2016-12-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Inte bra nog.

Mördande konkurrens från Wahlström? Men förmodligen inte tänkt som en startspelare, nej. Hoppas att han stannar.
2016-12-01, 17:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Där rök nog eventuella guldchanser, surt när det sker redan i december. Jag trodde verkligen att han skulle lämna i år.

Han verkade vara PG:s favvo så när PG gick trodde jag inte att EW skulle få förlängt. Blir bänknötare eller vad tror du?
2016-12-01, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han verkade vara PG:s favvo så när PG gick trodde jag inte att EW skulle få förlängt. Blir bänknötare eller vad tror du?

Det verkade rimligt att det skulle bli så. Jag hoppas det men jag vet inte, Lindgren är självskriven men i nuläget har vi bara Sudic som konkurrerar på den positionen utöver EW så jag räknar med en rejäl mittbacksvärvning.
2016-12-01, 17:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det verkade rimligt att det skulle bli så. Jag hoppas det men jag vet inte, Lindgren är självskriven men i nuläget har vi bara Sudic som konkurrerar på den positionen utöver EW så jag räknar med en rejäl mittbacksvärvning.

Hammar är nog inget för er. Jag trodde på honom i början av hans tid i MFF men det visade sig vara fel.
Är det något namn det ryktas om?
2016-12-01, 17:34
Avslutad
Citat:
Hammar är nog inget för er. Jag trodde på honom i början av hans tid i MFF men det visade sig vara fel.
Är det något namn det ryktas om?

Nej, jag har inte hört något alls. Men det är väl inte omöjligt att Atta kommer tillbaka.
2016-12-01, 17:51
Bannlyst
Citat:
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/rykte-mff-intresserat--av-martin-odegaard/

Zahid verkar de vara mest intresserade av.
Efter gårdagens match i Copa är det nog ändå inte aktuellt att han lämnar för Malmö FF. Tror inte att han skulle vara intresserad av Malmö FF och Allsvenskan heller för den delen.
2016-12-01, 18:09
Medlem
Danieloss avatar
Sirius har verkligen varit på hugget och har redan norpat åt sig flera kvalificerade förstärkningar. Hos AFC är det som väntat mer kaos och nu står de dessutom utan tränare. Inte den bästa uppladdningen för Allsvenskan kan tyckas.

Mitt eget HBK ligger än så länge lågt. Tyvärr har ju vi hamnat lite på efterkälken då vi först nyligen visste vilken serie vi skulle spela i. Nu har Stojan Lukic lämnat för ÖIS och Fagercrantz och Rojas fick inte nytt kontrakt. Så en tunn trupp har blivit ännu tunnare. Men med större resurser och högre omsättning i högsta serien borde det finnas löneutrymme för 2-3 kvalificerade spetsvärvningar under vintern!
2016-12-01, 19:29
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbrevaren
Efter gårdagens match i Copa är det nog ändå inte aktuellt att han lämnar för Malmö FF. Tror inte att han skulle vara intresserad av Malmö FF och Allsvenskan heller för den delen.

Det tror inte jag heller. Jag tror Zahid är den de är mest intresserad.
2016-12-01, 19:40
Medlem
anteri17s avatar
Patrick Hopkins får inte förnyat kontrakt i Sirius utifrån kostnadsskäl. Givetvis borde han gått före Oscar Persson. Första dåliga nyheten under Sirius silly den här säsongen.

Det blir tunt med bara Persson och Eiswohld. Visserligen kan Kalle Larsson och Kim Skoglund spela mb, men knappast på AS-nivå.
2016-12-01, 20:31
Medlem
nomadics avatar
ÖSK släpper nu högerback Daniel Björnquist. Med sin snabbhet bör han egentligen alltid vara ett hot offensivt men tack vare två julgransfötter leder det dock väldigt sällan till något. Om detta innebär att vi nu får trupplats för en ny etablerad vänsterback så är det helt klart värt det.

Lorentzon och Hagge på högerbacken nästa år låter kanske inte så sexigt men känns tillräckligt stabilt att klara ett år med om vi nu samtidigt kan ta in något bättre än Valgardsson/Ring till vänster.

Det har tidigare ryktats om Djurgården för Björnquist, får se om det visar sig ligga något i det.
2016-12-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
ÖSK släpper nu högerback Daniel Björnquist. Med sin snabbhet bör han egentligen alltid vara ett hot offensivt men tack vare två julgransfötter leder det dock väldigt sällan till något. Om detta innebär att vi nu får trupplats för en ny etablerad vänsterback så är det helt klart värt det.

Lorentzon och Hagge på högerbacken nästa år låter kanske inte så sexigt men känns tillräckligt stabilt att klara ett år med om vi nu samtidigt kan ta in något bättre än Valgardsson/Ring till vänster.

Det har tidigare ryktats om Djurgården för Björnquist, får se om det visar sig ligga något i det.
Svårt att tro. Vi har förmodligen seriens snabbaste högerback (Kebba), tyvärr även han begåvad med julgransfötter även han. Så vore ingen större förbättring. Säkert bättre än Björkström dock.
2016-12-01, 20:46
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/flera-klubbar-jagar-hammar-allsvenskan-alltid-intressant/

Låga odds på att Johan Hammar spelar i Häcken nästa säsong.

MFF Norr alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in