2016-12-13, 14:58
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Körde med N'zonzi helgen som var, och gillade inte honom alls. Kortet ser bra ut för en CDM men tyckte han kändes allmänt trög. Speciellt om man jämför med Kante som jag körde med veckan dessförinnan. Kanske M/M som är problemet? I övrigt ser det bra ut, dock inte testat Pepe eller Ter Stegen. Gillar du Pepe?

Kommer nog själv köra på https://www.futbin.com/17/squad/673013. Tankar?

Är allergisk mot alla squads med Butland men annars ser det riktigt stabilt ut! Kör du Bale med låg kemi eller byter du formation IG?
Citera
2016-12-13, 15:03
Medlem
Cisco9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Är allergisk mot alla squads med Butland men annars ser det riktigt stabilt ut! Kör du Bale med låg kemi eller byter du formation IG?

Förstår, håller med på ett sätt. Han är dock den som gjort det bäst så det är svårt att motstå.

Startar matchen med https://www.futbin.com/17/squad/671664 och byter Martial mot Pogba. Edit; såg nu att jag har Pogba i mål, det är bara för att hålla koll på lagets värde

Ni som fipplar med custom tactics, har ni något läge ni kan rekommendera? Jag kör helst ett snabbt passningsspel med instickare djupled. Laborerat lite grann men tycker det är svåranalyserat.

Jag har också sätt många köra get in behind och press back line på ST, upplever dock att anfallarna försvinner i matcherna jag gör så.
Citera
2016-12-13, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

Bara jag ser Butland och Musa så tiltar man ju.. Den jävla snubben gjorde just hattrick på mig och Butland gjorde de sjukaste räddningarna. Hopplöst
Citera
2016-12-13, 15:17
Medlem
Någon som testat POTG Fährmann? 77k-80k nu. Kan priset gå ner mer tro? Hur länge är det POTG finns tillgängliga i pack, till torsdag?

Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrall

Lirade en match nu med detta lag: https://www.futbin.com/17/squad/639491 , gjorde om lite i det. Kändes riktigt fint, lätt att hålla boll. Mittfältet var väl lite väl offensivt men men vann 3-1 Vad lirar du för customs? Jag brukar gå upp på offensivt i finaler och liknande matcher känner att man får bättre kontroll på matcherna då, speciellt när motståndaren backar hem. Tips som kanske kan funka, skönt när man är lite nervig också att vara den som anfaller istället för att försvara Hur är IF Sokratis föresten? Hans vanliga kort verkar vara beast som bara den, la shadow på honom.

Ser ut som ett gött lag. Vad tror du om IF Pedro istället för Deulofeu? Inte testat någon av dem iofs. Mindre speed i Pedro men i övrigt ser det ju roligare ut. Varit sugen på att köpa SIF Costa nu. Beaaast? Hans vanliga kort e ju nice, antar att det kortet borde va riktigt bra. Såg att han vara nere på 280k imorse, kliade lite i fingrarna att trycka på buy now.. men är lite orolig att priset kanske sjunker, antingen för att han får en TIF, eller för att hans POTM kort finns ute. Har dålig koll på hur värdet blir på de dyra IF-spelarna. Har just nu bara 300k löst, har förvisso 20-25 Movember-spelare kvar som jag kan sälja av/quicksell.

Funderade på vad jag tyckte om IF Sokrates men kom på att jag inte hunnit spela med honom än Bara spelat en kväll sedan jag skaffa honom och då körde jag WL med ett helt italienskt lag. Se om jag kan få lite tid i veckan o lira. Så jäävla spelsugen nu.
Citera
2016-12-13, 16:26
Medlem
Fick klarat kvalet nu. Är det någon mer som upplevt att spelet flyter på segt?
Alla spelarna är jätte sega.
Trodde det var servrarna när jag försökte igår men samma idag. Skit tråkigt att spela.
Sitter på 100 Lina med kabel så tror inte det är mitt internet
Citera
2016-12-13, 17:01
Medlem
En amatör fråga. De röda korten man får en gång i månaden de uppgraderas inte om spelaren får ytterligare ett IF-kort va? För de tre spelarna jag fick förra veckan har samma stats som deras IF-kort.
Citera
2016-12-13, 17:37
Medlem
De måste ju gå att göra nåt åt de här med att folk spelar dom där jävla idioterna musa butland o allt vad det är! FIFA blir tråkigare att spels för varje dag som går! Dom får ju patcha såna spelare, testat själv bara för att se, de är helt sjukt att de går bättre med typ musa o Remy på topp än Suarez o Ronaldo!
Citera
2016-12-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
En amatör fråga. De röda korten man får en gång i månaden de uppgraderas inte om spelaren får ytterligare ett IF-kort va? För de tre spelarna jag fick förra veckan har samma stats som deras IF-kort.

Dom har ju samma stats som IF-korten eftersom man får en röd version av IF-korten
Citera
2016-12-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
De måste ju gå att göra nåt åt de här med att folk spelar dom där jävla idioterna musa butland o allt vad det är! FIFA blir tråkigare att spels för varje dag som går! Dom får ju patcha såna spelare, testat själv bara för att se, de är helt sjukt att de går bättre med typ musa o Remy på topp än Suarez o Ronaldo!

Mm jag vet! Jag är så helvetes trött på de jag med... Just Butland och Musa är fan kris att spela mot. Otroligt tråkigt
Citera
2016-12-13, 18:19
Medlem
tugboatbobs avatar
Någon som har testat Luis Hernandez och Dennis Bergkamp? Står i valet mellan dessa två herrar på forwardspositionen, men har inte jättemycket att gå på annat än deras stats
Citera
2016-12-13, 18:45
Medlem
Bästa CAM till en Serie A trupp? Spelar med Jovetic just nu, fungerar helt okej, vilken spelare ansér ni vara mest värd pengarna och presterar bäst?

Kram
Citera
2016-12-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Bästa CAM till en Serie A trupp? Spelar med Jovetic just nu, fungerar helt okej, vilken spelare ansér ni vara mest värd pengarna och presterar bäst?

Kram

Testade nyss IF Bonaventura, ingen succé alltså. Tror han gjorde 2 mål + 11 assist på typ 24 matcher vilket för mig inte är bra. Så han avråder jag dig ifrån! Har inte testat så många men IF Pjanic är rätt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in