Citat:
Ursprungligen postat av
mikki1102
Kan bli en intressant dag. TOTGS (Team Of The Group Stage), BPL POTM SBC och såklart weekend legue!
Blev en rätt busy tradingkväll igår ja.
Körde MM, 9/11 MLS MVP, och sålde mexare och turkare så det sprutade om det. Profit på 200k för kort köpta för discard. Inte mycket att klaga över, men skon klämmer lite ändå - det är drygt som fan att sälja av hundratals kort där alla har olika prislapp mellan 1-8k. Svårt att hitta bästa pris för varje kort.
Skönt att jag inte hoppade på Suso-bandvagnen ordentligt. Tyckte det kändes som en väldigt riskabel investering. Dålig rating på kortet med 81 och serie A vilket skulle försvåra chemistry req. För många X-faktorer, för många som hypade kortet för att det skulle kännas värt. Grattis till dem som köpte för 11-13k och fick sålt i dagarna för 25k och uppåt dock. Jag köpte några stycken för 18k och sålde för 23k dagen efter, en i sammanhanget blygsam förtjänst.
Tror jag kommer köra mer på IF-investeringar framöver, mest för att det är så besvärligt att sälja av en hel liga. Plus, jag hade ärligt talat hoppas på bättre priser på spelarna, men flera verkar ha förutsett de här ligorna och därmed blev inte prisboosten så hög som jag hoppats.