Citat:
Ursprungligen postat av
SoderbergXXX
Lämna frivilligt är en grej
Om man blir utkastad då borde väl saken vara annorlunda?
Beror helt på varför du blir utkastad. HA Sverige är inte det var en gång i tiden. Är ju någon form av demokrati där alla får rösta. Är det en eller flera medlemmar som tycker att klubben går åt fel håll men majoriteten tycker att det är åt rätt håll så kan de bli uteslutna.
De får då lämna allt som är klubbens tillhörighet. HA kläder, väst, osv. Men smycken, hojar går ju lätt att smälta ner, måla om, osv.
Men har du mkt skulder till andra medlemmar, eller gjort något kraftigt fel så kan du bli rejält bötad. Men det är upp till varje avdelning att bestämma det.
Sen kan det också spela in vad du gjort för klubben. T.ex så tror jag inte att TM skulle bli så hårt behandlad om han gick ur/blev utslängd. Då han varit så viktig för klubben i Sverige genom åren.
Finns fler i hans position som både är med och lämnat där det inte hänt så mkt. Sen är det ju som vanligt att få vill vara dumma mot en snubbe som många gillar eller de som är extra labila i klubben. De är ju även farliga om de inte är med i klubben längre även om de inte har samma backning.
Men som jag sagt förut. HA Sverige är inte längre vad dom en gång var. Mer ekonomisk kärlek än broderlig. Folk går inte med för att de älskar hojar och brödraskap. Utan för att tjäna pengar och få respekt. Sen har konkurrensen blivit mkt tuffare, många som har vapen och våldskapital idag.
Detta är hur jag ser det och tror. Framtiden har svaren.
Tackar alla som skriver. Kul att följa tråden. Skulle vara kul med lite mer skvaller. Känns som HA håller på att dö ut både i verkligheten och på nätet.