Citat:
Ursprungligen postat av
Sir.
Ehh, så anledningen till att det inte finns några provtagningar att tillgå är för att chemtrails är ett politiskt beslut?
Och då uppkommer ju ytterligare ett par frågor:
1. Hur kan du veta att det är chemtrails om det inte finns några provtagningar?
2. Vad har du för belägg för att det tagits ett politiskt beslut om att spraya chemtrails?
Vänligen hänvisa till dessa provtagningar.
Jag opererar som sagt inte med auktoritetsargument. Sånt trams är ditt bord. Det är belägg jag bryr mig om.
Du är dessutom sjukt inkonsekvent. Ena sekunden använder du det faktum att en politiker har påstått något som ett argument för existensen av chemtrails (utan belägg, alltså ett auktoritetsargument) . Andra sekunden skapar du en halmgubbe om att alla andra bara tror på politiker.
Du verkar tro att det är en dikotomi mellan att blint tro på politiker och att tro på dina paranoida lögner.
1. Chemtrails är ett hemlighetsstämplat projekt som militären i alla länder har startat med hjälp av politikers val. Jag vet detta eftersom det är endast dom som skulle kunna göra en sån hemlighetsstämpling på ett så stort projekt som alla människor kan se.
2. Mina belägg är bevisen uppe i skyn som säger att det inte är contrails som dunstar där uppe, bevisen i skyn säger att nån tagit politiska val för att tillåta radiostyrda flygplan som sprayar massa sträck i skyn över huvudet på alla.
Bevisen säger att politiker inte har nån makt även om dom är anställda för att ge alla troende intrycket att politiker styr samtidigt som uppenbarelseboken utspelar sig mitt framför ögonen på oss alla.
Provtagningarna finns i den typ första dokumentären om chemtrails.. den som heter What in The World are They Spraying.
Dom skickade en burk med vatten och chemtrails till labb och fick fram en lista på ämnen i chemtrails.
Du har fortfarande inte fattat att utomjordingar har bott på jOrden väldigt länge i underjordiska städer.. allt som du lärt dig genom media och skolan är vad utomjordingar tycker att du ska veta om dig själv och vekrligheten.. dvs att livet inte har nån mening eftersom allt kom från en big bang.. det var helt enkelt en stor smäll som skapade allt liv i universum, som saknar mening eftersom endast gudar kan skapa mening.. medans en stor smäll inte kan skapa annat än meningslösa saker som liv.
Dom har programmerat din tro med massa gojja sen du föddes.. inte konstigt att du inte kan se chemtrails eller ens nån mening bakom stora sträck på himmlen.
När jag såg chemtrails för första gången och läste om det online så förstod jag att vi var i de sista dagarna eftersom himmlen såg ut dom dommedagen helt plötsligt.. som om att nån sprayade agent white över huvudet på oss medans folk tänkte på annat.