2016-11-25, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Märktes tydligt när på Charlie att han inte var ärlig när Jennifer ställde honom mot väggen. Han såg ut som ett skyldigt barn. Jennifer är dock för dålig på att läsa signaler för att fatta det...och alldeles för kåt på honom för vilja fatta...

Ja, det var mycket komiskt att se. Naiv i kubik.

David verkar inte vara så mycket att hänga i granen han heller. Han är bara lugn. Den typen av person måste ha ett djup och skarpt intellekt som han kan förmedla för att bli intressant. Han visar inte mycket av det.
Citera
2016-11-25, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Så värst svartsjuk kan hon inte vara som har Sigrid som vän på sin Facebook. Hon skriver också där att allt är väldigt uppstyrt och vinklat och att hon ska bojkotta att se programmet fr.o.m. nu.

Tror inte hon och Erik är ett par idag, känns inte så när man läser på hennes sida.

Fast hon måste ju hålla låg profil av juridiska skäl. Att både hon och Erik är så arga på produktionen antyder väl snarare att de fortfarande träffas. Linnea har valt att lägga skulden på TV4 istället för Erik.

Måste säga att Linnea är en härlig tjej. En bra tjej vill inte dela med sig till andra tjejer av sin kille. Sjukt söt är hon också.
Senast redigerad av avec 2016-11-25 kl. 07:49.
Citera
2016-11-25, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Fast hon måste ju hålla låg profil av juridiska skäl. Att både hon och Erik är så arga på produktionen antyder väl snarare att de fortfarande träffas. Linnea har valt att lägga skulden på TV4 istället för Erik.

Måste säga att Linnea är en härlig tjej. En bra tjej vill inte dela med sig till andra tjejer av sin kille. Sjukt söt är hon också.

Inget ont om Linnea på det viset, men tycker inte alls Linnea är särskilt snygg. Tror det är mer hennes beteende som gör att jag tar avstånd. Hennes osäkra sätt att tala och fladdra med ögonfransarna går mig på nerverna! Då gillar jag My jättemycket, hon känns som en mycket äkta människa, utan krusiduller och utan att spela konstiga spel. Men vill Erik ha Linnea så förtjänar han henne, han är antagligen för naiv för att uppskatta en flicka som My.
Citera
2016-11-25, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Din gissning är att hon drar direkt efter resan då eller tror du hon stannar och har en särbo relation med Per i kanske ett halvår och sen drar hon?!

Ja, kanske hon har ett särboförhållande med honom en tid?? Men svårt att säga för jag tycker man sett dom två så få gånger tillsammans för att man ska kunna bilda sig en uppskattning om hur de funkar tillsammans... Bara när han himlade med ögonen åt hennes prat i förr förra avsnittet. Det var ju inte särskilt smickrande. Själv skulle jag nog ha tagit mycket illa upp om jag vore Carola och jag tyckte det var ett udda beteende av Per att verka så ointresserad när hon pratade. Speciellt om det är henne han vill ha!! Är man förälskad som gillar man ju allt som ens käresta säger .
Citera
2016-11-25, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo det gör ju det, där är ju Annelie ett bra exempel, Charlie och även Lina från Farmen bra exempel. Tror dessa bara är med för att synas.

Ja. Charlie erkännde även för kameran att han var med för att det är TV. Sedan lägger han pliktskyldigt till att det kan hända något ändå. Inte en chans i världen att en kille som honom som har lätt att få tjejer väljer en medioker ensamstående mamma på landet.

Är det inga vettiga som söker till Bonde söker fru längre förresten? Tycker det är så oerhört många kufar med. De flesta med psykiska ärr.

Visst, Erik har väl haft viss kvalitet på sina tjejer men i övrigt. Jennifer hade bara udda människor med frånsett linslusen Charlie. Sigrid har ingen som matchar hennes klass. Pers kvinnor får man rysningar av bara genom att titta på. Den där bitchen med tuppkam är riktigt hemsk.
Citera
2016-11-25, 09:30
Medlem
Citat:
Ja. Charlie erkännde även för kameran att han var med för att det är TV. Sedan lägger han pliktskyldigt till att det kan hända något ändå. Inte en chans i världen att en kille som honom som har lätt att få tjejer väljer en medioker ensamstående mamma på landet.

Är det inga vettiga som söker till Bonde söker fru längre förresten? Tycker det är så oerhört många kufar med. De flesta med psykiska ärr.

Visst, Erik har väl haft viss kvalitet på sina tjejer men i övrigt. Jennifer hade bara udda människor med frånsett linslusen Charlie. Sigrid har ingen som matchar hennes klass. Pers kvinnor får man rysningar av bara genom att titta på. Den där bitchen med tuppkam är riktigt hemsk.

