2016-11-24, 12:26
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boooyahh
Hade kört Lloris istället för cech, bästa målvakten på spelet imo
Aha, inte testat honom än. Kanske är värt.
Tack för input!
Citera
2016-11-24, 13:03
Medlem
Någon vänlig själ som vill hjälpa mig,
Har en budget på 96K
Jag vill använda Lacazette

Antingen 41212(2)
Eller någon annan trevlig uppställning.

Jag får inte ihop det.
Citera
2016-11-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Var är kraschen...

Marknaden har gått upp tre dagar i rad nu. Gissar att "kraschen" var den vi såg under söndagen där det dippade en del.
Citera
2016-11-24, 13:30
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsimfuck
Någon vänlig själ som vill hjälpa mig,
Har en budget på 96K
Jag vill använda Lacazette

Antingen 41212(2)
Eller någon annan trevlig uppställning.

Jag får inte ihop det.
https://www.futbin.com/17/squad/441778 hade kört ungefär så här.

Byt ut Cabella mot Ben Arfa och Coquelin mot Kante när du har pengar.
Citera
2016-11-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Marknaden har gått upp tre dagar i rad nu. Gissar att "kraschen" var den vi såg under söndagen där det dippade en del.

Det är ju fredag imorgon.. Då lär det väl släppas sjysta packs och marknaden flödar vilket gör att priserna sänks? 😬
Citera
2016-11-24, 14:25
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Med denna veckas MM avklarad är det dags att börja spana på nästa. Jag hittar två givna kandidater:

El Clasico
Derby della capitale

Båda dessa känns givna på förhand och jag har redan shoppat upp minst 10 spelare per klubb till discardpriser. Däremot har jag svårt att hitta fler kandidater? Någon som har några idéer? PM för den som vill.
Hållit på Roma/Lazio-spelare sen Fifa kom ut (har använt många från de lagen) så hoppas du får rätt. Köper upp några Real-spelare också.

Den MM som är ute nu känns sjukt ovärd. Hade typ Wimmer bara som passade bra. Sålde han för 2900 och nån MLS brons för typ 1700. Paketvärdet för det man behöver lägga ut (om man inte har spelare från början) känns absolut inte värt det.

Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hade ju hoppats på en aning bättre utdelning på Argentina-derbyt... men 50-60 spelere i köpta för 150-350 och sälja för 1,5-2k/st ska man ju inte klaga på! Köpte även på mig ett tjugotal spelare ifrån ligan i veckan för att vara förberedd. Så gör lite vinst där med.

Angående nästa veckas MM så har jag bara skrivit upp samma som dig Frysen. Plus ett till Argentina-derby: River Plate - Boca. Tvek om dem tar ett till? Detta mötet är iofs större. Sedan Fenerbahce - Besiktas. Också tvek då Fenerbahce var med nyss.
Är flera lag som varit med två gånger. Så det kan nog vara bra att plocka på sig från de matcherna
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-24 kl. 14:28.
Citera
2016-11-24, 14:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hållit på Roma/Lazio-spelare sen Fifa kom ut (har använt många från de lagen) så hoppas du får rätt. Köper upp några Real-spelare också.

Den MM som är ute nu känns sjukt ovärd. Hade typ Wimmer bara som passade bra. Sålde han för 2900 och nån MLS brons för typ 1700. Paketvärdet för det man behöver lägga ut (om man inte har spelare från början) känns absolut inte värt det.

Känns som att MM generellt sänkt requirements men också belöningarna. Jag gjorde ändå veckans MM då jag dels gillar öppna pack (vem gör inte det) och dels hade alla kort jag behövde för att lösa den och kunde sälja överskottet med en fin vinst. Om jag hade orkat hade jag såklart räknat på truppvärdet kontra packvärdet, men pallade inte. De enda korten som sålde högt var Heerenveen, Racing Club och Wimmer typ. Resten var ju discardspelare.

Funderar på en pack-strategi för TOTY senare - spara alla SBC-packs i december och FUTmas-packs för att öppna när TOTS kommer. Någon som testat det? Florerar ju teorier om att packs köpta för FP har större chans till bra kort än coins, men gissar det är en foliehattsteori.
Citera
2016-11-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Vi vet att du brukar skylla på allting när du förlorar, men det här var ju bara löjligt Det är alltså fusk att ha dyra lag?

