Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Vilken Allsvensk klubb har under de senaste åren rekryterat en bra tränare som blivit långvarig? Knappt någon som vunnit titlar och blivit kvar länge.
Michelsen blev framröstad som årets tränare förra säsongen och har visat sig vara duktig på att kräma ur mesta möjliga av det spelarmaterial som finns tillgängligt. Huruvida det räcker får framtiden utvisa men jag ser ingen av de potentiella tränarna i Sverige som mer intressanta. Hade väl varit Graham Potter men med tanke på att han nyss kritade på för 3 år till så är det knappast aktuellt.
Du kanske är nöjd med Lennartsson?

Var inte min poäng från början. Reagerade bara på den extrema jävla hype Elvi drog till med gällande denne Michelsen. Jag tyckte det var extremt roligt att läsa ett så extremt okritiskt inlägg till en tränaren som ingen fram till 2 veckor sen ens visste existerade.
Men det är klart man ska vara positiv och älska sin egna klubbs val.
Det är inte Pep Bajen har värvat. Eventuellt är han dock bättre, och mer spännande.
Nej, är inte nöjd med Lennartsson. Men det gör det inte omöjligt för mig olikt många andra att ha mer än en tanke i huvudet samtidigt.
Men då är det väl bara för mig att gratulera er till Årets tränarepriset samt att han är den mest spännande tränaren 2017