Jaha, då var säsongen över, trolltrace och spaceX likaså.
Jag hoppas verkligen att nästa säsong blir fristående och inte en fortsättning på nostalgibär, presidenter och klyschiga scener. Kenny borde komma tillbaka också.
Senast redigerad av fonzen 2016-12-08 kl. 11:20.
Jag var i mogen ålder då jag hoppade på south park-tåget, jag klämde alla avsnitten för några år sen (typ 6 år sen nånting) och jag vidhåller ändå att serien var bättre under guldåldern, säg s5-15
Så för egen del handlar det inte om att jag "växt förbi" serien. Jag vet att jag klagat på serien ibland de senaste åren - men i jämförelse med årets säsong var ju t om förra säsongens gäspning rena mästerverket
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det var helt fruktansvärt jävla dåligt. Vad hände med memberberries föresten?
Memberberries var roligare än trolltrace. Och jag får väl hålla med herrarna, de två sista avsnitten var väldigt svaga och dåliga.
Jag skrattade till lite när mr garrison fick sin frisyr påsatt dart vader style och när mr.slave fick honom att ge order om att bomba skiten ur danmark. Men annars var det ont om roligheter.
På 4chan sägs det att memberberries hörde ihop med att hillary clinton skulle rebootas som ghostbusters gjorde, men att hela skiten sjönk ner i sjön när Trump gick och vann hela skiten, så hela den skrivna plotten föll med valet. Cartmans girls are funny and smart kom även detta från Ghostbustersrebooten, vilket kanske kan förklara att det är så spretigt och uselt sista avsnitten.
Säsongen var extremt usel. Ett avsnitt var rätt kul, det med member berries. Resten har varit helt jävla värdelös. Riktigt besviken då south park är en av mina favoritserier.
Tyckte personligen denna säsong höll ungefär samma nivå som det senaste har gjort och jag instämmer till fullo det som ni tidigare skribenter nämner om vilka säsonger som var bäst. Har annars inte så mycket mer att komma i den diskusionen.
Btw så vill jag dock ge skaparna en eloge för slutscenen i denna säsong. /Person med stundtals dålig humor.
Vilket besvikelse den här säsongen har varit, har svårt att finna något positivt med den. Avslutningen var värdelös, tio hela avsnitt som inte ledde nånstans, man drog ut på saker alldeles för mycket. Ingenting hände med Cartman eller memberries och hela grejen med att Garrison skulle påminna Trump och allt trollande var inte heller roligt. Garanterat den sämsta säsongen hittills.
Vilket besvikelse den här säsongen har varit, har svårt att finna något positivt med den. Avslutningen var värdelös, tio hela avsnitt som inte ledde nånstans, man drog ut på saker alldeles för mycket. Ingenting hände med Cartman eller memberries och hela grejen med att Garrison skulle påminna Trump och allt trollande var inte heller roligt. Garanterat den sämsta säsongen hittills.
Håller med helt, sämsta säsongen hittills. Så fantasilös, Donald Trump skämten kändes dessutom som ett politiskt ställningstagande från den förlorande sidan och var inte dugg kul.
Hoppas dom skippar denna arc vägen för säsonger nu. Riktig tråkig och dålig säsong.
Tror dom har tappat gnistan lite, säkert därför dom kör på såhär eftersom dom har tappat kreativitet på random avsnitt och random skämt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!