2010-12-08, 20:25
Medlem
rich1s avatar
Det är väl glädjetårar från thomas. De så kallade kvinnorna är ju helt vridna.Ulrika W påminner om en knutbykärring ala sara s(mördaren).gluggen och gonken är ju inte ett dugg bättre.
Citera
2010-12-08, 20:25
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Om jag har förstått det så handlar bråket om den klassiska disken att Thomas tyckte att brudarna kunde leka med såpan medans han mockar (efter sig själv )

Jävla skitsak, som definitivt borde vara möjligt att förhandla sig ur om man är lite verbal

Ok så Amanda upplever att hon aldrig har pratat med Tord (eller vad han hette) ordentligt,
men samtidigt lyckas hon enligt egen utsago vara förälskad hur är människor funtade?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2010-12-08 kl. 20:28.
Citera
2010-12-08, 20:32
Medlem
tiger_1977s avatar
HAHAHA underbart, spelar Aerosmith's låt från Armageddon och istället för Affleck så är killen - den extremt hunkiga Johan...

Stor humor
Citera
2010-12-08, 20:32
Medlem
TheWorldsGreatests avatar
Åh fy satan va äcklig han den orange är :S Hoppas verkligen han väljer den blonda.
Citera
2010-12-08, 20:33
Medlem
EcstasyOfGolds avatar
johan känns så....tillgjord
Citera
2010-12-08, 20:33
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiger_1977
HAHAHA underbart, spelar Aerosmith's låt från Armageddon och istället för Affleck så är killen - den extremt hunkiga Johan...

Stor humor
hörde ni hur han sa Amanda med amerikansk accent dessutom. Buskisränderna går inte ur honom.
Senast redigerad av Amor 2010-12-08 kl. 20:35.
Citera
2010-12-08, 20:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWorldsGreatest
Åh fy satan va äcklig han den orange är :S Hoppas verkligen han väljer den blonda.
orange...det var en bra definition utav hudfärg jag har alltid använt orange penna till hy i mina tecknade serier, men i sak håller jag inte med...jag tycker att han borde välja just orange..mest för att hon den blonda saken är så bedrövlig utseendemässigt naturligtvis jag vill helst att fyrtornet väljer en fryntlig bagge i ärlighetens namn...då jag inte unnar honom orange
Citera
2010-12-08, 20:37
Medlem
tiger_1977s avatar
Johan är verkligen ett riktigt kap!

Tjejerna kan inte må bra av att se sin egen sinnesförvirring på prime time tv-tid

Thomas: stackaren blir angripen av 3 elaka kärringar, där hon med kidsen är sjukt bitter
Citera
2010-12-08, 20:40
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiger_1977
Johan är verkligen ett riktigt kap!

Tjejerna kan inte må bra av att se sin egen sinnesförvirring på prime time tv-tid

Thomas: stackaren blir angripen av 3 elaka kärringar, där hon med kidsen är sjukt bitter
Kul för Thomas med tre tjejer som ständigt läxar upp honom, för att han är oerfaren, för att han inte kan diska, för att han inte ser dem osv osv.

Han skall vara glad att slippa haggorna.
Citera
Medlem
rich1s avatar
Hoppas han skickar gluggen åt skogen
Citera
Medlem
RedCrabs avatar
Fy fan vad ägd han blev, men ändå sorgligt. Han blir värsta åtlöjet nu. Just därför man ger fan att vara med på tv.
Citera
Medlem
TheWorldsGreatests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
orange...det var en bra definition utav hudfärg jag har alltid använt orange penna till hy i mina tecknade serier, men i sak håller jag inte med...jag tycker att han borde välja just orange..mest för att hon den blonda saken är så bedrövlig utseendemässigt naturligtvis jag vill helst att fyrtornet väljer en fryntlig bagge i ärlighetens namn...då jag inte unnar honom orange

Oj, nu hängde jag knappt med.. Han=orange. Menar inte Sofie
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in