Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-18, 15:15
  #17953
Avstängd
zorzess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaSerApaTar
Fullaste allvar seriös.
Varken behöver eller vill ha "hjälp" med att komma i kontakt med dom eller hänga runt dom.
Ställde en fråga som helt ärligt låter löjlig men jag är okunnig i det här området och just därför frågade jag här, där folk är kunniga inom HA.
Sen kan vi se det som ett fantasi scenario om du blir mindre upprörd, för detaljerna runt min fråga är orelvant för dig, din mamma och resten.

Gå på någon fest dom har bara.
Citera
2018-09-20, 15:02
  #17954
Medlem
Morduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Gå på någon fest dom har bara.

R.I.P Tommy Alfredssen!! Ta hand om din son Max nu. Love <3
Citera
2018-09-21, 15:10
  #17955
Medlem
LiberalGuys avatar
Hur ställer sig HA-medlemmar till skateboardåkare? Det ska flytta in en medlem i lägenheten vid mig och jag åker mycket skateboard.
Citera
2018-09-22, 22:39
  #17956
Medlem
Soul Patrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Hur ställer sig HA-medlemmar till skateboardåkare? Det ska flytta in en medlem i lägenheten vid mig och jag åker mycket skateboard.

Det tycker de är skitcoolt! Det är lite som en HD fast utan motor.
Citera
2018-09-25, 19:15
  #17957
Medlem
Hej!
Har en polare som bor i Hässelby. Det var rätt lugnt där tidigare och ryktet gjorde gällande att HA hade koll där. Han brukade se lite mc-folk då och då. Sedan ungefär en vecka tillbaks så har det dykt upp nåt invandrargäng som bedriver verksamhet helt öppet samt beter sig som att de äger världen, och det var ett tag sedan han såg nån mc-snubbe. Det är ju inte alls lika trevligt där längre. Är det nån som vet om det är tillfälligt eller har de släppt Hässelby?
Citera
2018-10-02, 14:56
  #17958
Medlem
Tja folket!

Har en fundering gällande support kläder.

Vad man får ha och vad man inte får ha på en supportertröja har jag koll på men min fundering är vilka det är som får bära supporterkläder?

Är det dom med knytningar som får bära sådant, tillexemple hangarounds/prospekts?

Eller får vilken person som helst utan några knytningar överhuvudtaget bära supporterkläder och leker du pajas med dom kläderna så får du ta konsekvenserna?

Ta hand om er allihopa, peace.
Citera
2018-10-03, 10:45
  #17959
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANZEZ
Tja folket!

Har en fundering gällande support kläder.

Vad man får ha och vad man inte får ha på en supportertröja har jag koll på men min fundering är vilka det är som får bära supporterkläder?

Är det dom med knytningar som får bära sådant, tillexemple hangarounds/prospekts?

Eller får vilken person som helst utan några knytningar överhuvudtaget bära supporterkläder och leker du pajas med dom kläderna så får du ta konsekvenserna?

Ta hand om er allihopa, peace.

Eftersom supportkläder säljs i marknadsstånd på Sweden Rock Festival m.m. så får vem som helst bära dem.
Och de som säljs via Support 81 är godkända. Plagiat eller egendesign straffas väl som sig bör, då det är ett registrerat varumärke.....
Citera
2018-10-03, 13:39
  #17960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Eftersom supportkläder säljs i marknadsstånd på Sweden Rock Festival m.m. så får vem som helst bära dem.
Och de som säljs via Support 81 är godkända. Plagiat eller egendesign straffas väl som sig bör, då det är ett registrerat varumärke.....

Okej! Man ska alltid vara ärlig har jag lärt mig och det är jag.

Jag som är 17 år och inte har några kopplingar överhuvudtaget till klubben, skulle jag kunna bära en supportertröja?

Och tror du att dom kommer bli irriterad för att en som är under 18 bär en sådan tröja eller kommer dom uppskatta att man visar sin support till dom?

Tack för att du/ni är trevliga när ni kommenterar, uppskattas.
Citera
2018-10-03, 14:30
  #17961
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANZEZ
Okej! Man ska alltid vara ärlig har jag lärt mig och det är jag.

Jag som är 17 år och inte har några kopplingar överhuvudtaget till klubben, skulle jag kunna bära en supportertröja?

Och tror du att dom kommer bli irriterad för att en som är under 18 bär en sådan tröja eller kommer dom uppskatta att man visar sin support till dom?

Tack för att du/ni är trevliga när ni kommenterar, uppskattas.

Då får du komma tillbaka när du fyllt år?!
Citera
2018-10-03, 15:07
  #17962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Då får du komma tillbaka när du fyllt år?!

Min fråga var om man fick bära supporterkläder om man är under 18

Vet inte om det är jag som är efterbliven eller om ditt svar på min fråga var otydlig.
Citera
2018-10-03, 15:59
  #17963
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANZEZ
Min fråga var om man fick bära supporterkläder om man är under 18

Vet inte om det är jag som är efterbliven eller om ditt svar på min fråga var otydlig.

Det är 18 års gräns på forumet!
Va reglerna otydliga?
Läs dom igen!
Ont! Förövrigt får du väl bära vad du vill.
Citera
2018-10-03, 18:18
  #17964
Medlem
Humor! ANZEZ erkänner hen är under 18 och blir avstängd
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback