Citat:
Ursprungligen postat av
Nonamesjustme233
Till de som är intresserade, här har ni Sveas provskjutning från idag
https://www.youtube.com/watch?v=qOk0w9xYtkQ
De testade LIL' BERTA, monster mix, sleipner, icake, athena, balder, akilles, atlas, golden explosion och en ny display tårta?

Citat:
Ursprungligen postat av
Nonamesjustme233
Yeah asså tycker det samma helt ärligt, Monster mix såg inte ut att vara 22mm utan mycket större och det var faktiskt imponerande, men när de kör så många olika tårtor samtidigt, asså känner inte att det är någon skillnad på dem och det är exakt det du påpekar de kan inte komponera tårtorna... Liksom en efter den andra så var pytte små skillnader på dem annars var de samma färger, effekter och samma skit, ska man köpa någon tårta från dem tycker jag man enbart ska köpa en eller två, dem ser alla likadana ut.
Fortfarande prisvärt, tyvärr så är det faktum att de har Kvalité... Måste även påpeka att deras "gömda" saluter i tårtorna låter som in i helvete

Tackar!
Ja hade dom kört Raptor för 333 kr kanske inte publiken hade tyckt att effekterna varit lika "stora" i dom dyrare tårtorna efter.
Asgaard var fin och saluterna överraskade faktiskt
Balder är nog bra med om man vill "väsnas".
Citat:
Ursprungligen postat av
Pyronostalgi
Fick också äta upp min diss av Monster mix, den som överraskade mest i sitt lilla format. Svea är duktiga på lågkaliber, får in bra effekter runt 20mm. Den sista pjäsen som är en variant på Exclusive 150x30mm innehåller på tok för lite krut för mängden skott.
Härligt! En tårta för 149 kr och med bra betyg det gillar vi
Citat:
Ursprungligen postat av
kevinskold
Hej! Undrar när Hanssons fyrverkerier kommer ut med sitt kampanjblad? Vet att fyrverkerimästarna har kommit ut med sin. Varför dröjer det så länge innan Hanssons gör det?!
Och ni som undrar om öob tar in action fire så måste jag göra er besvikna. Dom tar inte in den. Men där emot tar dom in Excalibur night fast i trälåda och har en kampanjpris på 999:-
Attans

Förhoppningsvis tar dom in några större tårtor till bra pris?
Kanske även lite grövre grejer(45-50 mm) med några få skott till ok pris?
Vi får se