2016-12-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Funderar på att köpa in startelvor för alla lag i olika ligor där det kanske blir en SBC som MLS, Liga NOS, League 1 och Pro League. Vilka ligor tror ni i så fall skulle vara intressanta? Finns ju massor av ligor men inte fullt så många ligor som är kompletta med 14-20 lag. Är tveksam på engelska, tyska, spanska och italienska ligan då de innehåller lag som skulle bli svindyra att fixa, framför allt engelska.

Prismässigt så skulle det inte vara någon vidare risk då jag gissar att merparten går för discardpris i princip.

Jag har kompletta lag i turkiska, holländska, argentinska och colombianska ligan så hoppas på SBC där. Allt köpt för discard så skulle det bli SBC på nån av de ligorna så skulle det bli en bra vinst. När Overmars SBC kom så tjänade jag ca 200k på silverspelare från go ahead och sparta. Hade köpt dessa silverspelare för totalt ca 8k
Citera
2016-12-02, 18:16
Medlem
Hur tänker ni kring workrates på era CBs?

H/m + m/H

eller

m/m + m/m?
Citera
2016-12-02, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ofan, har funderat på att testa honom. Folk har ju sagt att han är en bättre version på Draxler, som jag älskar att spela med. I och med IF Werner så har han ju en stronglink till honom.

Det var lite det de fall på att jag inte köpte Forsberg i början, fanns inte mycket roligt att länka med honom om jag inte skulle köra nästan en hel Bundesliga-elva. Vet inte hur rolig Werner är men känns ju som det klart bästa alternativet att länka honom med. Vet tyvärr inte hur ofta det blir priceranges. Hittar ingen info om det heller.
Kör med If Forsberg och han är bättre än Draxler inte för att Draxler är dålig men föredrar foppa helt klart
Citera
2016-12-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Är det bara jag som har EXTREMA problem med delay i dag? Lirat 2 matcher och det är helt ospelbart. 2 solklara vinster skulle det varit - då mina motståndare var katastrofalt dåliga. Men inte en enda passning satt, inga riktningsförändringar eller skott görs i tid eftersom det är ruggig delay.

Att EA inte kan fixa bättre servrar för detta ändamål är ett jävla fiasko.

För mig laggar det galet idag, är sådan input-delay att man inte vill spela, allt är trögt, det snabbspolar, allt är fel, nä blir att lira vanliga seasons ist, där slipper man skiten iaf!
Citera
2016-12-02, 18:41
Medlem
Hur kan ingen av Forsbergs IF eller SIF finnas på marknaden?

Det är ju helt absurt....
Citera
2016-12-02, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Hur kan ingen av Forsbergs IF eller SIF finnas på marknaden?

Det är ju helt absurt....

Hans SIF försvann ganska kort efter IF Werner släpptes, ST i RB Leipzig. Bra länk mellan dem. Köpte en SIF därefter, kom ut några då & då. Antingen för att använda eller hoppas på att dem höjer priser på kortet så jag kan sälja. Igår försvann även hans IF från marknaden. Lär väl ändra hans price range nästa gång.

Någon som vet hur ofta priceranges ändras? Går dem ut med info om vilka dem ändrat? De gjorde dem väl förr? Hittade inget om det när jag sökte häromdan.
Citera
2016-12-02, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Hur tänker ni kring workrates på era CBs?

H/m + m/H

eller

m/m + m/m?

vanligtvis L/H eller M/H
Citera
2016-12-02, 19:55
Medlem
Har ca 750 k efter att ha sålt mitt lag. Har läst lite hör i tråden på att investera i spelare och dylikt. Men är mest inriktad på att invänts tills priserna sjunker. Någon som har investerat tidigare, ifall så, hur har det gått?
Citera
2016-12-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymguden
Har ca 750 k efter att ha sålt mitt lag. Har läst lite hör i tråden på att investera i spelare och dylikt. Men är mest inriktad på att invänts tills priserna sjunker. Någon som har investerat tidigare, ifall så, hur har det gått?

investera i Discard IF kan ju vara vettigt... kommer en SBC som kräver IF kort brukar de nästan dubblas i pris.. köpte på mig 30 IF Suso för 10-11k..sålt hälften nu för ca 18-19k...
Citera
2016-12-02, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gymguden

Köpte mitt lag runt kl 07 i måndags för ca 2m och det har stigit drygt 600k

Neymar suarez bale
Iniesta modric kroos
Marcelo ramos boateng lahm
Neuer
Citera
2016-12-02, 21:29
Medlem
Tjena gubbs!
Skulle behöva hjälp eller råd i vilka spelare man skulle investera i för att göra sig lite stålar..
Tack
Citera
2016-12-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Tjena gubbs!
Skulle behöva hjälp eller råd i vilka spelare man skulle investera i för att göra sig lite stålar..
Tack

Köp alla Messi på marknaden, sen säljer du alla med lite mellanrum för högsta BIN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in