2016-11-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Ja, kanske hon har ett särboförhållande med honom en tid?? Men svårt att säga för jag tycker man sett dom två så få gånger tillsammans för att man ska kunna bilda sig en uppskattning om hur de funkar tillsammans... Bara när han himlade med ögonen åt hennes prat i förr förra avsnittet. Det var ju inte särskilt smickrande. Själv skulle jag nog ha tagit mycket illa upp om jag vore Carola och jag tyckte det var ett udda beteende av Per att verka så ointresserad när hon pratade. Speciellt om det är henne han vill ha!! Är man förälskad som gillar man ju allt som ens käresta säger .

Ja det är ju så, är man kär så gillar man ju det den personen säger och han visar ju inte helt upp den bilden. Men allt kan ju vara ett spel för att förvilla, iaf när det gäller Carola., När det kommer till de andra två så tror jag hans ointresse inte är spelat direkt. .
Citera
2016-11-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ja. Charlie erkännde även för kameran att han var med för att det är TV. Sedan lägger han pliktskyldigt till att det kan hända något ändå. Inte en chans i världen att en kille som honom som har lätt att få tjejer väljer en medioker ensamstående mamma på landet.

Är det inga vettiga som söker till Bonde söker fru längre förresten? Tycker det är så oerhört många kufar med. De flesta med psykiska ärr.

Visst, Erik har väl haft viss kvalitet på sina tjejer men i övrigt. Jennifer hade bara udda människor med frånsett linslusen Charlie. Sigrid har ingen som matchar hennes klass. Pers kvinnor får man rysningar av bara genom att titta på. Den där bitchen med tuppkam är riktigt hemsk.

Nej det har varit otroligt dåliga sökande detta året, både bönderna och de sökande tycker jag var bättre bara ett antal säsonger bakåt. Jag tror det kommer bli så igen för troligen har produktionen sett alla klagomål på andra forum och direkt till dem. många av de sökande är udda och inte ens udda på ett roligt sätt som det har varit förut.
Citera
2016-11-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det förstår ju vem som helst att Charlie bara är ute efter att synas och få uppmärksamhet. Han har nog inte svårt att träffa tjejer och jag tycker inte att han riktigt passar att bo på en gård på landet. Tror inte han är så intresserad av lantliv och det känns inte som han är seriöst intresserad av Jennifer heller. Han lär säkert dyka upp i fler tv-program framöver.

Är många som varit lite udda som sökt till programmet. Jennifer fick tydligen väldigt många brev men ändå var det bara kufar hon hade valt ut. Annelie är antagligen också med bara för tv-kamerornas skull. Det ryktas om att hon blev övertalad att söka. Det är ju flera som varit med i andra program och det känns inte som de är där av rätt anledning.

Charlie= linslus som troligen bara vill kunna skryta efter programmet att han lyckades linda en äldre kvinna runt lillfingret och få henne i säng.....

Okej så man övertalade Annelie att söka för det skulle bli mer action då eller?? Övertalade produktionen henne då?
Citera
2016-11-25, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Charlie= linslus som troligen bara vill kunna skryta efter programmet att han lyckades linda en äldre kvinna runt lillfingret och få henne i säng.....

Okej så man övertalade Annelie att söka för det skulle bli mer action då eller?? Övertalade produktionen henne då?

Ja, det skulle även jag vilja veta. För nog är det väl ändå deltagarna som väljer bland breven?? Annars blir vi ju totalt förda bakom ljuset...
Citera
2016-11-25, 15:38
Medlem
Citat:

Ja, det är ju uppenbart att Charlie inte är seriös utan bara vill ha något tillfällig och chansen att få vara med i tv. Jag har hört rykten om att Annelie blev övertalad, just för att skapa lite drama och intriger. Tycker dock att hon har hållit en väldigt låg profil den här gången. Så det misslyckades de tydligen. Kan ju vara så att hon betett sig på samma sätt som hon gjorde första gången hon var med men att det är bortklippt.
Citera
2016-11-25, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Ja, det skulle även jag vilja veta. För nog är det väl ändå deltagarna som väljer bland breven?? Annars blir vi ju totalt förda bakom ljuset...

Börjar undra om det verkligen är så. Är ju flera av bönderna som varit uppenbart missnöjda med sina brevskrivare. Så kanske får de inte välja ut brev själva helt och hållet?
Citera
2016-11-25, 15:49
Medlem
Citat:
Nej det har varit otroligt dåliga sökande detta året, både bönderna och de sökande tycker jag var bättre bara ett antal säsonger bakåt. Jag tror det kommer bli så igen för troligen har produktionen sett alla klagomål på andra forum och direkt till dem. många av de sökande är udda och inte ens udda på ett roligt sätt som det har varit förut.

Trist att det är så många hobbybönder och sökande som varit med i tv tidigare. Det känns inte äkta på samma sätt, har ju varit de som framstått som lite udda men som bjudit på sig själva och varit väldigt roliga. Nu är det mer kufar och personer som haft det jobbigt på olika sätt. Då blir det mer deppigt.
Citera
2016-11-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Börjar undra om det verkligen är så. Är ju flera av bönderna som varit uppenbart missnöjda med sina brevskrivare. Så kanske får de inte välja ut brev själva helt och hållet?

I någon kommentar i ett avsnitt kommenterades det att många som skrivit brev inte ville vara med i programmet. Utan skrev för att visa intresse för träff utanför. Så där kan ett av problemet vara med dåligt urval.
Citera
2016-11-25, 17:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åkevavillni
I någon kommentar i ett avsnitt kommenterades det att många som skrivit brev inte ville vara med i programmet. Utan skrev för att visa intresse för träff utanför. Så där kan ett av problemet vara med dåligt urval.

Det där tror jag är något TV4 borde ta till sig. I programmets tidiga säsonger kändes det som om deltagarna mer fick vara sig själva utan att de verkade störas av att ha kameror närvarande.

Numera verkar det jagas klick och tittare, varför programmet klipps helt annorlunda och många blir därför skrämda.

Till detta hör också valet av bönder. Jag ser hellre fyra kärlekstörstande bönder i 40-50-årsåldern med 100 kor än 23-åriga osäkra månskensbönder med åtta grisar eller lika många havremopeder. Oftast dessutom genomskinligt sökandes efter 15 minuter i rampljuset.

Nej, tillbaka till lite mer helylle, annars slutar jag titta. Nu skruvas allt bara ett steg längre för varje år och programmet förlorar all charm.
Citera
2016-11-25, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Någonting säger mig att Anders mest bara blev sugen att spöa Bertil när han såg dom i sängen där. Visa att gammal är äldst. Tror absolut inte han skulle trivas på en gård.

Anders verkar störa väldigt på Bertil, det har han ju sagt flera gånger. Tror inte att någon av dem skulle passa ihop med Sigrid.
Citera
2016-11-25, 22:04
Medlem
sotisnotiss avatar
Om Charlie och farmen-Lina skulle vilja sätta lite avtryck i rutan skulle dom hånglst upp varandra på gemensamma festen; att dom inte tog den chansen förvånar mig
Citera
2016-11-25, 22:07
Medlem
sotisnotiss avatar
Angående Bertil.. Är det bara jag som tycker han är en riktigt tråkig oattraktiv typ?

Sigrid (och flera här i tråden) verkar tycka han är en ung spännande snygg kille vilket jag verkligen inte kan förstå.

Ville hon ha en ung man till gården måste det väl ha funnits någon som var roligare att titta på?

I min uppfattning tilltalar han inte tjejer i sin egna ålder, tror inte han haft mycket tur med tjejer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in