2016-11-18, 10:27
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Självklart får man kritisera, men att kasta skit på folk som inte tycker likadant. DET är larv enligt mig!

Att kasta skit på folk som har fel är inte larv, det är en moralisk skyldighet.
Citera
2016-11-18, 16:27
Medlem
Fjantors avatar
Glor igenom lite äldre avsnitt och hamnade på Säsong 8 avsnitt 4 - You Got F'd in the A.
Fantastiskt avsnitt där jag har Randy och Butters som klar favorit..

Älskar då allt blir så jäkla överdrivet...
Som när Butters sparkar iväg skon då 8 st dör..

Saknar verkligen detta med SP...
Hoppas att dom tänker till och återgår till vad SP en gång var..
Senast redigerad av Fjantor 2016-11-18 kl. 16:33.
Citera
2016-11-19, 00:55
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Sen när har south park varit en serie för vuxna..? Haha har ju alltid varit sjukt omoget.

Lululu i got som Apples lululu... Sjöng butters Brukar komma samma sång med ojämna mellanrum.

https://m.youtube.com/watch?v=tll8k9QHnX4

>Här< mumlar han lululu

Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Glor igenom lite äldre avsnitt och hamnade på Säsong 8 avsnitt 4 - You Got F'd in the A.
Fantastiskt avsnitt där jag har Randy och Butters som klar favorit..

Älskar då allt blir så jäkla överdrivet...
Som när Butters sparkar iväg skon då 8 st dör..

Saknar verkligen detta med SP...
Hoppas att dom tänker till och återgår till vad SP en gång var..

>Detta< är nog det roligaste med stackars Butters
Citera
2016-11-19, 01:21
Medlem
Det går fortsatt illa för Southpark ser jag. De har verkligen tappat det helt tyvärr och hela serien är piss numera. Det är ju en sak att de vill köra sin story, men man har ju ändrat allt som var bra med Southpark som gjorde att folk tittade. Cartman är helt personlighetsförändrad, killarna märks knappt någonting, skolan är de aldrig i och Kenny har jag knappt ens sett på hela säsongen. Idag känns det mest som en spin-off på Gerald och memberberries, där allting handlar om samma jävla sak gång på gång.

Det finns ju roliga idéer i avsnitten men det håller ju inte för en hel serie. Memberberries kan ju vara ett avsnitt, det räcker liksom så. Trollen kan vara ett avsnitt liksom Cartmans flickvän. Det behöver inte malas gång på gång på gång.. så jävla kul är det inte.

Jag tycker ärligt talat att det är direkt helidiotiskt att ändra så mycket i en inkörd serie. Det är den absolut snabbaste vägen mot fiasko, vilket det också har blivit. Fortsätter det så här så tror jag inte Southpark finns kvar om ett par år för tittarsiffrorna kan inte vara bra jämfört med innan.
Citera
2016-11-20, 15:52
Medlem
BaalZeBubs avatar
Varje säsong är det många som skriver att South Park blivit dåliga. Jag är lika undrande varje gång. Jag tycker att South Park har förändrats, men att den är ungefär lika bra som alltid. Egentligen kommer jag aldrig in på tankarna om några försämringar, eftersom det är så mycket bra material.

En sak som förvirrar mig är dock vad Cartman har i kikaren. Han är ju alltid på de ondas sida, och då passar det att han blivit en feministisk 'SJW'. Men samtidigt verkan han vara kär på allvar...
Citera
2016-11-20, 16:22
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Varje säsong är det många som skriver att South Park blivit dåliga. Jag är lika undrande varje gång. Jag tycker att South Park har förändrats, men att den är ungefär lika bra som alltid. Egentligen kommer jag aldrig in på tankarna om några försämringar, eftersom det är så mycket bra material.

En sak som förvirrar mig är dock vad Cartman har i kikaren. Han är ju alltid på de ondas sida, och då passar det att han blivit en feministisk 'SJW'. Men samtidigt verkan han vara kär på allvar...
Jag tror inte South park har ändrats så mycket. Guldådern var väl runt kanske 8 - 11.

Däremot kanske tittarna växt upp. http://www.southparkstudios.nu/full-...&sort=!airdate (Your getting old S.15E07)
Citera
2016-11-24, 07:06
Medlem
Fjantors avatar
Inget South Park idag..
Citera
2016-11-24, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Inget South Park idag..

Helgdag visserligen idag men inte igår. (thanks giving. många serier som inte sänds)
Citera
2016-12-01, 00:20
Medlem
PlanetCaravans avatar
Detta är det bästa från säsong 20:

https://www.youtube.com/watch?v=Ft54KIAu2lY

https://www.youtube.com/watch?v=p1xiAXMqJIQ
Citera
2016-12-01, 09:39
Medlem
mrtowlies avatar
Vad i helvete var det där för någonting? Jag småskrattade exakt noll gånger. Jag log inte ens. Jag satt och pillade med mobilen i 20 minuter. Nu är det nästan dax att lägga ner SP om de inte har mer motivation än så här.
Citera
2016-12-01, 13:35
Medlem
X-ray-flares avatar
Denna säsong av South Park går till historien som den överlägset sämsta.

(Min åsikt)
Citera
2016-12-01, 14:23
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Jag tror inte South park har ändrats så mycket. Guldådern var väl runt kanske 8 - 11.

Däremot kanske tittarna växt upp. http://www.southparkstudios.nu/full-...&sort=!airdate (Your getting old S.15E07)

Jag var i mogen ålder då jag hoppade på south park-tåget, jag klämde alla avsnitten för några år sen (typ 6 år sen nånting) och jag vidhåller ändå att serien var bättre under guldåldern, säg s5-15

Så för egen del handlar det inte om att jag "växt förbi" serien. Jag vet att jag klagat på serien ibland de senaste åren - men i jämförelse med årets säsong var ju t om förra säsongens gäspning rena mästerverket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in