Citat:

Precis. Och det kan inte ens räknas som "dolda fel" eftersom hon var så pass frispråkig vid sin senaste medverkan.  

Plus att hon redan är som en igel på Per. Nej, mig lurar hon inte, det hela är väldigt genomskinligt.
Nej Annelie har verkligen inga "dolda fel", hon visar dem merän gärna och kallar det sen för att "vara framåt" och "jag tar för mig". Väntar bara på när hon kommer med sin replik att grundbulten i en bra relation är "jäkligt bra sex" som hon sa sist . Nej inte mig heller och jag hoppas hon ej lurar Per
 . Nej inte mig heller och jag hoppas hon ej lurar Per  

Tror jag också. Kan ju också vara så att hon bortredigerats för att vi inte alls ska räkna med henne som en stark kandidat och därmed bli lurade (om han nu skulle välja henne)...
Ja så kan det ju mycket väl vara, tänkte inte i dem banorna, smart tänkt av dig!
Kan ju också vara så att Stefan hittade rätt tjej medan den rätta kanske inte finns bland Pers kvinnor? Sen vet vi ju inte, Hanna och Stefan har kanske hur dåligt omdöme som helst och kanske inte alls är till någon hjälp - även om man gillar dem som par och vill att de ska dyka upp.

Plus att hon redan är som en igel på Per. Nej, mig lurar hon inte, det hela är väldigt genomskinligt.
Nej Annelie har verkligen inga "dolda fel", hon visar dem merän gärna och kallar det sen för att "vara framåt" och "jag tar för mig". Väntar bara på när hon kommer med sin replik att grundbulten i en bra relation är "jäkligt bra sex" som hon sa sist
 Tror jag också. Kan ju också vara så att hon bortredigerats för att vi inte alls ska räkna med henne som en stark kandidat och därmed bli lurade (om han nu skulle välja henne)...
Ja så kan det ju mycket väl vara, tänkte inte i dem banorna, smart tänkt av dig!
Kan ju också vara så att Stefan hittade rätt tjej medan den rätta kanske inte finns bland Pers kvinnor? Sen vet vi ju inte, Hanna och Stefan har kanske hur dåligt omdöme som helst och kanske inte alls är till någon hjälp - även om man gillar dem som par och vill att de ska dyka upp.
Så kan det mycket väl vara, Per hade ju en dam på slottet som jag tyckte verkade trevlig och jag var övertygad om att hon skulle få följa med till gården, minns inte namnet men hon hade halvlångt brunt hår och gillade dålig humor. Hon var med på gruppdejten. Vore ju synd ifall Per inte träffar någon nu efter alla ensamma år.