Citat:
Ursprungligen postat av
blim
På vilket sätt tvingas du att ta ställning MOT mörkhyade på grund av den här lilla Lucian?
Du har uppenbarligen inte fattat ett skit!
Jag vill till att börja med inte ha ett svart pojkbarn till lucia. Jag tänket varken förklara mig eller be om ursäkt för det. Jag hatar däremot inte svarta pojkbarn på något sätt. Med såna här sinnessjuka identitetskampanjer tvingar de mig till att göra ett val: Antingen går jag med på det svarta pojkbarnet som lucia (Då är allt frid och fröjd), eller så gör jag det inte, då är jag rasistisk. Det lämnar således inga alternativ till ställningstagaren. Utan nyanser är det svart på vitt. Med eller emot.
Så egentligen tar inte jag per se ställning mot mörkhyade, men propagandisten i det här fallet får alla att tro att jag gör det, eftersom jag inte vill ha ett svart pojkbarn som lucia. Det har ingengting med rasism att göra men de målar in mig i ett hörn. Precis som feministerna försöker göra. Nu kan de helt plötsligt ställa frågor som egentligen inte har med saken att göra som tex: Varför jag inte gillar mörkhyade eller varför lucia måste vara kvinna etc.
Å andra sidan är jag tämligen säker på det stackars barnet själv inte vill vara Lucia, än mindre hans vänner och familj, men det skiter de såklart fullständigt i så länge deras propaganda når oss.
Förstår du nu?