2016-11-03, 18:33
  #1213
Medlem
Pissrannans avatar
Bra fjutt på denna om man drar det i snoken. Lite mjukare om man bombar. Dock är denna MYCKET otrevlig att dra upp i snoken. Rekommenderar bara att ta nasalt 1 gång om du inte vill paja näsan.
Citera
2016-11-03, 22:44
  #1214
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Den är bra! Kommer oftast i mer krossad form än i större kristaller, men fortfarande gör den det den ska.
Intagningsätt? IV? Dosering?
Synd inte shoppen har pf..
Citera
2016-11-06, 02:03
  #1215
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Har du IV.at mephedrone? Om. Tycker du verkligen denna är bättre?
Funkar det att refilla? Måste man öka något?
Faaan vad är det med mig.. Haha jag börjar bli lite nyfiken o sugen på cs igen..

nä tyvärr va körde inte IV vid den tiden då mephet va inne ännu mindre va jag riktigt inne i RC scenen.

men kan tänka mig att mephe måste skjutsa på så in och helvete men 3-CMC är inte dålig iv så mycket kan jag säga iallfall
Citera
2016-11-11, 09:58
  #1216
Medlem
Då fick jag hem från rcbolaget. 3-cmc var något jag körde rätt mycket för ungefär 1-2 år sedan innan det klassades så det ska bli kul att se hur det här står sig. Van med gigantiska kristaller, det här var lite mer krossat men det spelar nog bara roll för ögonen.
Citera
2016-11-11, 20:17
  #1217
Medlem
Hagamannens avatar
Vad innebär det att produkten är klassad? Har försökt läsa på och den har ju varit det ett tag? Slutar den säljas snart?
Citera
2016-11-11, 20:42
  #1218
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagamannen
Vad innebär det att produkten är klassad? Har försökt läsa på och den har ju varit det ett tag? Slutar den säljas snart?
Vad menar du? Tillgången på diverse saker försvinner inte bara för att det inte är lagligt längre.
Citera
2016-11-11, 20:49
  #1219
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagamannen
Vad innebär det att produkten är klassad? Har försökt läsa på och den har ju varit det ett tag? Slutar den säljas snart?

De flesta sk RC-substanser försvinner från marknaden (ok, kanske inte fullständigt men ofta blir det nog svårt att få tag i dem iaf) när de blivit klassade. Den här har dock bevisligen inte riktigt gått det ödet till mötes delvis pga att den var varit väldigt populär och fortfarande efterfrågas, plus att svenska återförsäljare tydligen fortfarande lyckas köpa in den.
Citera
2016-11-11, 22:58
  #1220
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagamannen
Vad innebär det att produkten är klassad? Har försökt läsa på och den har ju varit det ett tag? Slutar den säljas snart?
De flesta shoppar slutar sälja.
Rear ut i god tid.
Sen får väl tullen beslagta substansen.
Finnd dock några shoppar som har den. Dock inte många så man får leta.
Alt beställa utomlands
Citera
2016-11-18, 19:42
  #1221
Medlem
Crankmines avatar
nezeril eller otrivin näspray funkar bra till näbben när man kör den här, så slipper man bli så täppt : Tips från coachen
Citera
2016-11-21, 00:44
  #1222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setandforget
Då fick jag hem från rcbolaget. 3-cmc var något jag körde rätt mycket för ungefär 1-2 år sedan innan det klassades så det ska bli kul att se hur det här står sig. Van med gigantiska kristaller, det här var lite mer krossat men det spelar nog bara roll för ögonen.

Så till mitt omdöme. Inte riktigt samma kraft som jag mindes att det var back in the days. Kan såklart vara skillnad på de batcher som fanns tillgängliga innan det klassades och vad som fanns nu. Minns det som att man fick en bra skjuts av bara 50mg linor då. Nu med lite större linor, ca 200 mg, och gärna kombinerat med en bomb så infinner sig den där välbekanta känslan.

Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
De flesta shoppar slutar sälja.
Rear ut i god tid.
Sen får väl tullen beslagta substansen.
Finnd dock några shoppar som har den. Dock inte många så man får leta.
Alt beställa utomlands

Är svårt det där. Torskade på tullen när jag beställde från utomlands nyligen. Får se vad det leder till.

Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
nezeril eller otrivin näspray funkar bra till näbben när man kör den här, så slipper man bli så täppt : Tips från coachen

Nezeril/Otrivin är bra tips. Ett annat som man bör göra efter eller mellan ett par linor är också att blåsa rent med vatten genom snoken. 1-2 gånger per näsborre. Täppan släpper, även om den öker tillfälligt medan man blåser rent, och man slipper också det blodiga snoret dagen/dagarna efteråt.
Citera
2016-11-21, 15:52
  #1223
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setandforget
Då fick jag hem från rcbolaget. 3-cmc var något jag körde rätt mycket för ungefär 1-2 år sedan innan det klassades så det ska bli kul att se hur det här står sig. Van med gigantiska kristaller, det här var lite mer krossat men det spelar nog bara roll för ögonen.
Batchen ok?? Hyfsatt billigt för ett gram ju.
Citera
2016-11-21, 20:23
  #1224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Batchen ok?? Hyfsatt billigt för ett gram ju.

Personligen tyckte jag den var lite mindre potent än sist jag tog 3-CMC men med större linor+bomb bra effekt. Han jag körde det med tyckte att det var bra tryck i det. Har däremot gått på SSRI och tagit 3-dagars break från det innan jag testade så det är möjligt att potensen fortfarande dämpades av det för mig.
__________________
Senast redigerad av setandforget 2016-11-21 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in