2016-11-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Som tur är så ser jag inte Farmen längre.

Sigrid såg på Erik som en tigrinna som fångat ett byte.
Nej, kärlek är det knappast.
Hur ska Erik kunna ställa om sig från Sigrid till Linnea? (om det nu blir hon)
Och hur ska Linnea, som är så svartsjuk, klara av att leva med "the ghost of Sigrid" som kommer att spöka i Eriks hjärna för lång tid framåt?
Som upplagt för problem.

Ja Linnea lär ju bli ordentligt sårad när /om hon får veta hur allt ligget till med Sigrid. Lär ju gråtas en del då.
Citera
2016-11-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det har dock vänt lite på senare år. Trenden går allt mer mot "äldre" kvinnor med yngre män, sk "cougars". Många kvinnor håller sig "yngre" längre och vill inte vara tillsammans med nån "gubbe".
Anders är trevlig och har humor men rent fysiskt så ligger han i lä. Det såg vi redan på Sundbyholm när Sigrid utsatte männen för ett träningspass i skogen.
Kombinationen mysgubbe + dålig fysik gör att han hamnar i "fadersgestalt"-facket hos Sigrid och då är det ju rätt kört minst sagt.
Sigrid vil nog ha en ung hingst (!) som roar henne på nätterna.

Jo dessvärre är det nog så, men Anders verkar ju ha gott självförtroende så han lär väl resa sig och hitta en dam rätt snabbt när han kommer hem till Gbg igen. Tror han kommer (om han väljs bort) att inse efter inte så lång tid att Sigrid inte var någon stor förlust.
Citera
2016-11-24, 03:06
Medlem
237s avatar
Erik till Linnea: "Du uppfyller ju inte riktigt alla av kriterierna..."

Hur fan kan han med att säga så?! Han är en grisboende med ett mediokert utseende och 0 personlighet. De flesta av oss killar hade värdesatt en tjej som Linnea, att han behandlar henne så är bara skämmigt.
Citera
2016-11-24, 03:10
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag tror det kommer sluta såhär

Sigrid - Bertil
Per - Carola
Jennifer - Charlie
Erik - Linnea eller My.
Lina får åka hem i nästa avsnitt.

Spara gärna mitt inlägg så kommer ni se att jag har rätt

Du har ack så rätt.
Citera
2016-11-24, 03:12
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag måste ha missat det uppenbara som resten av Sveriges tittare redan har fattat.

Det är lugnt.
Citera
2016-11-24, 03:16
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jennifer kanske skulle göra Per sällskap till en hjärnskrynklare....han han ju redan sagt att han behöver det

Pers prat om hjärnskrynklare var bara en lögn för sig själv och för omgivningen. Klart han inte vill att Anneli skulle stanna men han hade inte mod/hjärta nog att säga det till henne.

Men nästa vecka blir det backlash då Nix-Pix-Päronpungen Anneli unleashar sitt rätta jag, sponsrad av ett välsignat omedvetande om hur WT hon faktiskt är.

Citera
2016-11-24, 04:55
Medlem
Bandida.locas avatar
Åh det var då verkligen ordentligt med action får jag säga!

Per
Han dansade som om kvinnorna inte duschat på 2 veckor. Såg så rädd och äcklad ut. Vad fasen! Stackars Annette... hon fick stanna för att Thorild ville åka. Men carola verkade ju också förvirrad av hans agerande. Spännade nästa vecka!!

Sigrid
Mådde dåligt och tyckte synd om Anders. Att hon vill bli avsliten kläderna borde männen förstått nu. Komm inte bli något. Hon borde registrera sig på Tinder genast.

Jennifer
Ren ondska att be honom öppna sig mer och sen sitta och vänslas med Charlie. Taskigt! Brandon åker nästa gång.

