Är Sigrid verkligen sådär ytlig? Har bara pratar om attraktion och verkar enbart vara ute efter att träffa en älskare. Förstår inte alls varför hon är med i programmet, väldigt märkligt. Hon har nog egentligen inga problem med att träffa någon för en tillfällig romans. Känns som att hon är ganska tråkig och inte har några direkta intressen. Att Anders inte är något för henne är ju ganska tydligt, hon ser inte dem tillsammans helt enkelt. Lika bra för honom, han kan hitta någon mycket bättre.
Jennifer är bara så jobbig som håller på och tjatar på Erik, kan hon inte släppa det och låta honom göra som han vill. Sedan tjatar hon på David, att han måste visa mycket mer och våga öppna upp sig samtidigt som hon talar om för Charlie hur mycket hon tycker om honom. Känns så falskt. Tror inte på att Charlie är seriöst intresserad av henne, det är bara något han säger. Är ganska givet att det blir Brandon som får lämna nästa gång, vet inte ens vad hon har för känslor för honom?
Per är lika tråkig som vanligt och jag förstår absolut att hans utvalda börjar tröttna. Hoppas att de ställer på honom mot väggen nästa vecka för att reda ut varför han beter sig som han gör. Om det nu är så att han är intresserad av Carola är det väl bättre att han är ärlig och säger det istället för att han är helt känslokall och håller dem alla på avstånd. Tror också att Per och Carola är alldeles för olika varandra.
Linnea är bara så barnslig, svartsjuk och ska börja gråta för minsta lilla. Även om hon har starka känslor för Erik så måste hon ju förstå att han behöver ge uppmärksamhet åt dem andra också. Inte så konstigt att My blev irriterad, så fort hon får ensamtid med Erik så reagerar Linnea negativt. Känns helt fel att hon är med i programmet. Det där Erik sa om att hon inte uppfyllde alla kriterier, vad menade han med det? Tycker bara det är jobbigt att se, hon verkar så osäker och allt ska vara på hennes villkor. Lina verkar ha hamnat lite i bakgrunden, vet inte hur han tänker kring henne.
Jennifer är bara så jobbig som håller på och tjatar på Erik, kan hon inte släppa det och låta honom göra som han vill. Sedan tjatar hon på David, att han måste visa mycket mer och våga öppna upp sig samtidigt som hon talar om för Charlie hur mycket hon tycker om honom. Känns så falskt. Tror inte på att Charlie är seriöst intresserad av henne, det är bara något han säger. Är ganska givet att det blir Brandon som får lämna nästa gång, vet inte ens vad hon har för känslor för honom?
Per är lika tråkig som vanligt och jag förstår absolut att hans utvalda börjar tröttna. Hoppas att de ställer på honom mot väggen nästa vecka för att reda ut varför han beter sig som han gör. Om det nu är så att han är intresserad av Carola är det väl bättre att han är ärlig och säger det istället för att han är helt känslokall och håller dem alla på avstånd. Tror också att Per och Carola är alldeles för olika varandra.
Linnea är bara så barnslig, svartsjuk och ska börja gråta för minsta lilla. Även om hon har starka känslor för Erik så måste hon ju förstå att han behöver ge uppmärksamhet åt dem andra också. Inte så konstigt att My blev irriterad, så fort hon får ensamtid med Erik så reagerar Linnea negativt. Känns helt fel att hon är med i programmet. Det där Erik sa om att hon inte uppfyllde alla kriterier, vad menade han med det? Tycker bara det är jobbigt att se, hon verkar så osäker och allt ska vara på hennes villkor. Lina verkar ha hamnat lite i bakgrunden, vet inte hur han tänker kring henne.



