2016-11-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Kan bli intressant att se hur Annelie kommer reagera, det verkar ju som att hon har fått nog och vill ha en förändring. Annars har hon hållit en väldigt låg profil för att vara henne. Det har ju varit allmänt trist och segt på Pers gård och det känns ju som motsatsen till hur Annelie är.

Ja hon lär nog visa sin mera gapiga och skrikiga sida ikväll för hon verkar ju ha fått nog av hur Per uppträder. Han är ju velig och hennes bild av en man börjar nog blekna rejält nu när det gäller Per, hon ser väl honom som en ny Mikael eller vad tror du?? Jo hon verkar ju vilja ha fart, fläkt och jävlar anamma i livet och det är väl inte riktigt vad Per bjuder på......
Citera
2016-11-30, 19:29
Medlem
Citat:
Jag har en känsla av att det är vinklat på ett visst sätt för att Per ska framstå som lite tafatt och blyg. Tror inte att han är sådär i verkligheten utan mer att han är glad och positiv och har mycket humor och gillar att bjuda på sig själv.

Stämningen är väldigt tryckt på Pers gård och när Annelie och Anette konfronterar honom så blir stämningen ännu mer tryckt....av ett visst skäl.....

Annelie: "– Ja, vad fasen ska jag här och göra när han bara ignorerar mig,"

Annette "– Jag tycker inte att han visar några känslor längre"
Citera
2016-11-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Troligen för bilden av honom innan var ju en helt annan Per, men det ska bli kul att se hur han kommer vara i kvällens avsnitt. Linda säger ju på sin blogg åter igen att detta kommer bli det mest känslosamma och dramatiska avsnittet under de 10 år som serien gått , vad tror du, ska man bänka sig med en trave näsdukar så man grejar allt det känslosamma . Får se hur valen blir iaf.

Som det är nu så känns det svårt att engagera sig i vad som händer i programmet. Har inga större förväntningar på vad som kommer hända, utan det är upp till bevis om det blir något nytt och spännande eller om det blir lika segt och trist som vanligt.
Citera
2016-11-30, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej Sigrid och Bertil är verkligen omaka om man säger så ...men är det sexet så är ju han yngst och troligen virilast och det är väl vad damen Bergåkra går efter.

Sigrid pratar om att hon ser Anders som en fadersfigur, hon ser hon då på Bertil? Anders är 13 år äldre och Bertil är 13 år yngre...
Citera
2016-11-30, 19:53
Medlem
237s avatar
Citat:
Som det är nu så känns det svårt att engagera sig i vad som händer i programmet. Har inga större förväntningar på vad som kommer hända, utan det är upp till bevis om det blir något nytt och spännande eller om det blir lika segt och trist som vanligt.

Samma här, svårt att känna engagemang.

Sigrid = Verkar göra det halvhjärtat och inte bry sig om någon.
Erik = Socialt inkompetent och emotionellt invalid. Och down right den tråkigaste personligheten som varit med i en dokusåpa
Jennifer = Man vet att hon kommer välja David, och som deltagare känns hon ganska "mä"
Per = Man vet att han kommer välja Carola.

De som kan bjuda på lite bra TV just nu är nog Linnea, Anneli, Brandon och en eller två av Sigrids karlar.

Men likt förbannat kommer vi ju att kolla
Citera
2016-11-30, 20:27
Medlem
237s avatar
Massavhopp
Citera
2016-11-30, 20:30
Medlem
kukflashs avatar
Haha Sigrid.... vad ska man säga? Tycker synd om killarna som är där. Hon behöver ha någon som kan ge henne hårt sex! En särbo eller KK
Citera
2016-11-30, 20:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag har ål'ler känt mä så stolt öv Jennifer när hon sadistiskt smålog mot Brandons lynnia olycka

Sigrid stå för dagens onelajner "tack för att du kom" te Linda

Ska vi diagnostisera Linneas öjonökomma så som hon blink, trångkammarvinkel?

Dä ä bra Per, du ska välj nån out of your league utseendemässigt!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-30 kl. 20:47.
Citera
2016-11-30, 20:39
Medlem
Bandida.locas avatar
Förvånad över Annelis lugn....... tror hon kommer ut som lesbisk snart. Butcherlooken är så hon.

Sigrids bekymmersrynka/hummertina i pannan blir djupare för varje avsnitt. Tror jag det. Är dock förvånad varför hon inte gillar Rickard.

Brandon var nog ändå lycklig att få vila sitt sorgsna ansikte mot Linas behag.

I am in chock
Citera
2016-11-30, 20:43
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Förvånad över Annelis lugn....... tror hon kommer ut som lesbisk snart. Butcherlooken är så hon.

Sigrids bekymmersrynka/hummertina i pannan blir djupare för varje avsnitt. Tror jag det. Är dock förvånad varför hon inte gillar Rickard.

Brandon var nog ändå lycklig att få vila sitt sorgsna ansikte mot Linas behag.

I am in chock
Det skulle inte förvåna mig ifall Brandon tänkte att han och Lina kunde bli ihop. Gjorde säkert en stöt bakom kulisserna!
Citera
2016-11-30, 20:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Erik = Socialt inkompetent och emotionellt invalid. Och down right den tråkigaste personligheten som varit med i en dokusåpa
Haha låt mä förstå, på vilket sätt då?
Citera
2016-11-30, 20:48
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det skulle inte förvåna mig ifall Brandon tänkte att han och Lina kunde bli ihop. Gjorde säkert en stöt bakom kulisserna!

Kulisserna? De hade ju flera timmars bilfärd tillsammans om de hade sälle till Värmland!

Förlåten hur omoget reagerade inte Bertil???
Sladda iväg med mercan sådär. Woho!

Lite segt att hon skulle sitta och berätta det där med en annan kille osv 😒
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in