Erik
Åh hjälp. Jag tror inte han känner tillräcklig attraktion till My. Han njuter ju av Linneas svartsjuka och tycker den är härlig typ. Han kommer nog välja Linnea när han inser att My kommer stanna på kompisnivå. Sjukt onödigt det där med sängarna... vad hänt om linnea vunnit??
Citera
2016-11-24, 05:50
Medlem
Lina E och farmen Lina(från Eriks gård) verkar ha umgåtts med varandra tidigare..
Citera
2016-11-24, 08:46
Medlem
kostymnisses avatar
Det känns ju väldigt klart vilka som väljs nu. Kanske därför det inte visades några val heller i gårdagens avsnitt.

På Pers gård indikerar trailern att det kommer ställas mot väggen och Per där tvingas avslöja att han redan valt Carola. När det uppdagas kommer övriga åka hem, det känns inte som någon högoddsare att så är fallet direkt. När han blir ensam med Carola tror jag även han vågar släppa på känslorna och visa henne vad han tycker.

Erik lär välja gråterskan. Hon är som den där femtonåriga tjejen på skoldiscot när den hon spanat in dansar med en annan. Det blir tårar, tandgnisslan och svartsjuka. Hade hon totalt missat vad det hela gick ut på?
Att sedan inte Erik fattar att om han fjäskar för henne blir det givetvis irriterat från Mys håll. Man kan ju dock säga att Linnea fattat spelet helt och fullt och gör precis vad som krävs för att hon ur sin vinkel skall vinna, så på det sättet kan man inte kritisera henne. "I krig och kärlek"...

Jennifer verkar alltså välja Charlie, det var väl väntat till slut då övriga inte visar vad dom tycker/inte passar henne. Det blir väl dock bara en resa och inget mer innan vi ser Charlie i nån ny tv-trailer för typ "Bambatant söker provsmakare".

Sigrid lär inte välja någon verkar det som, ingen intresserar henne tillräckligt på det sättet. Anders gör det ändå bra som visar vad han tycker och tänker öppet och sedan om det inte räcker så har han ändå gjort sitt. Framförallt lärt henne att man fan inte äter fryst lax istället för färsk...

Detta tordes totalt sett bli den säsong med sämst resultat beträffande långvariga förhållande/giftermål/barn etc. Jag tror inte något par "lever" om ett år.
Citera
2016-11-24, 08:50
Medlem
Ja, vilket avsnitt...

Ja, det är väl uppenbart att Erik väljer Linnea. Tror hans ego behöver hennes uppenbara dyrkande av honom. Men att säga åt henne att hon inte uppfyller alla kriterier...? Hon verkade sårad! My är nog för självsäker för Erik tror jag.

Sigrid är ju för äcklig... Ja, har gissat att Anders inte är nåt för henne, han är alldeles för självsäker och BRA. Han hittar nog en riktig kvinna ännu!

Är synd att Jennifer väljer Charlie... Tror inte på dem!! Vad har han att ge henne? Och frågan är, varför ska en ung man med hans utseende ens behöva vara i ett dejtingprogram och söka en äldre kvinna?

Sen en sak till: var det ingen annan som såg att ERIK satt med vid Jennifers val? Varför? Var det för att han och tjejerna var kvar på gården ännu? Men ändå udda att han satt med där vid bordet när hon ska berätta vem hon väljer bort.
Citera
2016-11-24, 08:56
Medlem
Sigrid är ju verkligen udda... Vad gör hon med i programmet? Söker hon bara efter sex?

Vilka konsekvenser får natten med Erik för t.ex. Linnea? Hur reagerar hon som är så svartsjuk redan?

Per... ack, vad jag skäms å hans vägnar!! Vilken ömklig man han är... Nästan så att han inte kan bete sig ens! Varför kunde han inte bara dansa med alla tre kvinnor och ha roligt? Eller var en del av dem honom så 'äcklande' så att han inte ville ta i dem ens? Ser inte honom passa ihop med Carola, hon verkar mer som en storstadsmänniska.
Citera
2016-11-24, 09:11
Medlem
FrkHögers avatar
Nu kan man förstå Linnea lite bättre, att hon fått så mycket känslor för honom att hon gråter när hon förlorar "sängstriden"...
http://www.expressen.se/noje/bonde-erik-och-linneas-hemliga-kyss/

Det visade sig att hon och Erik träffats i hemlighet när de andra tjejerna inte såg och filmteamet åkt hem för natten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in