2010-02-23, 13:18
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Tycker att MrJacksson's inlägg i tråden sen några dagar tillbaka är jävligt givande och bidrar till tråden Diskussioner om South Park väl.
Ja, well, what can I say? I'm inlove!
Citera
2010-02-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag har sett klart säsong 10 till 13, och nu så har jag fått ner de resterande nio säsongerna. Helt åt helvete jävla fittigt att det jag har laddat ner är censurerade tv-rips.

"*BEEP* you" - jag hatar det.

Jag är på S01E07 nu - Pinkeye, en halloween special episode. Cartmans halloween kostym som Adolf Hitler är ju priceless.
www.southparkstudios.se
Säsong 1-11, bra kvalitet och utan censur.
Citera
2010-02-23, 15:39
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
www.southparkstudios.se
Fucking FITTA att jag får reda på det här EFTER att jag har laddat ned 13 säsonger av den här serien, för att inte nämna att fyra av dessa säsonger var av extraordinär kvalité, och väger ca 550mb vardera, till skillnad från tv-ripsen S01-S09, som ligger runt 150mb.

"Fucking BALLS!"
Citera
2010-02-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Fucking FITTA att jag får reda på det här EFTER att jag har laddat ned 13 säsonger av den här serien, för att inte nämna att fyra av dessa säsonger var av extraordinär kvalité, och väger ca 550mb vardera, till skillnad från tv-ripsen S01-S09, som ligger runt 150mb.

"Fucking BALLS!"

Har du inte flat rate, eller var det extremt svårt att hitta?
Citera
2010-02-24, 23:35
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
www.southparkstudios.se

Utan censur? Inte på dom tidigare säsongerna? Såg ett avsnitt på 3dje säsongen igår och där var censur iaf.
Citera
2010-02-24, 23:58
Medlem
chainhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickah
Hum, tycker nog att Jimmy är bland dom sämre, Towelie oxå!

Jag älskar Randy, i dom nyare avsnitten Cartman oxå såklart!

Min favoritkaraktär är Randy, med Butters på värdig andraplats. Gillar Butters försiktighet. Randy har dock en riktigt skön stil. Älskar när han säger "Oh my god" eller "Well, what was I supposed to do?"

Jimmy är helt okej. Hans stammande är klockrent, speciellt vid ett tillfälle när han säger "F-F-F-For fuck sake" (minns inte vilket avsnitt det var ifrån).

Ser fram emot den nya säsongen!
Citera
2010-02-25, 09:56
Medlem
Smidvarks avatar
Kolla på Southparkstudios.com istället. Där finns alla säsonger ocensurerade i bra kvalité. Synd bara att det är en jävla massa reklampauser bara .
Citera
2010-02-25, 14:09
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Kolla på Southparkstudios.com istället. Där finns alla säsonger ocensurerade i bra kvalité. Synd bara att det är en jävla massa reklampauser bara .

Så det funkar för oss skandinavier nu? Det stod ju "Not available in your region" ett bra tag, till min stora irritation.
Citera
2010-02-25, 22:23
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Så det funkar för oss skandinavier nu? Det stod ju "Not available in your region" ett bra tag, till min stora irritation.

OM det gör.
southparkstudios.se

ANNARS har vi ju trotjänarna mrtwig.net & stansdad.com
Citera
2010-02-25, 23:33
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe

Ladda ned HotspotShield, ip-blockerare (eller nåt sånt.. )

fungerar prima!!
Citera
2010-02-26, 19:09
Medlem
DirtyDogs avatar
man borde spela upp olika s.p avsnitt i korta live tagningar med vanliga skådespelare!
Citera
2010-02-26, 20:19
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDog
man borde spela upp olika s.p avsnitt i korta live tagningar med vanliga skådespelare!

Absolut!

Jag hade också en tanke om att man borde låta 'skådespelarna' från S.P. spela i en annan serie. D v s att man låtsas att det är riktiga skådespelare som spelar alla roller i S.P. och att låta dessa figurera på annat håll. Svårförklarat, men det skulle vara jävligt flippat att se t ex 'skådespelaren' bakom t ex Mr Mackey göra en annan roll, osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in