Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
Skylla på allt? Du kanske inte borde snacka om du inte sett matcherna själv eller hur? Du skulle väl inte kunna påstå att om där går en match mellan Barcelona vs Real Madrid och Real får en felaktig straff med sig att den var rätt om du inte sett situationen själv? Snacka skit kan du, men om du hade velat "sätta dit mig" så hade du helt enkelt kunnat skriva "du skriver massa onödiga klagomål hela tiden om saker som inte går att påverka" för då hade du faktiskt varit rätt ute troligen.
Och ja det är fusk att köpa COINS som funkat i alla andra FIFA? Hur jäkla dum får man ta och bli om du tror jag menar att köpa PACKS? Har ju för fan själv sett en polare köpa coins i FIFA och inte ens få en varning, men du menar att det är fullt normalt att ha råd med trupper där i princip varje spelare kostar 100 eller flera 100k+ o med miljonspelare dessutom? Glömde jag nämna Inform spelare? Vad jag vet så har ju t.om EA gått ut med att såna squads är tecken på just fusk.. (ja t.om spelare som bytts in är såna dyra spelare)
Så hur svårt är det att tänka för dig? För du lyckas ju helt random blanda in politik i FUT?

Jag har en spelare som har skiftat i värde mellan 2,2-3,0m (betalade 2,3m) och utöver det har jag just nu ca 1,4m som jag funderar på om jag ska börja spendera nu. Inte köpt en enda coin. Rätt bra tur med weekly packs, WL packs, SBC trading och IF trading är vad som har tagit mig dit. Och så inköp av specialpacks lite då och då