2016-11-13, 18:59
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Kanske kan ligga nåt i det.

Vilket lag hade du byggt för 900k på ps4?

Vad har du för prefferenser? =)
Citera
2016-11-13, 19:06
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Vad har du för prefferenser? =)

Detta är den tyska uppsättningen av ditt lag, notera att auba är 187.

http://www.futhead.com/17/squads/2234943/
Citera
2016-11-13, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det är ju för att det är söndag. Priserna sjunker alltid söndag/måndag när weekend league är på väg att ta slut.

Har 500k nu men ska nog vänta på att köpa spelare lite till.
Gått ner till 588 k nu. Värt att köpa eller ska jag avvakta? Antar att det är bäst att avvakta.
Citera
2016-11-13, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
I FIFA17 skulle jag säga att RB+B inte är så effektivt som i 16 men RB+B+B är desto bättre i 17.

Finns det några uppgifter någonstans om vad SBC Lacazette kan kosta att fixa?

Menar du b+b aka lågt skott? För jag kunde inte hitta den kombinationen du beskrev och verkar ju inte ens existera en så kallad "3 kombo" som även låter lite för långt för den korta tid man oftast har på att skjuta i perfekt läge. :P
Citera
2016-11-13, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Detta är den tyska uppsättningen av ditt lag, notera att auba är 187.

http://www.futhead.com/17/squads/2234943/

Såg helt ok ut! Men ska nog skita i IF-spelare. Känns som att man får handikapp emot sig då! Hur är Lewandowski?
Citera
2016-11-13, 21:13
Medlem
Hej gubbs!

Brukar priserna på spelarna alltid droppa under helgen?
För att sedan öka igen under veckan?

Ser att messi gick för 820k och idag sålt till 775 k. .
Sitter på en messi och oroar om jag ska sälja av honom eller vänta lite ...
Tack för svar...
Citera
2016-11-13, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Hej gubbs!

Brukar priserna på spelarna alltid droppa under helgen?
För att sedan öka igen under veckan?

Ser att messi gick för 820k och idag sålt till 775 k. .
Sitter på en messi och oroar om jag ska sälja av honom eller vänta lite ...
Tack för svar...

Ja det brukar droppa söndag/måndag för att öka mot onsdag som flera skrev. Hade väntat någon dag. Men samtidigt inte för nära black friday (även om han inte lär påverkas lika mycket som billigare spelare). Dock är jag långt ifrån bra på att förutse priserna så du kanske ska lyssna på någon som vet mer än mig.
Citera
2016-11-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Menar du b+b aka lågt skott? För jag kunde inte hitta den kombinationen du beskrev och verkar ju inte ens existera en så kallad "3 kombo" som även låter lite för långt för den korta tid man oftast har på att skjuta i perfekt läge. :P

Ett vanligt finess skott är ju R1+O tryck sedan väldigt snabbt på O igen för att få det lågt dvs du bestämmer hur hårt det ska vara med första O. Ja det vanligaste jag gör är ett vanligt lågt skott dvs O+O, funerar bäst i bortre hörnet.

Varför blandar du in b i det hela om du kör PS4?
Citera
2016-11-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjeddo
Ja det brukar droppa söndag/måndag för att öka mot onsdag som flera skrev. Hade väntat någon dag. Men samtidigt inte för nära black friday (även om han inte lär påverkas lika mycket som billigare spelare). Dock är jag långt ifrån bra på att förutse priserna så du kanske ska lyssna på någon som vet mer än mig.

Tack kommer vänta tills han går upp över 800k. Blev lite panik.hahaha.. vad tror du om en spelare som Neymar.. han går för 469 ! Vad kommer han gå för om du får gissa på black F ??
Citera
2016-11-13, 21:29
Medlem
Hur kontaktar man EA lättast på helgen? Behövde vinst för att nå elit 3 och ledde med 3-0 i 85e men blev disconnectad från EA-servers Det var alltså inte så att jag åkte ut från internet utan det handlade om deras servers. Märker nu att det inte går att spela heller på Xbox-One, någon form av break. Detta måste väl kunna gå att lösa, eller är det bara att bita i det frätande jävla äpplet?
Citera
2016-11-13, 21:43
Medlem
Tjena Boys. Är det nån som har förslag på detta? Hyffsad nöjd med gubbarna i allmänhet. Men vad ska man ha för kemistil på folket för att få ut det bästa. Tacksam för hjälp om nån har några Goa förslag.

http://www.futhead.com/squad-builder/S0Ds!F0rLP002U!-0RW!x0bzIx0OO!x0se!i0AQ1e0CA!e0xPvM0qH1j/
Citera
2016-11-13, 22:40
Medlem
21 vinster för mig. Hur gick de för er i champions ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in