2016-12-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Fan snackar du om ? Om det är nåt land där du föreslår nåt nytt eller kontroversiellt så är det väl svenskar som ballar ur som mest . tror du det är invandrare som skriver allt hat på nätet eller ? Dom skiter väl fan i lucia ,,svenskar gör absolut inte det. Svenskar trackar inte ner på barn? Du är sjuk om du inte ser der här På fb IAF
Men lugna ner dig, jag var en aning ironisk. Historielösa SD:are har en tendens att förvandla allt gott till svenskt och allt utländskt till ont, försökte spela lite på det men det kanske gick över huvudet på en del.
Citera
2016-12-04, 13:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Att du är rädd för de tuffa grabbarna ska inte hindra dig att leva ut dina drömmar. Tuffa grabbarna kan hålla käft.
Ungjäveln är på bilden för att den är söt. Get over it.

Nej, henungen är på bilden för att väcka reaktioner. Ville man ha en söt unge finns det många såna att välja på som passar bättre som Lucia. Det här är ett kulturmarxsistiskt påhitt.
Citera
2016-12-04, 13:05
Moderator
Popesizes avatar
Var inte Åhléns i ropet för några månader sen, när de spökade ut bland annat Schlingmann i några paltor som var åt det mer feminina hållet? (hittade Bild)

Det här med att utmana/provocera är väl deras nya giv, om jag fattat rätt.

Vi kommer troligtvis att få se mer av det här slaget från Åhléns. Jag förutspår någon typ av baddräkt som manligt badplagg till sommaren.
Citera
2016-12-04, 13:05
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Att du är rädd för de tuffa grabbarna ska inte hindra dig att leva ut dina drömmar. Tuffa grabbarna kan hålla käft.
Ungjäveln är på bilden för att den är söt. Get over it.

Och så även varenda unge i de modellagenturer de benyttjar sig av. Att de valde en färgad pojke var ett statement och troligen ämnat att provocera.
Citera
2016-12-04, 13:06
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Var inte Åhléns i ropet för några månader sen, när de spökade ut bland annat Schlingmann i några paltor som var åt det mer feminina hållet? (hittade Bild)

Det här med att utmana/provocera är väl deras nya giv, om jag fattat rätt.

Vi kommer troligtvis att få se mer av det här slaget från Åhléns. Jag förutspår någon typ av baddräkt som manligt badplagg till sommaren.

Har det helt slagit slint på deras reklamavdelning kanske denna fadäs kan ursäktas.
Citera
2016-12-04, 13:07
Medlem
ppp333s avatar
Det är så fett okonstruktivt att gå i taket för dessa provokationer.
Vi lever i en tid då etablissemanget organiserat sig för att sudda ut de olika folkens kitt och sammanhållning och känsla av rötter till det förgångna. Allt värnande om tradition, rötter och respekt för naturlagar ska demoniseras och gärna också förlöjligas som irrationellt känslopjunk. (Framför allt hos oss europeer.)
Och som jag skrev tidigare...många går rakt i fällan när de skriver i affekt. Att bli upprörd om och om igen för företeelser som satts i system är bara puckat...det säger jag ur egen erfarenhet. Man förlorar bara sin kraft...

Bättre då att analysera företeelser och höja sig över barnsligheterna ( hela denna överdrivna HBTQ, hen, genus-grejen är faktiskt bara jäkligt barnslig och hallucinatorisk) om man blir upprörd och fångad av malströmmen så göder man det man vill slippa.
Citera
2016-12-04, 13:10
Avslutad
Det är bra att sånt här finns. Hur ska vi annars urskilja perverterade psykfall från den normala befolkningen som är frisk.

Måste finnas en tydlig skiljelinje där det sjuka skiljer sig från det friska. Även för historisk forskning framöver.

Desto mer övertramp i perverterad riktning, desto mer avstånd tar en frisk befolkning.
När det kommer börja gå för långt och det blir tydligare och tydligare hur de som provocerar fram detta ses mer o mer som perverterade psykfall. Gränsen sen blir kristallklar.

Vi ska vara glada för att ljuskygga personer dras fram i ljuset pga sin egen perverterade ställning. Via facebook exempelvis Åhlens. Desto tydligare linjen blir desto bättre.

Det är inga friska människor man ser skriva positivt om detta på Åhlens facebook. De är vilsna ofta perverterade sjuka människor.
Senast redigerad av DevilsDen 2016-12-04 kl. 13:26.
Citera
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Klaga på. Vilket budskap sänder bilden ut?

Att det är bra att att blanda in gräns- och normöverskridande element i svenska traditioner. T.o.m. att man kanske bör göra det då det är bättre när det det gäller mångfald/hbtq och liknande.
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TemplarKnight
Har det helt slagit slint på deras reklamavdelning kanske denna fadäs kan ursäktas.

Vad tjänar egentligen ett privat företag på att hålla på såhär? Uppenbarligen har många blivit upprörda och rent hatiska pga. deras nya berikande Hencia.
Citera
2016-12-04, 13:12
Medlem
Neroes avatar
Många som har gått på Livets Hårda Skola på Flashback. Det märker man ganska fort med tanke på retoriken i denna tråden. Herregud!
Citera
2016-12-04, 13:13
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Vad tjänar egentligen ett privat företag på att hålla på såhär? Uppenbarligen har många blivit upprörda och rent hatiska pga. deras nya berikande Hencia.

Kanske inget? Inte alla som leder företag eller deras reklamavdelningar gör det på ett bra sätt. En av deras affärer i Malmö stängde för inte så länge sen och ersattes av en annan.

http://www.handelsnytt.se/72-ahlens-anstallda-forlorar-jobben
Senast redigerad av TemplarKnight 2016-12-04 kl. 13:17.
Citera
2016-12-04, 13:13
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Man får ju liksom tycka vad man vill om det hela, men är man så jävla enkelt lagd i hjärnan att man blir såpass provocerad som TS m.fl blir av det så kanske man bör överväga medicinering för sina psykiska åkommor.

Ena sekunden så får man tycka vad man vill och nästa så är man psykiskt sjuk för att man ogillar en svart Lucia i reklamen.

Aja, även om jag är lite gammalmodig och föredrar en flicka som Lucia så bryr jag mig inte. Det är ett företag som får göra reklam hur dom vill, har aldrig och kommer säkert aldrig att handla där ändå så det stör mig inte.

Det är precis såna här reaktioner dom vill ha. Media gör reklam för dom, folk delar artiklarna och reklamen i sina flöden på sociala medium, folk pratar om det med sina bekanta osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in