Citat:
Ursprungligen postat av
sluggern375
Haha den Youtuben-kanalen (eller bloggen som det nu ser ut åt att bli istället) där du då skulle visa upp dina 200k plus fyra svarta kort (som du refererade till i 11 November då du senast tittade in här) hade varit väldigt intressant och se.
Dina tips då var:
1. Gaitans OTW-kort, jag citerar dig "Det är bara en tidsfråga tills han får sin IF". Nja, det kan man väl inte säga. Har han spelat en hel match sen du gjorde inlägget?
2. Sane OTW-kort, jag citerar "han kommer briljera och han är billig". Billig är han definitivt. Varför? Han kommer inte att briljera. Nu har jag ju emot mig att han gjorde mål i helgen. Tråkigt för mig. Det tipset hade ju gått hem om man var intresserad på en avkastning på ~20k/kort (köptes för 44k 11 november, säljs för ~68k idag.) över en 40 dagars tidsperiod.
Nu kanske du har gjort enorma framsteg sen dess. Men på något sätt så känns det som att det har uteblivit. Du kanske har dubblat? Bra! Men det är inget man startar en blogg på. På något sätt så ifrågasätter jag också att "massvis med frågor via PM". Det finns ju folk här som har över miljonen och som dessutom är mer frekventa i denna tråd. Hur många förfrågningar borde t.ex. "EnLitenFrys" eller "Grahnen" få? Deras inkorg borde ju svämma över vid det här laget. De verkar ju ha lite koll på det dom skriver tänker jag. Men jag vill ju inte säga att du kommer med osanna uppgifter så jag lämnar det.
Men för att komma med en slutsats så hade det ju varit intressant att få läsa bloggen. Kanske inte för att få tips men hade varit intressant och se vad du har och komma med som är såpass matigt så att det inte går att göra 1 eller 2 inlägg i denna tråden. Hoppas du återkommer med en länk när det är dags.
Tja! Nej, nu ligger jag på 1,6 mill idag och det har jag kommit fram till på ganska kort tid då jag pluggat och jobbat väldigt mycket! Tycker bara allmänt att spelet har blivit så enkel att bygga upp en förmögenhet att jag tänkte hjälpa till lite. Det var knappast såhär lätt under FIFA 12-14 då jag spelade som mest. Om du inte är intresserad så förstår jag det, du har säkert dina egna idéer på att växa, men för mig så har mina sätt tagit mig väldigt högt på väldigt kort tid så jag tänkte dela med mig utav hur jag för för de som är intresserade. Sista inlägget så hade jag 200k + 3 OTW om jag minns rätt, nu har jag 1,6 mill med ca 20 informs som ska säljas inför SBC. Igår fick jag en profit på 300k för mina informs tack vare SBC.