2016-12-10, 13:07
Medlem
Asså nu måste de patcha jävla FITT Musa och Remy.. Aubomeyang eller vafan han heter kan dom ju fixa också. Ofta i bulltofta att Musa är bättre än Aguero IF liksom. Jävla skit
Citera
2016-12-10, 13:14
Medlem
Zer0Shits avatar
Fick en blå Varane i paket nyss. Sälja eller behålla? Kör la liga men har redan Pepe och Pique som MB.
Citera
2016-12-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Asså nu måste de patcha jävla FITT Musa och Remy.. Aubomeyang eller vafan han heter kan dom ju fixa också. Ofta i bulltofta att Musa är bättre än Aguero IF liksom. Jävla skit
Musa är fan helt brutal, sätter typ varenda läge han får och glider ifrån vem som helst.
Precis som du skrev så är det typ Musa och Remy som jag har mest problem att ta hand om, betydligt jobbigare än att möta någon med Aguero eller Lewandowski till exempel.
Citera
2016-12-10, 14:34
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Kan inte starta en match.

Får upp följande meddelande när jag försöker starta matchen "Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion".

Xbox One, vad är det här för skit?

Är du inloggad på rätt profil?
Citera
2016-12-10, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Fick en blå Varane i paket nyss. Sälja eller behålla? Kör la liga men har redan Pepe och Pique som MB.

Första tanken var att sälja direkt. Brukar va högt pris i början. Fick en blå Sidibe nyss. Kollade priset och det är högre idag än igår. Sidibe låg på runt 30k igår kväll och har idag stigit till 37-40k.

Varane låg högt första timmarna igår, sedan nere under 200k. Nu idag legat över 200k hela tiden.

Hur länge är dessa i pack?
Citera
2016-12-10, 15:19
Medlem
Ghostfittas avatar
Fick bara skräp av spelarpaket guld premium. 25 000 coins åt helvete och nej jag köper inte FIFA points, hade blivit ännu mer lack.
Citera
2016-12-10, 15:20
Medlem
Har någon tips på vad som förändrat sig.

Spelade 5 matcher förut i WL, vann alla 5.

Nu 2 timmar senare så har jag torskat 4 i rad.

Spelar exakt likadant, bara det att mina gubbar alltid kommer bakom motståndarens. Han bryter varje boll, hans gubbar löper perfekt hela tiden, medans mina känns helt stillastående, jag inväntar löpningar och visst dem kommer ibland, men otroligt sällan, trycker in passknappen men då fördröjs passningen så han hinner bryta mm. Massa små grejer som INTE var där förut.

Vändningar med Coman är som att vända med stena-line.

Ngt som känner av liknande

Ena matchen så hade moståndaren Özil, han sköt 3 långskott varav alla satt STENHÅRT varje gång. Yttersidor samt insida. Jo men säkert........

Ibland känns det bara lönlöst att spela, det flyter lixom inte. Ibland flyter det kanon.
Kan inte vara en slump direkt....

edit: bla 2 självmål som jag kanske gjort 1 gång innan. Stabilt spel nu.
Senast redigerad av Krokofant12 2016-12-10 kl. 15:28.
Citera
2016-12-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

Spelar exakt likadant, bara det att mina gubbar alltid kommer bakom motståndarens. Han bryter varje boll, hans gubbar löper perfekt hela tiden, medans mina känns helt stillastående, jag inväntar löpningar och visst dem kommer ibland, men otroligt sällan, trycker in passknappen men då fördröjs passningen så han hinner bryta mm. Massa små grejer som INTE var där förut.

Ena matchen så hade moståndaren Özil, han sköt 3 långskott varav alla satt STENHÅRT varje gång. Yttersidor samt insida. Jo men säkert........

Ibland känns det bara lönlöst att spela, det flyter lixom inte. Ibland flyter det kanon.

Hade en sådan dag för ett dagar sedan. Passade hem och Handovic sparkade över bollen så den gick i eget mål.... dagen efter vann jag hur lätt som helst....
Citera
2016-12-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CK031
Hade en sådan dag för ett dagar sedan. Passade hem och Handovic sparkade över bollen så den gick i eget mål.... dagen efter vann jag hur lätt som helst....

Vann nu sista matchen, då flöt det på igen. Lite mer löpvilliga spelare och passningar sitter.

Hur kan det vara sån skillnad? Ngt skumt är det.
Citera
2016-12-10, 16:02
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Är du inloggad på rätt profil?

Japp. Verkade vara något med mitt xbox live. Hade några dagar kvar men provade att köpa ett nytt och då fungerade det igen.
Citera
2016-12-10, 16:14
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Vann nu sista matchen, då flöt det på igen. Lite mer löpvilliga spelare och passningar sitter.

Hur kan det vara sån skillnad? Ngt skumt är det.

Heter ELO. Du möter bättre spelare efter du vunnit så många på raken.
Citera
2016-12-10, 17:59
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:

Är så för mig med motståndarn har fan momentum hela jävla matchen allt går in för dom var så förra helgen också så spelade mina matcher på söndag istället och då vann jag 10 av 12 helt plötsligt för allt var normalt igen. Känns så jävla broken.. Har 4 vunna av 20 nu kan ha 20 skott på mål och 0 mål medans motståndarn har 4 skott på mål och 3 mål ger fan upp och fortsätter imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in