Jante

Skylla på allt? Du kanske inte borde snacka om du inte sett matcherna själv eller hur? Du skulle väl inte kunna påstå att om där går en match mellan Barcelona vs Real Madrid och Real får en felaktig straff med sig att den var rätt om du inte sett situationen själv? Snacka skit kan du, men om du hade velat "sätta dit mig" så hade du helt enkelt kunnat skriva "du skriver massa onödiga klagomål hela tiden om saker som inte går att påverka" för då hade du faktiskt varit rätt ute troligen.

Och ja det är fusk att köpa COINS som funkat i alla andra FIFA? Hur jäkla dum får man ta och bli om du tror jag menar att köpa PACKS? Har ju för fan själv sett en polare köpa coins i FIFA och inte ens få en varning, men du menar att det är fullt normalt att ha råd med trupper där i princip varje spelare kostar 100 eller flera 100k+ o med miljonspelare dessutom? Glömde jag nämna Inform spelare? Vad jag vet så har ju t.om EA gått ut med att såna squads är tecken på just fusk.. (ja t.om spelare som bytts in är såna dyra spelare)

Så hur svårt är det att tänka för dig? För du lyckas ju helt random blanda in politik i FUT?
Citera
2016-11-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Skylla på allt? Du kanske inte borde snacka om du inte sett matcherna själv eller hur? Du skulle väl inte kunna påstå att om där går en match mellan Barcelona vs Real Madrid och Real får en felaktig straff med sig att den var rätt om du inte sett situationen själv? Snacka skit kan du, men om du hade velat "sätta dit mig" så hade du helt enkelt kunnat skriva "du skriver massa onödiga klagomål hela tiden om saker som inte går att påverka" för då hade du faktiskt varit rätt ute troligen.

Och ja det är fusk att köpa COINS som funkat i alla andra FIFA? Hur jäkla dum får man ta och bli om du tror jag menar att köpa PACKS? Har ju för fan själv sett en polare köpa coins i FIFA och inte ens få en varning, men du menar att det är fullt normalt att ha råd med trupper där i princip varje spelare kostar 100 eller flera 100k+ o med miljonspelare dessutom? Glömde jag nämna Inform spelare? Vad jag vet så har ju t.om EA gått ut med att såna squads är tecken på just fusk.. (ja t.om spelare som bytts in är såna dyra spelare)

Så hur svårt är det att tänka för dig? För du lyckas ju helt random blanda in politik i FUT?
Jag sitter själv på ett lag värt 2 miljoner utan att ha köpt coins, så vet inte vad du vill ha sagt Bara för att du inte är någon höjdare på att tradea så innebär inte det att andra inte kan vara det, och bara för att din polare köpt coins så innebär inte heller det att alla köper coins. Vet att det finns flera andra här i tråden som sitter på en hel del coins också.

Frågade du din motståndare om han köpt coins eller hur kan du vara så säker?

Politik? Vart?

Det är ju faktiskt lättare än någonsin att göra coins i år i och med SBC och FUT Champions
Senast redigerad av CopyP 2016-11-24 kl. 15:59.
Citera
2016-11-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ser riktigt bra ut får jag säga Hade gärna tagit det! Göttit med många fysiska spelare bakåt och på mitten. Säg hur det gått sedan!

Laget är helt underbart! Bytte ut Shaw mot alaba och lichtsteiner mot walker. Visst asamoah får 8 i chem men jag märker ingen skillnad.
Defensivt så släpper jag in bra mycket färre mål än tidigare och är det är väldigt betryggande! Framåt dyker det alltid upp lägen att göra mål på och då är el tridente där framme väldigt påpassliga!
Senast redigerad av distinho 2016-11-24 kl. 16:40.
Citera
2016-11-24, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor

Konstigt att skriva här om du vill att ingen ska uttala sig om man inte sett situationen.

Sen är det ju inte jättesvårt att få ihop mycket pengar, det här spelet med SBC och weekend League gör att man kan dra in en jädra massa pengar. De bästa i Weekend League får ju ungefär 1 miljon i veckan från sina rewards.
Citera
2016-11-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Det är ju fredag imorgon.. Då lär det väl släppas sjysta packs och marknaden flödar vilket gör att priserna sänks? 😬

Jo men tidigare har det inte riktigt varit paketen som gjort att priserna sänkts, det har skett redan innan då folk vet att priserna kommer att gå ner. På fredagen har marknaden historiskt sett redan gått upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in