Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-09, 13:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Precis, Stockholm och framför allt Jorma var ju nästan mest i bild.

Man är ingen ängel om man är hängis. Lika mycket ängel som änglarna i fotboll.

Så jävla kul att du tror dig ha levererat något bra genom att visa upp dels när han var en jävla hängis, samt att han idag är OUT BAD.

Intressant ändå att han kallade sig för "jagad ängel" på det sättet han gjorde utan några komprimander.
Citera
2016-12-09, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Intressant ändå att han kallade sig för "jagad ängel" på det sättet han gjorde utan några komprimander.
Det var ju inte han som kallade sig för det, det är ju tidningen som skriver det.
Citera
2016-12-09, 15:30
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
support hells angels worldwide. god jul o gott nytt år!
Citera
2016-12-09, 21:33
Medlem
BMC64s avatar
X nisse,, ta ett djupt andetag , räkna till tio, å sen kan du fundera på om du vet hur en hojklubb funkar,,eller om du bara vill veta,, du kan spy galla på mej hur mycke du vill här på fb,, men antingen så är du en glappkäftad member, eller så ä du en golare/snut,,,så är det,,
Citera
2016-12-09, 23:50
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det var ju inte han som kallade sig för det, det är ju tidningen som skriver det.

Tror du "Byggnadsarbetaren" hittar på att han skulle vara "Ängel"?
Uppenbarligen har det framkommit i intervjun att han ser sig som en "jagad ängel".
Sluta tramsa och märk ord nu är du snäll, ingen gillar en besserwisser.....eller golare för den delen.
Jag har aldrig varit med om någon som så desperat söker information om hur det ser ut på "insidan".
Kanske är det så att du är snut ändå?
Citera
2016-12-10, 01:17
Medlem
guldankans avatar
Uppsalapolisen får kritik av JO för tillslaget mot Hells Angels hösten 2015. JO menar att polisen inte hade någon rättslig grund att genomföra husrannsakan.
http://mcrazzia.blogspot.se/2016/12/jo-tillslag-mot-hells-angels-var-fel.html
Citera
2016-12-10, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr private
FEL! Då har du aldrig varit i Thailand på semester. Jag har sett samma sak även i Sverige, framför allt på sommaren.

Jag har bara varit där på vanlig "svennesemester" men sett en del västar/tatueringar. De verkar dock små jämfört med de riktiga gangstarna

Expressen gjorde grej om dom för några dagar sen - tror fan jag kände igen den ena där Idiotiskt att dom ska få säga att de är någon typ röda korset, men kul bilder från klubbhus etc Vem är svensken som styr i norr??? Gbg medlem innan?

http://www.expressen.se/tv/nyheter/brottsplats-paradiset-del-1-hells-angels/
Citera
2016-12-10, 09:24
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GBGhelena83
Jag har bara varit där på vanlig "svennesemester" men sett en del västar/tatueringar. De verkar dock små jämfört med de riktiga gangstarna

Expressen gjorde grej om dom för några dagar sen - tror fan jag kände igen den ena där Idiotiskt att dom ska få säga att de är någon typ röda korset, men kul bilder från klubbhus etc Vem är svensken som styr i norr??? Gbg medlem innan?

http://www.expressen.se/tv/nyheter/brottsplats-paradiset-del-1-hells-angels/

Skulle tro att det handlar om "Greven"
Citera
2016-12-10, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
X nisse,, ta ett djupt andetag , räkna till tio, å sen kan du fundera på om du vet hur en hojklubb funkar,,eller om du bara vill veta,, du kan spy galla på mej hur mycke du vill här på fb,, men antingen så är du en glappkäftad member, eller så ä du en golare/snut,,,så är det,,

X är antingen en psykisksjuk människa eller så är han snut/journalist som samlar in sjukt mycket info genom åren som han har härjat här på FB under diverse nicks!
Citera
2016-12-10, 11:43
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Många av göteborgarna som är med fortfarande? Är ju 20 år sen dokumentären gick

Ja jag tycker både TM och GBG samt STHLM pratar på rätt bra samt lie från HBG
Citera
2016-12-10, 11:57
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64

Helt klart vet han mer än vad gemene man gör. Polis nja tror inte. Får man spekulera i det? I så fall propp alt hängis eller fd detta samt hängt runt firman. Har jag rätt X . Brukar ju hålla med dig i mycket där folk som ine vet något alls tror x/du googlat fram.
Citera
2016-12-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
X är antingen en psykisksjuk människa eller så är han snut/journalist som samlar in sjukt mycket info genom åren som han har härjat här på FB under diverse nicks!
Och ändå fortsätter du skicka dina jävla pm till mig där du ställer frågor som ett ovetande jävla barn. Och jag fortsätter nonchalera dig, din nolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in