Citat:
Ursprungligen postat av
rökbomb
Är det farligt att smaka lite ur påsen efter 3 linor kokain eller vad tror ni? :-)
Tror det finns risk för serotonergt syndrom, ditt hjärta lär få extrema signaler att slå som fan. Men du kanske prova o de gick bra?
Men till och med när ja blanda spice och amfetamin fick ja kramp i hjärtat o sjuka arytmier, racea 2 dar, Inga problem tills spicet kom in, de va absolut inte noja med 110% säkerhet aldrig varit med om dess like akta er för att kombinera syntetiska kemikalier med varandra, framförallt när man inte exakt vet hur dessa RC droger funkar må väl

Edit: skulle vänta tills kroppen fått ur all kola och dess metaboliter så de inte blir någon konstig reaktion, 2-3 dagar skulle jag rekommendera för din säkerhet