2016-12-01, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
DIFs nya tränare uttrycker sin kärlek för Bajen.

https://mobile.twitter.com/ett_apelsin/status/804269741640744960

Hoppla.

Alla gillar myter.

Jag gillar myten om tomten som liten, sen har jag likt Özcan lärt mig att myten oftast inte stämmer med verkligheten.
2016-12-01, 14:05
Medlem
Salorms avatar
Jaha, Hampus Nilsson till Falkenberg och Özcan till DIF. Frågan är om vi får ta del av Södertäljenätverket nu?
2016-12-01, 14:14
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Tycker han har varit riktigt bra när jag sett honom i BP - både i Superettan och nu någon enstaka match i division 1. Klart värd chansen i Allsvenskan i alla fall och jag hoppades på honom till Södra.

Bra i så fall. Vi hoppas på det bästa!
2016-12-01, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Alla gillar myter.

Jag gillar myten om tomten som liten, sen har jag likt Özcan lärt mig att myten oftast inte stämmer med verkligheten.
Två personer som förövrigt är rätt lika varandra.

Jag vet inte, men jag är inte lika tänd på Özcan som alla andra, visst som person är han POs motsats, men det finns en del likheter också. Som att båda varit förhållandevis framgångsrika men i små klubbar, och att båda är gamla suparpolare till Bosse.

Rent taktiskt verkar han dock stå för ett system som jag tror kan gynna nuvarande trupp mer än POs system gjorde. Blir säkert en helt okej rekrytering, dock rätt skönt att kontraktet bara är på 2 år (med option).
2016-12-01, 15:58
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwimmente
Två personer som förövrigt är rätt lika varandra.

Jag vet inte, men jag är inte lika tänd på Özcan som alla andra, visst som person är han POs motsats, men det finns en del likheter också. Som att båda varit förhållandevis framgångsrika men i små klubbar, och att båda är gamla suparpolare till Bosse.

Rent taktiskt verkar han dock stå för ett system som jag tror kan gynna nuvarande trupp mer än POs system gjorde. Blir säkert en helt okej rekrytering, dock rätt skönt att kontraktet bara är på 2 år (med option).

Jag gillar inte Özcan och skulle helst se han så långt från DIF som möjligt, men nu är det som det är och jag får väl tugga i mig den här skiten också...
2016-12-01, 16:02
Medlem
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/flera-klubbar-jagar-hammar-allsvenskan-alltid-intressant/

Låga odds på att Johan Hammar spelar i Häcken nästa säsong.
2016-12-01, 16:03
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En riktigt bra tränare kan förvandla skräp till guld. Jörgen Lennartsson är inte en sådan tränare.

Det menar du inte? Jörgen som varit i Tyskland och inspirerats och allt! EN fullständigt magisk taktiker, en matchcoachningens mästare, en utvecklare av spelare på väg upp, en man som på¨fem minuter kan vända 0-4 mot Barca till seger med Gårda.

Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Ja, hatten av till Mats Gren för den försäljningen. Inte bara en tung lönepost borta utan även en övergångssumma på ca 1 miljon kr (?!).

Vad har Östersund sett som vi alla andra missat? Nåja.

Det känns udda ja, jag hade inget emot Tom och i brist på annat tyckte jag han borde fått spela i "gurra-rollen" men han drar på sig kort och kostar mer än det smakar.
Och bara för att alla är nöjda med att han lämnar sänker han väl oss nästa år...
2016-12-01, 16:35
Avslutad
Wahlström har förlängt med 2 år.
2016-12-01, 16:45
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/flera-klubbar-jagar-hammar-allsvenskan-alltid-intressant/

Låga odds på att Johan Hammar spelar i Häcken nästa säsong.

Inte bra nog.
2016-12-01, 16:49
Medlem
Tycker folk är lite hårda mot Tom P. Visst är han trög och osmidig som ett containerfartyg, men han har skaplig bollkänsla och passningsfot. Problemet är bara att han då behöver komma rättvänd vilket, i synnerhet med motståndare tätt inpå, blir hans fall många gånger. Tror Potter kan hitta användning för honom. Överflödig i Blåvitt dock.
2016-12-01, 16:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Wahlström har förlängt med 2 år.

Ni går för guld i år, eller?
2016-12-01, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ni går för guld i år, eller?

Där rök nog eventuella guldchanser, surt när det sker redan i december. Jag trodde verkligen att han skulle lämna i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in