2016-12-10, 01:46
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Helt sjukt börjar champions lika jävla kasst som förra veckan om inte värre, 2 vinster på 10 matcher...

Min målvakt släpper bokstavligen in allt, mandanda måste va den sämsta målvakten på spelet herregud jag har aldrig varit med om nått liknande sitter och funderar på om jag ska spara resten av matcherna tills på söndag igen för det känns som att det går bättre på söndagar av nån andledning nu så har jag 10+ skott på mål varje match men inget går in medans motsåndarna ligger på 4-7 på mål och minst hälften av dom går in

Nattsvart för mig med. Också Mandanda komiskt nog. Får byta upp mig till Lloris som jag körde förra helgen, 10 gånger bättre på linjen.

Kan ta en förlust om man blir utspelad men har förlorat 3-4 matcher i rad i förlängning. Nu senast på en hörna i 115'. Kan inte sätta fingret på vad som skiter sig i offensiven... Gör knappt mål.
Citera
2016-12-10, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Lider med er tog mig typ 6 veckor innan jag lyckades och jag har en känsla av att jag inte ens kommer ta guld 3 så jag måste kvala om och så tar det flera veckor igen innan jag lyckas ta mig in :/

Jag har gett upp hoppet.. hoppas det går bra för dig kompis.
Citera
2016-12-10, 03:03
Medlem
Har en fråga till alla som kör pl lag med martial Remy musa o allt vad de är! Är det kul att lira samma spelare o lag som typ 90% av alla man möter gör? De är overklighet att dom känns bättre än Ronaldo Suarez o bale

Klassiker man möter

Musa- Remy
Martial-kante- henderson- sterling
Shaw-smalling-bailly-walker
Butland

...kul och inspirerande lag......
Senast redigerad av Lw1 2016-12-10 kl. 03:05.
Citera
2016-12-10, 03:46
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Har en fråga till alla som kör pl lag med martial Remy musa o allt vad de är! Är det kul att lira samma spelare o lag som typ 90% av alla man möter gör? De är overklighet att dom känns bättre än Ronaldo Suarez o bale

Klassiker man möter

Musa- Remy
Martial-kante- henderson- sterling
Shaw-smalling-bailly-walker
Butland

...kul och inspirerande lag......

Glöm inte dabben när det blir mål.
Citera
2016-12-10, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Undrar jag med wtf, trodde det hette TOTGS

Jo men det gör de ju. Blått kort hur som haver! Är det värt att uppgradera från Agueros vanliga till hans IF? Är ju en 700.000 skillnad men plötsligt sitter jag på 1,3 mill i coins som jag inte har så mkt annat att använda dom på..
Citera
2016-12-10, 09:07
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Ok, jag hade ingen mls spelare så jag började från scratch. fick ihop det för 40k.
har int hunnit testa han men tror det blir såhär:
https://www.futbin.com/17/squad/603467

Vänta nu. Du hade inga MLS-spelare för MLS MVP överhuvudtaget.

För någon dag sen hoppade du på mig för att jag hade dålig tajming och sålde av mina MLS-spelare timmen före MLS MVP släpptes.

Citat:
Ursprungligen postat av franki
Lugn nu. Du klantade dig..
Det är knappast EA som delar ut mls mvp award. Giovinco var inte ens med bland de tre som det stod mellan: villa, Wright Phillips och kljestan.. så vilka samstämmiga rapporter menar du? Lol

Sen får du tips om ett billigt MLS-lag för 20k, men du lyckas köpa det för 40k?! Jag köper ungefär samma lag, har två spelare i backlinjen kvar och har lagt ut 5k. Kommer landa på absolut max 12k, men troligen billigare.

Med risk för att framstå som småaktig är det intressant hur du kan kalla mig för klantig, när du själv verkar ha lite otur när du tänker
Citera
2016-12-10, 09:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
Kan bli en intressant dag. TOTGS (Team Of The Group Stage), BPL POTM SBC och såklart weekend legue!

Blev en rätt busy tradingkväll igår ja.

Körde MM, 9/11 MLS MVP, och sålde mexare och turkare så det sprutade om det. Profit på 200k för kort köpta för discard. Inte mycket att klaga över, men skon klämmer lite ändå - det är drygt som fan att sälja av hundratals kort där alla har olika prislapp mellan 1-8k. Svårt att hitta bästa pris för varje kort.

Skönt att jag inte hoppade på Suso-bandvagnen ordentligt. Tyckte det kändes som en väldigt riskabel investering. Dålig rating på kortet med 81 och serie A vilket skulle försvåra chemistry req. För många X-faktorer, för många som hypade kortet för att det skulle kännas värt. Grattis till dem som köpte för 11-13k och fick sålt i dagarna för 25k och uppåt dock. Jag köpte några stycken för 18k och sålde för 23k dagen efter, en i sammanhanget blygsam förtjänst.

Tror jag kommer köra mer på IF-investeringar framöver, mest för att det är så besvärligt att sälja av en hel liga. Plus, jag hade ärligt talat hoppas på bättre priser på spelarna, men flera verkar ha förutsett de här ligorna och därmed blev inte prisboosten så hög som jag hoppats.
Citera
2016-12-10, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Glöm inte dabben när det blir mål.

Aa man får nästan blunda nu för tiden när motståendaren gör mål, vet själv inte hur man gör den målchesten och vill inte veta heller! Så många idioter man möter
Citera
2016-12-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Nattsvart för mig med. Också Mandanda komiskt nog. Får byta upp mig till Lloris som jag körde förra helgen, 10 gånger bättre på linjen.

Kan ta en förlust om man blir utspelad men har förlorat 3-4 matcher i rad i förlängning. Nu senast på en hörna i 115'. Kan inte sätta fingret på vad som skiter sig i offensiven... Gör knappt mål.

Alltså vad arg man blir... lirade 5 matcher igår och förlorade 4 raka innan jag till slut lyckades vinna. Har samma problem med mandanda och efter 5 matchen så såldes han kvick som fan. Känns så segt jämfört med Season. Satt som en dåre och försökte bygga upp mitt lag får hoppas på bättre tider. Är den någon som har provat De Bruyne? Har Cazorla nu men är sugen på att byta.
Senast redigerad av WhiteFriday 2016-12-10 kl. 11:18.
Citera
2016-12-10, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Alltså vad arg man blir... lirade 5 matcher igår och förlorade 4 raka innan jag till slut lyckades vinna. Har samma problem med mandanda och efter 5 matchen så såldes han kvick som fan. Känns så segt jämfört med Season. Satt som en dåre och försökte bygga upp mitt lag får hoppas på bättre tider. Är den någon som har provat De Bruyne? Har Cazorla nu men är sugen på att byta.

Jag har De Bruyne. Han är bra men otroligt klen. Hans skott är riktigt grymma. Både med vänster och höger som är en klar fördel!
Citera
2016-12-10, 12:42
Medlem
Någon som jag kan hjälpa mig få ihop ett 4-1-2-1-2(2) lag med Zlatan och Serie A hybrid? Gärna så billigt som möjligt
Citera
2016-12-10, 13:00
Medlem
Stjerna7s avatar
Kan inte starta en match.

Får upp följande meddelande när jag försöker starta matchen "Din spelarprofil har inte rätt tillstånd för att komma åt denna funktion".

Xbox One, vad är det här för skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in