Det förstår ju vem som helst att Charlie bara är ute efter att synas och få uppmärksamhet. Han har nog inte svårt att träffa tjejer och jag tycker inte att han riktigt passar att bo på en gård på landet. Tror inte han är så intresserad av lantliv och det känns inte som han är seriöst intresserad av Jennifer heller. Han lär säkert dyka upp i fler tv-program framöver.

Är många som varit lite udda som sökt till programmet. Jennifer fick tydligen väldigt många brev men ändå var det bara kufar hon hade valt ut. Annelie är antagligen också med bara för tv-kamerornas skull. Det ryktas om att hon blev övertalad att söka. Det är ju flera som varit med i andra program och det känns inte som de är där av rätt anledning.
Citera
2016-11-25, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det förstår ju vem som helst att Charlie bara är ute efter att synas och få uppmärksamhet. Han har nog inte svårt att träffa tjejer och jag tycker inte att han riktigt passar att bo på en gård på landet. Tror inte han är så intresserad av lantliv och det känns inte som han är seriöst intresserad av Jennifer heller. Han lär säkert dyka upp i fler tv-program framöver.

Är många som varit lite udda som sökt till programmet. Jennifer fick tydligen väldigt många brev men ändå var det bara kufar hon hade valt ut. Annelie är antagligen också med bara för tv-kamerornas skull. Det ryktas om att hon blev övertalad att söka. Det är ju flera som varit med i andra program och det känns inte som de är där av rätt anledning.

Charmen i detta program försvinner av att dessa 'profiler' och mediakåta personer söker till programmet . Jennifer hade många 'udda' brevskrivare. Kanske det inte är så många 'riktiga' män som vill skriva brev till någon i ett tv-program? Enklast har det ju varit för Erik, men i hans ålder finns det juh många singelkvinnor kvar, jfr med Per.
Citera
2016-11-25, 09:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sitter och lyssnar på reprisen också, så att den inre rösten kan få vara lätt nedtonad, och noterar nu vilken inneboende Tranströmer gosebjörnen Anders är, det är drapan som borde klämmas in i samtliga
bröllopstals-självhjälpsböcker med trovärdighet att vilja skildra verkligheten

"Jag vill bara att du ska få veta av av hela mitt hjärta..att jag vill stanna kvar här hos dig, inte bara imorgon, utan även.........framöver!"

Där utmanövrerade han ju i Sigrids öron onekligen både Bertil och Rikard i framsynthhet

Och Charlie råkade göra en undermedveten osammanhängande slip som Jennifer inte
ville lyssna till, som måste sättas i sitt sammanhang där hon först ställt frågan om han är här för "TV kamerorna eller mig"

"Det är TV, men man hoppas på det bästa, att få komma och träffa dig"

Som en julbonus om du efter träffen visar dig vara okay ochså

Jennifer borde i egenskap av kontrollfreak även kontrollerat vilka program Charlie sökt till, jag skulle inte vara orolig ur "kär och galen" synpunkt, om han bara sökt Genikampen? flygande reporter i Mångsbodarna under vasan? (eller bara reguljär motionär) programledare för Agenda?.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-11-25 kl. 10:32.
Citera
2016-11-25, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilmulina
Charmen i detta program försvinner av att dessa 'profiler' och mediakåta personer söker till programmet . Jennifer hade många 'udda' brevskrivare. Kanske det inte är så många 'riktiga' män som vill skriva brev till någon i ett tv-program? Enklast har det ju varit för Erik, men i hans ålder finns det juh många singelkvinnor kvar, jfr med Per.

Jag tycker att BSF har försämrats på många sätt de senaste åren. Det blir inte lika äkta när det är så många som bara är ute efter kändisskapet.
Citera
2016-11-25, 09:50
Medlem
Någonting säger mig att Anders mest bara blev sugen att spöa Bertil när han såg dom i sängen där. Visa att gammal är äldst. Tror absolut inte han skulle trivas på en gård.
Citera
2016-11-25, 11:33
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Någonting säger mig att Anders mest bara blev sugen att spöa Bertil när han såg dom i sängen där. Visa att gammal är äldst. Tror absolut inte han skulle trivas på en gård.

Bertil och Sigrid har samma spända, sammanbitna ansiktsuttryck när de pratar. Helt klart en kille för Sigrid att ta med sig på resan till Frankrike/Irland/Spanien eller vart de nu ska åka.
Citera
2016-11-25, 12:10
Medlem
Citat:

Nej, den man är kär i vill man inte dela med andra så förstår Linnea reaktion, men tror de andra snart kommer dra av fri vilja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in