Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
Skylla på allt? Du kanske inte borde snacka om du inte sett matcherna själv eller hur? Du skulle väl inte kunna påstå att om där går en match mellan Barcelona vs Real Madrid och Real får en felaktig straff med sig att den var rätt om du inte sett situationen själv? Snacka skit kan du, men om du hade velat "sätta dit mig" så hade du helt enkelt kunnat skriva "du skriver massa onödiga klagomål hela tiden om saker som inte går att påverka" för då hade du faktiskt varit rätt ute troligen.
Och ja det är fusk att köpa COINS som funkat i alla andra FIFA? Hur jäkla dum får man ta och bli om du tror jag menar att köpa PACKS? Har ju för fan själv sett en polare köpa coins i FIFA och inte ens få en varning, men du menar att det är fullt normalt att ha råd med trupper där i princip varje spelare kostar 100 eller flera 100k+ o med miljonspelare dessutom? Glömde jag nämna Inform spelare? Vad jag vet så har ju t.om EA gått ut med att såna squads är tecken på just fusk.. (ja t.om spelare som bytts in är såna dyra spelare)
Så hur svårt är det att tänka för dig? För du lyckas ju helt random blanda in politik i FUT?

Jag sitter själv på ett lag värt 2 miljoner utan att ha köpt coins, så vet inte vad du vill ha sagt

Bara för att du inte är någon höjdare på att tradea så innebär inte det att andra inte kan vara det, och bara för att din polare köpt coins så innebär inte heller det att alla köper coins. Vet att det finns flera andra här i tråden som sitter på en hel del coins också.
Frågade du din motståndare om han köpt coins eller hur kan du vara så säker?
Politik? Vart?
Det är ju faktiskt lättare än någonsin att göra coins i år i och med SBC och FUT Champions