Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-09, 19:07
  #10621
Medlem
GenesisPs avatar
Jag har stört mig i flera år på att Randys mustasch är sned.
Citera
2016-12-10, 11:29
  #10622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
På 4chan sägs det att memberberries hörde ihop med att hillary clinton skulle rebootas som ghostbusters gjorde, men att hela skiten sjönk ner i sjön när Trump gick och vann hela skiten, så hela den skrivna plotten föll med valet. Cartmans girls are funny and smart kom även detta från Ghostbustersrebooten, vilket kanske kan förklara att det är så spretigt och uselt sista avsnitten.

Hoppas att dom lär sig nu då. Stämmer in i kön, vad fan är det som händer egentligen?

Får hoppas att Fractured But Whole kommer att vara bra
Citera
2016-12-10, 13:17
  #10623
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag har stört mig i flera år på att Randys mustasch är sned.

Hmm aldrig tänkt på det..
Tar mig en titt..
Citera
2016-12-12, 15:56
  #10624
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det var helt fruktansvärt jävla dåligt. Vad hände med memberberries föresten?

I en av de sista scenerna i avsnitt 10 är de samlade som en armé framför presidentens skrivbord i vita huset.

Jag skrattade rätt mycket åt sista avsnittet, men håller med om att det blev en ganska svag säsong. Säsong 19 var mycket bättre på att hålla en samlad story och ändå ge varje avsnitt ett rikt innehåll.
Här tappade man vid en del avsnitt, särskilt efter presidentvalet. Som andra påpekat så blev många storylines tvärt avvecklade för att fel president vann.

Barnen i South Park har ju vuxit en eller ett par år minst sedan starten. Det kanske kunde vara dags att gör dem ännu äldre och förnya serien den vägen.
Citera
2017-01-06, 06:02
  #10625
Medlem
Hunden007s avatar
Varför blir Cartman värsta tönten. han är som roligast som en "mobbare".
Citera
2017-03-23, 08:32
  #10626
Medlem
Fjantors avatar
Nån som vet när SP kör igång..?
Kan iofs googla men vill få nån att skina med sina kunskaper <3
Citera
2017-03-23, 09:21
  #10627
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Nån som vet när SP kör igång..?
Kan iofs googla men vill få nån att skina med sina kunskaper <3

Jag har gett upp South Park. Så jag orkar inte ens googla åt dig vilket jag annars hade gjort med glädje

Min irritation och sorg över det senaste haveriet till säsong är för stark.
Citera
2017-03-23, 10:07
  #10628
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Nån som vet när SP kör igång..?
Kan iofs googla men vill få nån att skina med sina kunskaper <3
Vet inte exakt och har inte googlat men lär väl bli till hösten, nya säsonger brukar börja i September.
Citera
2017-03-23, 10:15
  #10629
Medlem
NineLightsOuts avatar
Först tyckte jag senaste säsongen var dålig men i jämförelse med simpsons och andra serier som hållt igång lika länge så är det inte illa.
Citera
2017-03-23, 13:36
  #10630
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NineLightsOut
Först tyckte jag senaste säsongen var dålig men i jämförelse med simpsons och andra serier som hållt igång lika länge så är det inte illa.

Håller med men det är jäkligt sorgligt att man ska behöva jämföra SP med Simpsons (som inte varit roligt på 20 år) för att acceptera serien.

De MÅSTE verkligen lägga ner story lines som går över en hel säsong.

Annars kommer jag bojkotta serien genom att ej ladda ner den längre
Citera
2017-03-23, 16:42
  #10631
Medlem
SamuraiBennys avatar
Inget spikat datum
http://www.idigitaltimes.com/south-p...pisodes-572989
Citera
2017-03-26, 21:23
  #10632
Avstängd
Mertillens avatar
Jag som aldrig följt serien noga känner ju dock till:

Ett avsnitt där bedragare till kopior "kommer från framtiden". Cartman har en verklig sig själv från framtiden, som han inte tror på. Mycket skoj!

Ett avsnitt där M'Key har sex med den tjocka lärarinnan. M'Key minns till slut hur man alltså har sex. Toppen!

Ett avsnitt där barnen försöker bygga en stege till himlen. 11 september-relaterat. Suveränt!

Ett avsnitt med "Vote or die". Rappare i bil jagar den ena ungen i en av scenerna. Suveränt!

Ja det är väl det. Minnet tryter. Finns väl en massa kvar att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback