

1. Gaitans OTW-kort, jag citerar dig "Det är bara en tidsfråga tills han får sin IF". Nja, det kan man väl inte säga. Har han spelat en hel match sen du gjorde inlägget?

2. Sane OTW-kort, jag citerar "han kommer briljera och han är billig". Billig är han definitivt. Varför? Han kommer inte att briljera. Nu har jag ju emot mig att han gjorde mål i helgen. Tråkigt för mig. Det tipset hade ju gått hem om man var intresserad på en avkastning på ~20k/kort (köptes för 44k 11 november, säljs för ~68k idag.) över en 40 dagars tidsperiod.

Nu kanske du har gjort enorma framsteg sen dess. Men på något sätt så känns det som att det har uteblivit. Du kanske har dubblat? Bra! Men det är inget man startar en blogg på. På något sätt så ifrågasätter jag också att "massvis med frågor via PM". Det finns ju folk här som har över miljonen och som dessutom är mer frekventa i denna tråd. Hur många förfrågningar borde t.ex. "EnLitenFrys" eller "Grahnen" få? Deras inkorg borde ju svämma över vid det här laget. De verkar ju ha lite koll på det dom skriver tänker jag. Men jag vill ju inte säga att du kommer med osanna uppgifter så jag lämnar det.

Men för att komma med en slutsats så hade det ju varit intressant att få läsa bloggen. Kanske inte för att få tips men hade varit intressant och se vad du har och komma med som är såpass matigt så att det inte går att göra 1 eller 2 inlägg i denna tråden. Hoppas du återkommer med en länk när det är dags.
Senast redigerad av sluggern375 2016-12-20 kl. 16:55.
Citera
2016-12-20, 17:08
Medlem
Två förluster nu där jag leder med 2+ mål i andra halvlek pga DNF SKIT. Connectar direkt, inte min jävla uppkoppling det är fel på. EA kan dra enda in åt helvete. Fuck you också som läser detta. JÄVLA FÖRBANNADE FITTSPEL. Nu går jag tillbaks till Nintendo 64!!! GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER, KONKURRS ÖNSKAR JAG EA SPORTS
Citera
2016-12-20, 17:09
Medlem
Fler än mig som blir utkastad hela tiden? Har två förluster nu utan att ens spelat 1 minut av en match.... Jävligt irriterande
Citera
2016-12-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Två förluster nu där jag leder med 2+ mål i andra halvlek pga DNF SKIT. Connectar direkt, inte min jävla uppkoppling det är fel på. EA kan dra enda in åt helvete. Fuck you också som läser detta. JÄVLA FÖRBANNADE FITTSPEL. Nu går jag tillbaks till Nintendo 64!!! GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER, KONKURRS ÖNSKAR JAG EA SPORTS
Förstår att du blir lack! Hänt mig 3 ggr nu alla i den där jävla semin när man leder med 3-1 och 2-0.. det är hopplöst ibland med EA:s fitt servrar man blir så lack. Skickade iväg ett mail får se om man får ett svar. De måste fan lösa den här skiten
Citera
2016-12-20, 17:17
Medlem
Blir oxå utkastad hela tiden måste vara ea som problem, riktiga Kalle ankor! Ska nog ringa dom o se va dom säger, förmodligen säger dom " de är ditt internet de är fel på" men man verkar ej vara ensam om detta problem o inte haft det tidigare
Citera
2016-12-20, 17:19
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Fler än mig som blir utkastad hela tiden? Har två förluster nu utan att ens spelat 1 minut av en match.... Jävligt irriterande
Jag kommer inte ens in, så det är nog serverproblem.
Citera
2016-12-20, 17:21
Medlem
Har oxå haft stora problem idag med eas servrar. Även många jag har mött verkar ha blivit disconnectade.

Btw nån som har nåt nybörjartrading tips, e det lovande informs man ska investera i eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in