2016-12-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Och ändå fortsätter du skicka dina jävla pm till mig där du ställer frågor som ett ovetande jävla barn. Och jag fortsätter nonchalera dig, din nolla

Har aldrig skickat PM till någon här på FB och vet sen du dök upp här att du är FAKE.
Citera
2016-12-10, 12:57
Medlem
Haha, underbart att folk diskuterar mig och ingen annan, era mindfuckade nollor.

Den anda jag vet håller måttet är Syko, han vet jag är bra och han vet jag kan detta, ni andra, inte alla dock, men ex tjenaretjenare, fortsätter fråga vilka som är kvar i GBG, han vet alltså inte ens vilka som är medlemmar

Jag är en googlande snut, haha era vilsna stackare
Citera
2016-12-10, 13:03
Medlem
Citat:
Haha, underbart att folk diskuterar mig och ingen annan, era mindfuckade nollor.

Den anda jag vet håller måttet är Syko, han vet jag är bra och han vet jag kan detta, ni andra, inte alla dock, men ex tjenaretjenare, fortsätter fråga vilka som är kvar i GBG, han vet alltså inte ens vilka som är medlemmar

Jag är en googlande snut, haha era vilsna stackare

lägger mina pengar på att du är inget annat än en psykopat.
Citera
2016-12-10, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
lägger mina pengar på att du är inget annat än en psykopat.

Nu lugnar vi ner oss lite 😊
Har ställt frågan utan svar så provar igen
En prospect som åkt ut för han pratat för mycket vilket straff åker han på?
Stryk?
Lämna Hoj eller betala?
Citera
2016-12-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Nu lugnar vi ner oss lite 😊
Har ställt frågan utan svar så provar igen
En prospect som åkt ut för han pratat för mycket vilket straff åker han på?
Stryk?
Lämna Hoj eller betala?
Det kan bli varierande för det är helt beroende på hur, vad vem och varför. Men se hojen som klubbegendom, inte bara för att detta händer, utan för att den kan ses som en investering från början. Lite måste man satsa för att delta.
Citera
2016-12-10, 14:56
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Det kan bli varierande för det är helt beroende på hur, vad vem och varför. Men se hojen som klubbegendom, inte bara för att detta händer, utan för att den kan ses som en investering från början. Lite måste man satsa för att delta.

Oftast så står hojarna reggade på FÖRENING, och därför inte den enskildes egendom längre. Är det inte så min käre X?
Citera
2016-12-10, 15:23
Medlem
Läs vad jag skriver eller skriv något annat. Hojen är i regel det du påtalar ja, det är klubbens egendom hela tiden så därfär låter det lite för brutalt att säga att klubben tar hojen när hojen varit klubbens hela tiden, på pappret.
Citera
2016-12-10, 19:25
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Läs vad jag skriver eller skriv något annat. Hojen är i regel det du påtalar ja, det är klubbens egendom hela tiden så därfär låter det lite för brutalt att säga att klubben tar hojen när hojen varit klubbens hela tiden, på pappret.

Bäste xtroverto... Jag förstår inte varför du blir så otrevlig i din framtoning? Jag medger att du vet och kan mycket om denna värld. Likaså gör jag....men jag har inget behov att hävda den så massivt som du gör. Skit i dom som skriver att du är en googlare. Kommentera dom inte, för dom är inte värda någon kommentar.
Citera
2016-12-10, 19:57
Medlem
Inte menat att vara otrevlig, ska försöka skärpa mig

Tror vi kan släppa det med hojen och annat för det är iaf inget jag har koll på.
Citera
2016-12-10, 21:59
Medlem
rich1s avatar
Hört från en vän i sverige att en klubb i norrkoping blev nedlagd av HA stämmer det enligt samma källa så är en I.M.A klubb påväg in i HA distrikt 6 Många som tröttnat eller
Citera
2016-12-11, 00:40
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Inte menat att vara otrevlig, ska försöka skärpa mig

Tror vi kan släppa det med hojen och annat för det är iaf inget jag har koll på.

Vore toppen, för jag tror och vet att du kan vara skärpt. Låt inte taskiga kommentarer göra oss andra lidande.
Citera
2016-12-11, 01:22
Avslutad
Citat:

För att du aldrig suttit på en hoj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in