2016-10-22, 16:51
  #1189
Medlem
250 mg i näsan. Upprepa när du känner för det.
Citera
2016-10-27, 13:35
  #1190
Medlem
08as avatar
jag provade 3-cmc i förregår.

Tog först en hyfsad bomb, sen fyllde jag bara på med linor hit och dit.

Ingen AT alls enligt både mig och säljaren.
Citera
2016-10-27, 19:58
  #1191
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08a
jag provade 3-cmc i förregår.

Tog först en hyfsad bomb, sen fyllde jag bara på med linor hit och dit.

Ingen AT alls enligt både mig och säljaren.
Ja den är riktigt trevlig den här rushen är väldigt lik meph bara att den är kortare och att det inte funkar med mer än en påfyllning. Meningslöst att fylla på fler ggr dels pajjar ju näbben och dels är det slöseri med produkten. Ska se hur det funkar om man håller upp ett dygn om det slår nåt.
Däremot nåt som är bra är att det är nästan obefintlig at på den
Citera
2016-10-27, 23:26
  #1192
Medlem
creepyones avatar
fan denna va så jävla nice iv. aldrig upplevt såna kickar förut nu måste det va ca 6-7 månader sen jag körde sist men fy fan. lätt den bästa RC:n jag har slagit. om jag inte vill mig minnas helt fel så surra jag lite om detta med andvändaren kattvrak kicken på denna iv är fan oslagbar. har hållit mig lung nu ett tag! och för ett par månader sen gick polaren bort A.K.A know as Pshycorama här på forumet. sägas ska också att han gick inte bort pga 3-CMC men det va många RC droger som spelade in inkluvsive denna.

kändes fett konstigt och ledsamt! Så pojkar och flickor va försiktigt när ni pillar med dessa RC:s är ingen ängel jag själv men snälla tänk en eller 2 gånger först innan ni provar.

saknar dig som fan M

vart jävligt offtopic men denna va riktigt god I.V av vad jag minns aldrig upplevt en kick som på 3-CMC
__________________
Senast redigerad av creepyone 2016-10-27 kl. 23:29.
Citera
2016-10-28, 07:39
  #1193
Medlem
Är Rcbolagets 3-cmc fortfarande lika bra som den var förut? Någon som beställt nyligen?
Citera
2016-10-28, 08:10
  #1194
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Vad är en bra dosering på denna?
Beror på intagningsätt..
100 mg iv var en riktig rush.. Likt 3-mmc.
Ingen fan av cs längre men fick testa för någon månad sen.
Citera
2016-10-28, 12:28
  #1195
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
Har googlat mig fram till att 3-mmc skulle vara *bättre* än mephedrone, men kan det verkligen stämma?
Stämmer inte!! I mina ögon slår inget annat Meph. Inte ens iv mdma. Meph går ju refilla hundra ggr om med kanon resultat varje gång.
Sen det blev svårare att få tag på sen 2011 typ lämnade jag cs nästan för gott
3 mmc är bra iv men inte som meph på så långa vägar som finns.
Citera
2016-10-28, 12:31
  #1196
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckyoumkay
Är Rcbolagets 3-cmc fortfarande lika bra som den var förut? Någon som beställt nyligen?
En vän fick sitt igår. Han ska köra det ikväll. Kör iv. Jag kommer inte ta men kan återkomma vad han tyckte vi kommer ju befinna oss på samma fest.
Citera
2016-10-28, 12:36
  #1197
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone

vart jävligt offtopic men denna va riktigt god I.V av vad jag minns aldrig upplevt en kick som på 3-CMC
Har du IV.at mephedrone? Om. Tycker du verkligen denna är bättre?
Funkar det att refilla? Måste man öka något?
Faaan vad är det med mig.. Haha jag börjar bli lite nyfiken o sugen på cs igen..
Citera
2016-10-28, 14:40
  #1198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
En vän fick sitt igår. Han ska köra det ikväll. Kör iv. Jag kommer inte ta men kan återkomma vad han tyckte vi kommer ju befinna oss på samma fest.

Fan vad alla tar IV... är annat rus än oss andra som inte kör IV ju hehe
Citera
2016-10-28, 14:45
  #1199
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckyoumkay
Fan vad alla tar IV... är annat rus än oss andra som inte kör IV ju hehe

Rövpanna skjutsar på som satan om man fläskar på när man doserar.
Citera
2016-10-28, 14:47
  #1200
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckyoumkay
Fan vad alla tar IV... är annat rus än oss andra som inte kör IV ju hehe
Ja tyvärr eller inte det där med IV. Man vill ju som ha ut det optimala och bästa effekten när man köper oftast dyra substanser..:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in