Någon som testat POTG Fährmann? 77k-80k nu. Kan priset gå ner mer tro? Hur länge är det POTG finns tillgängliga i pack, till torsdag?
Citat:
Ursprungligen postat av
KaptenKrall
Lirade en match nu med detta lag:
https://www.futbin.com/17/squad/639491 , gjorde om lite i det. Kändes riktigt fint, lätt att hålla boll. Mittfältet var väl lite väl offensivt men men vann 3-1

Vad lirar du för customs? Jag brukar gå upp på offensivt i finaler och liknande matcher känner att man får bättre kontroll på matcherna då, speciellt när motståndaren backar hem. Tips som kanske kan funka, skönt när man är lite nervig också att vara den som anfaller istället för att försvara

Hur är IF Sokratis föresten? Hans vanliga kort verkar vara beast som bara den, la shadow på honom.
Ser ut som ett gött lag. Vad tror du om IF Pedro istället för Deulofeu? Inte testat någon av dem iofs. Mindre speed i Pedro men i övrigt ser det ju roligare ut. Varit sugen på att köpa SIF Costa nu. Beaaast? Hans vanliga kort e ju nice, antar att det kortet borde va riktigt bra. Såg att han vara nere på 280k imorse, kliade lite i fingrarna att trycka på buy now.. men är lite orolig att priset kanske sjunker, antingen för att han får en TIF, eller för att hans POTM kort finns ute. Har dålig koll på hur värdet blir på de dyra IF-spelarna. Har just nu bara 300k löst, har förvisso 20-25 Movember-spelare kvar som jag kan sälja av/quicksell.
Funderade på vad jag tyckte om IF Sokrates men kom på att jag inte hunnit spela med honom än

Bara spelat en kväll sedan jag skaffa honom och då körde jag WL med ett helt italienskt lag. Se om jag kan få lite tid i veckan o lira. Så jäävla spelsugen nu.