Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Hade ju hoppats på en aning bättre utdelning på Argentina-derbyt... men 50-60 spelere i köpta för 150-350 och sälja för 1,5-2k/st ska man ju inte klaga på! Köpte även på mig ett tjugotal spelare ifrån ligan i veckan för att vara förberedd. Så gör lite vinst där med.
Angående nästa veckas MM så har jag bara skrivit upp samma som dig Frysen. Plus ett till Argentina-derby: River Plate - Boca. Tvek om dem tar ett till? Detta mötet är iofs större. Sedan Fenerbahce - Besiktas. Också tvek då Fenerbahce var med nyss.
Fick du sålt spelare från båda Argentina-lagen för 1,5-2k? Som jag skrev i tidigare inlägg fick jag bara sålt Racing för den summan, Intependiente låg klart lägre. Ser också nu att priset på Racing sjunkit ner mot 1.3-1.4k så det var bra att sälja av när jag vaknade till inatt.
Enig om utdelningen. Tippar EA vill balansera utdelningen av MM, därav de låga kraven de senaste veckorna. Ingen ska råka sitta på 150 kort som går från 200 coins till 10k över en natt, typ. Måttlig utdelning. Alla ska ha råd med MM utan att det kostar skjortan.
Bra tips där. Känner mig också tveksam, men matcherna som sådan är det inget fel på. Har köpt på mig turkar nu, men argentina-derbyt får vänta lite då folk köper guld-argentinare för att göra denna veckas MM. Helt idiotiskt i min mening, jag körde typ 2 argentinare från Primeran, resten från övriga ligor för att nå upp i overall req vilket var betydligt billigare.
På tal om ingenting - är det någon som testat futheads pack simulator? Funderar på om den är rakt sponsrad av EA eller något för att hetsa folk att köpa packs. Varenda pack jag dragit där har varit superjackpott. Neuer i första packet, 1 IF och en Movember i nästa, Griezmann, Auba... inte direkt vad jag packar ingame om man säger så.