Citat:
Ursprungligen postat av
Sammandraget
Så här sitter Flashbacks intelligentia och försöker att förstå någon med en IQ+200. För att göra liknelser så att ni eventuellt förstår:
- Det är som att Dr Alban dömer ut Mozart för att han inte förstår.
- Det är som att någon som spelar i korpen div 12 dömer ut Messi för att han inte förstår.
- Det är som att Kakan Hermansson dömer ut Einstein för att hon förstår.
- Det är som att Anna Book dömer ut Gud för att hon inte förstår.
Skomakare bliv vid din läst!
Det senaste påhittet bland dessa intellektuella dvärgar är att skatten har något med saken att göra. Såvitt jag vet betalas det väldigt lite skatt från från personer inom trafficking, droger och våld. Är det någon förutom dessa dvärgar som tror att det inte är hög avans inom dessa sektorer?
Sluta "negga" om något ni inte begriper! Ni står kvar på perrongen när framtidståget har avgått. Hata inte dom som steg på tåget, det är inte deras fel att ni har ha liv utan framtidstro och möjligheter!
Tänker i största möjliga mån se bortom alla sakfel i din respons...
Jag tänker sticka ut hakan här och säga att jag är övertygad om att du har spenderat minst 50 lax i denna trevliga pyramidklubb.
Jag kan även tänka mig att din uplink i denna härliga miljonärsfabrik ligger max ett steg från allas våran Per-Anders Radenkrantz,som inte bara lurat in nära vänner,utan även släkten i denna fantastiska kryptovaluta som inte finns.
Du har nog sannolikt själv lurat/övertygat släkt och vänner om att detta är en framtid så ljus att man måste ha solglasögon på sig.
Vilket utfall tror du är sannolikt den dagen våran härliga Dr Ruja (som drog sig ur för ett tag sedan) blir när hon stänger ner servern och cementerar hela denna cirkus som den bluff det är?
Kommer dina polare/vänner/släkt klappa dig på axeln och säga att det kan hända den bästa,eller har du kanske lurat fel männinskor,så du kommer fundera både en och två gånger innan du vrider om nyckeln på bilen?
Jag är skapligt övertygad om att kännbara fängelsestraff bör ses som en jävligt lindrig "belöning" jämfört med vad som väntar många av topparna i denna framgångrika pyramid.
Kul ändå att våra svenska topleaders håller flaggan högt ända in i slutet!
Hoppas eventet i Göteborg blir lyckat!