2016-12-02, 06:26
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Season 20, Episode 7, 'what is not to like', tycker det är/var skit-kul.
Citera
2016-12-08, 11:18
Medlem
Jaha, då var säsongen över, trolltrace och spaceX likaså.

Jag hoppas verkligen att nästa säsong blir fristående och inte en fortsättning på nostalgibär, presidenter och klyschiga scener. Kenny borde komma tillbaka också.
Senast redigerad av fonzen 2016-12-08 kl. 11:20.
Citera
2016-12-08, 11:22
Medlem
Fjantors avatar
Men äntligen tog säsongen slut..
Va det sämsta jag sett sen Skilda Världar...
Citera
2016-12-08, 12:42
Medlem
mrtowlies avatar
Det var helt fruktansvärt jävla dåligt. Vad hände med memberberries föresten?
Citera
2016-12-08, 12:51
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag var i mogen ålder då jag hoppade på south park-tåget, jag klämde alla avsnitten för några år sen (typ 6 år sen nånting) och jag vidhåller ändå att serien var bättre under guldåldern, säg s5-15

Så för egen del handlar det inte om att jag "växt förbi" serien. Jag vet att jag klagat på serien ibland de senaste åren - men i jämförelse med årets säsong var ju t om förra säsongens gäspning rena mästerverket

Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det var helt fruktansvärt jävla dåligt. Vad hände med memberberries föresten?
Memberberries var roligare än trolltrace. Och jag får väl hålla med herrarna, de två sista avsnitten var väldigt svaga och dåliga.
Citera
2016-12-08, 16:59
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
På 4chan sägs det att memberberries hörde ihop med att hillary clinton skulle rebootas som ghostbusters gjorde, men att hela skiten sjönk ner i sjön när Trump gick och vann hela skiten, så hela den skrivna plotten föll med valet. Cartmans girls are funny and smart kom även detta från Ghostbustersrebooten, vilket kanske kan förklara att det är så spretigt och uselt sista avsnitten.
Citera
2016-12-08, 17:15
Medlem
NirvanAs avatar
Alldeles för kort med bara 10 avsnitt, var bättre förut med 7-7 split över vår och höst... tidigare var det ännu fler.

Överlag var säsongen medioker och det är första säsongen, som jag ser det, på nedgång, alla andra har varit bra.
Citera
2016-12-08, 21:40
Medlem
BWV639s avatar
Säsongen var extremt usel. Ett avsnitt var rätt kul, det med member berries. Resten har varit helt jävla värdelös. Riktigt besviken då south park är en av mina favoritserier.
Citera
2016-12-08, 22:56
Medlem
Axells avatar
Tyckte personligen denna säsong höll ungefär samma nivå som det senaste har gjort och jag instämmer till fullo det som ni tidigare skribenter nämner om vilka säsonger som var bäst. Har annars inte så mycket mer att komma i den diskusionen.

Btw så vill jag dock ge skaparna en eloge för slutscenen i denna säsong. /Person med stundtals dålig humor.
Citera
2016-12-08, 23:54
Medlem
Elementarts avatar
Vilket besvikelse den här säsongen har varit, har svårt att finna något positivt med den. Avslutningen var värdelös, tio hela avsnitt som inte ledde nånstans, man drog ut på saker alldeles för mycket. Ingenting hände med Cartman eller memberries och hela grejen med att Garrison skulle påminna Trump och allt trollande var inte heller roligt. Garanterat den sämsta säsongen hittills.
Citera
2016-12-09, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vilket besvikelse den här säsongen har varit, har svårt att finna något positivt med den. Avslutningen var värdelös, tio hela avsnitt som inte ledde nånstans, man drog ut på saker alldeles för mycket. Ingenting hände med Cartman eller memberries och hela grejen med att Garrison skulle påminna Trump och allt trollande var inte heller roligt. Garanterat den sämsta säsongen hittills.
Håller med helt, sämsta säsongen hittills. Så fantasilös, Donald Trump skämten kändes dessutom som ett politiskt ställningstagande från den förlorande sidan och var inte dugg kul.
Citera
2016-12-09, 15:26
Medlem
Vassknivs avatar
Hoppas dom skippar denna arc vägen för säsonger nu. Riktig tråkig och dålig säsong.
Tror dom har tappat gnistan lite, säkert därför dom kör på såhär eftersom dom har tappat kreativitet på random avsnitt och random skämt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in