2016-12-07, 20:25
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Dom byter ju etiketter lite hipp som happ. Svea gör ju samma sak ibland. Ordet "nyhet" är i den vanliga fyrverkeriköparens ögon något som alltid lockar. För om du studerar dom effektmässigt, är där någon skillnad?
Nja inte mycket faktiskt kanske
Citera
2016-12-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ny och ny. Det är samma som Action Fire (Hanssons) som i sin tur är samma som London. Film haver du här: https://www.youtube.com/watch?v=VIDBthm8C9A

Haha du har rätt, man hänger inte med på alla namnbyten
Tycker om London så kan mycket väl bli en sådan om jag hittar en återförsäljare. Undrar om ÖB kommer att ha den...
Citera
2016-12-07, 21:09
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Nu är även Fyrverkerimästarna reklamblad uppe.
En ny tårta phantom som kanske kan vara något😊

Citat:
Ny och ny. Det är samma som Action Fire (Hanssons) som i sin tur är samma som London. Film haver du här: https://www.youtube.com/watch?v=VIDBthm8C9A

Jag gillar den tårtan skarpt och hoppas att ÖOB tar in den

Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Haha du har rätt, man hänger inte med på alla namnbyten
Tycker om London så kan mycket väl bli en sådan om jag hittar en återförsäljare. Undrar om ÖB kommer att ha den...

Hoppas på det jag med
Citera
2016-12-07, 21:09
Medlem
Random fråga! Om ni hade presentkort på 300:- från Svea. Vad skulle ni köpt då? Kanske 2st 4mine till finalen?
Citera
2016-12-07, 21:18
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJeldush
Random fråga! Om ni hade presentkort på 300:- från Svea. Vad skulle ni köpt då? Kanske 2st 4mine till finalen?

Det låter bra! 2st sånna blir nog fint!

Jag ser att Hanssons har ändrat lite på hemsidan sen igår så snart kommer nog deras reklamblad med

EDIT! Hanssons Action Fire(som den heter i videon) heter Fire Action på hemsidan nu utifall ni blir förvirrade
Senast redigerad av Tigerskott 2016-12-07 kl. 21:21.
Citera
2016-12-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteligenstest
hur avfyrar man 400 miniraketer bäst samtidigt ?

Lägg ner de alla, ta en parfym spray (axe eller ngt liknande), börja spraya, eld vid sprayen så börjar de spraya eld och så siktar du mot aalla mini raketer så börjar de flyga loss
Citera
2016-12-07, 21:52
Medlem
Till de som undra om Monster mix från Svea, den var mycket finare i effekt än vad man hade trott dessutom lät den faktiskt ganska bra och såg bra ut
Citera
2016-12-07, 22:09
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamesjustme233
Till de som undra om Monster mix från Svea, den var mycket finare i effekt än vad man hade trott dessutom lät den faktiskt ganska bra och såg bra ut

Hehe, Svea är dyra, men effekterna brukar vara bra Mega Mix tex är ju 18mm (tror Monster Mix är det med) och sen är ju bra. Tjutskotten i den slog nog både Cobra (EF) och Evolution (RP) förra året som ligger lite högre i kaliber.
Citera
2016-12-07, 22:16
Medlem
Citat:
Hehe, Svea är dyra, men effekterna brukar vara bra Mega Mix tex är ju 18mm (tror Monster Mix är det med) och sen är ju bra. Tjutskotten i den slog nog både Cobra (EF) och Evolution (RP) förra året som ligger lite högre i kaliber.

På tal om evolution (rp), är den värd 400?
Citera
2016-12-07, 22:21
Medlem
Till de som är intresserade, här har ni Sveas provskjutning från idag
https://www.youtube.com/watch?v=qOk0w9xYtkQ

De testade LIL' BERTA, monster mix, sleipner, icake, athena, balder, akilles, atlas, golden explosion och en ny display tårta?
Citera
2016-12-07, 22:22
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamesjustme233

Jag var på Sveas provskjutning i Landskrona idag. Och kan själv säga att Monster Mix var helt klart den pjäs som imponerade mest på mig.

Där emot deras andra nyhet "mini Gold Explosion" tyckte jag var ren skit, det ända som var bra med den var mine effekten på varje skott.

För övrigt var det mycket bra effekter på deras produkter, något av dom bästa på marknaden. Sen är det synd att Svea är helt värdelösa på att komponera tårtor.
Citera
2016-12-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
För övrigt var det mycket bra effekter på deras produkter, något av dom bästa på marknaden. Sen är det synd att Svea är helt värdelösa på att komponera tårtor.

Yeah asså tycker det samma helt ärligt, Monster mix såg inte ut att vara 22mm utan mycket större och det var faktiskt imponerande, men när de kör så många olika tårtor samtidigt, asså känner inte att det är någon skillnad på dem och det är exakt det du påpekar de kan inte komponera tårtorna... Liksom en efter den andra så var pytte små skillnader på dem annars var de samma färger, effekter och samma skit, ska man köpa någon tårta från dem tycker jag man enbart ska köpa en eller två, dem ser alla likadana ut.

Fortfarande prisvärt, tyvärr så är det faktum att de har Kvalité... Måste även påpeka att deras "gömda" saluter i tårtorna låter som in i helvete
Senast redigerad av Nonamesjustme233 2016-12-07 kl. 22:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in