Citat:
Ursprungligen postat av
vigillarfitta
Haha, massa supergoda människor som nu vallfärdar till Åhléns Facebook-sida för att "sprida kärlek" och få ryggdunkar.
Dessa hjon fattar inte att dom tjänar Kapitalet.
Fula Åhléns vill endast få gratis mediauppmärksamhet och det fick dom. Sen en jävla massa supergoda stödköpare såhär i juletider.
Åhléns skiter givetvis fullständigt i negerbarn.
Överhuvudtaget så är det ju vanligt att folk reagerar på reklamannonser och bestämmer sig för var de ska handla utefter dem. Det gäller nog oss alla. Att vi på vissa annonser vaknar till och ser detta gör ju inte att vi inte påverkas av andra annonser.
Sen tror jag inte att de som gillar Åhléns här och handlar där efter denna annons gör det för att de tror att Åhléns bryr sig om negerbarn eller andra barn heller. De gör de nog för att reta såna som jagar upp sig för att de ser ett svart litet barn i något sammanhang där dessa inte är lika vanligt förekommande som vita barn.
Personligen har jag alltid svårt att förstå varför man så blir ledsen eller argsint för att man hör talas om att någon är Lucia som inte är en relativt ung kvinna med relativt ljus hy. Vad är det frågan om?
Jag fattar inte relevansen riktigt.