2012-08-29, 10:18
Medlem
Hur går det för fd HA MEGA. Har han släppt ett nytt album i Gp i dag igen eller, han värkar släppa ett varje dag.

Han måste har läckt ut så mycket info till polisen om Hells Angels uppbyggnad i Sverige jag tro att det kommer fler gripanden i snarast frMTID.
Citera
2012-08-29, 10:41
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Hur går det för fd HA MEGA. Har han släppt ett nytt album i Gp i dag igen eller, han värkar släppa ett varje dag.

Han måste har läckt ut så mycket info till polisen om Hells Angels uppbyggnad i Sverige jag tro att det kommer fler gripanden i snarast frMTID.

Killen babblar bara en massa skit för att få behålla sitt skydd...
Citera
2012-08-29, 11:11
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Den festen hölls på GT så lägg ner.

Citat:
Varför håller man festen hos GT om man har lokal? Man letar lokal och som vanligt när det gäller HA så tar de inte vad som helst. Jag känner hela WRC, så sluta snacka skit.

Citat:
Ursprungligen postat av kranium123321
WRC hade fest ( 1 års jubileum) i SIN lokal för tre veckor sen, den 11/8. lokalen var inte gigantisk, men festområdet på utsidan avspärrat med kravallstaket och tält och allt vad det var, var dessto större. 4-500 pers på festen, som var ritkigt lyckad

Goth town hade fest nu i helgen den 25/8 i SIN lokal. hur den festen var vet jag inte.
@kranium123321.

Så då menar du alltså att xtroverto bara snackar en massa skit som vanligt? Kan det verkligen vara möjligt?
Citera
2012-08-29, 12:08
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Killen babblar bara en massa skit för att få behålla sitt skydd...
återstår ju att se...
problemet med att man vill ha ihjäl varenda kotte som lämnar klubben eller talar illa om klubben är ju att man jagar in dom i fiendens hand, vem ska annars skydda dom undan dödspatrullerna?
Citera
2012-08-29, 13:32
Medlem
Motos avatar
Citat:
Varför håller man festen hos GT om man har lokal? Man letar lokal och som vanligt när det gäller HA så tar de inte vad som helst. Jag känner hela WRC, så sluta snacka skit.
WRC har lokal i Sisjön i samma område som Hönets X-ter, berättar inte dina kompisar för dig var dom håller till
Citera
2012-08-29, 13:55
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
WRC har lokal i Sisjön i samma område som Hönets X-ter, berättar inte dina kompisar för dig var dom håller till
Men inte tar du väll vad x:et säger för sanning? Killen är ju mytoman så det förslår.
Citera
2012-08-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kranium123321
WRC hade fest ( 1 års jubileum) i SIN lokal för tre veckor sen, den 11/8. lokalen var inte gigantisk, men festområdet på utsidan avspärrat med kravallstaket och tält och allt vad det var, var dessto större. 4-500 pers på festen, som var ritkigt lyckad

Goth town hade fest nu i helgen den 25/8 i SIN lokal. hur den festen var vet jag inte.
Haha, så kanske det är. Det var den sista festen jag syftade på och när jag såg att det var WRC-Crew som stod för försäljningen av tröjor och dyl, så antog jag att det var deras party.

Kul att de har i Sisjön, men det blir ju inte dit man ska man ska till helgen.
Citera
2012-08-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Brukar inte fråga, och de brukar i regel inte berätta. I början antar jag det vanliga hemlighetsmakeriet.
Citera
2012-08-29, 18:08
Medlem
Någon som vet om det är sant att Danska HA-Medlemmen Brian Sandberg lämna Hells Angels?
http://hd.se/skane/2012/08/29/dansk-ha-profil-lamnar/
http://ekstrabladet.dk/112/article1815808.ece
http://da.wikipedia.org/wiki/Brian_Sandberg
Senast redigerad av WaaZaaa 2012-08-29 kl. 18:19.
Citera
2012-08-29, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaaZaaa
Någon som vet om det är sant att Danska HA-Medlemmen Brian Sandberg lämna Hells Angels?
http://hd.se/skane/2012/08/29/dansk-ha-profil-lamnar/
http://ekstrabladet.dk/112/article1815808.ece
http://da.wikipedia.org/wiki/Brian_Sandberg
Det skulle isåfall innebära att det är andra gången han lämnar. Något säger mig att han ska hålla sig utanför den miljön. Konflikten med invandrargängen är kanske inte enbart hans fel, men han har en stor del i det.
Citera
2012-08-29, 19:09
Medlem
Citat:
Haha, så kanske det är. Det var den sista festen jag syftade på och när jag såg att det var WRC-Crew som stod för försäljningen av tröjor och dyl, så antog jag att det var deras party.

Kul att de har i Sisjön, men det blir ju inte dit man ska man ska till helgen.
Nej vad fan skulle du dit att göra, finns Inge internet där

Ge upp nu din lilla bluffpojke, ALLA hatar din närvaro märker du inte det? Skaffa dig ett liv.
Citera
2012-08-29, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Nej vad fan skulle du dit att göra, finns Inge internet där

Ge upp nu din lilla bluffpojke, ALLA hatar din närvaro märker du inte det? Skaffa dig ett liv.
Ditt nick borde ge dig den vinken du behöver, att hellre hatad än okänd. Som du, lowlife. Och klart som fasen att det finns internet där, så jag surfade som bara helvete.

Sedan är det så att WRC sa att de hade lokal men att de inte ville gå ut med det, när jag tog upp det.

Känner man pres, sgt, medlemmarna, crewet, så känns det rätt stabilt. Men inom en månad så vet jag hur lokalen ser ut i Sisjön.

Att jag trodde de samkörde med GT, var dels för att WRC-crew satt direkt när man kom in, och sålde prylar, och dels för att när GT samkörde med G1 så var det ungefär samma upplägg på festen. Alltså att den 'inhyrde' hade festen.

Sedan har GT haft sin lokal jävligt länge innan den blev klar, vilket också fick mig att anta att WRCs inte var redo, men den var tydligen mer redo från början, eller så har GT större kvar på innanmätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in