2016-11-22, 17:54
  #1225
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Batchen ok?? Hyfsatt billigt för ett gram ju.
Den är Ok .Tycker det blir bättre om man krossar det riktigt ordentligt
Citat:
Ursprungligen postat av setandforget
Personligen tyckte jag den var lite mindre potent än sist jag tog 3-CMC men med större linor+bomb bra effekt. Han jag körde det med tyckte att det var bra tryck i det. Har däremot gått på SSRI och tagit 3-dagars break från det innan jag testade så det är möjligt att potensen fortfarande dämpades av det för mig.
ja 3 dagars break från ssri är inte så mycket, men tydligen funkade det lite då för dig iaf
Citera
2016-11-26, 04:21
  #1226
Medlem
tystnadsplikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Rövpanna skjutsar på som satan om man fläskar på när man doserar.

Hur mycket kan man fläska på tycker du, om man är tjej och väger 70kg ?
Citera
2016-11-26, 07:28
  #1227
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tystnadsplikt
Hur mycket kan man fläska på tycker du, om man är tjej och väger 70kg ?

VARNING! Detta bör inte prövas av någon som inte vet exakt vad hen gör.

Jag vet inte vikten. När jag körde (då det inte var klassat) så brukade jag fylla en fem milliliterspump med 3-CMC och droppa i vatten tills lösningen blivit något så när klar.
Citera
2016-11-26, 09:20
  #1228
Medlem
tystnadsplikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
VARNING! Detta bör inte prövas av någon som inte vet exakt vad hen gör.

Jag vet inte vikten. När jag körde (då det inte var klassat) så brukade jag fylla en fem milliliterspump med 3-CMC och droppa i vatten tills lösningen blivit något så när klar.


Självklart bör det inte prövas av någon som inte har en aning vad denne håller på med, men jag har en aning om vad jag gör, har milligramvåg osv och tänkte bara höra ifall du rekommenderade någon speciell dos.. så hur många mg/ml vatten hade du i?
Citera
2016-11-26, 15:51
  #1229
Medlem
Kockistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tystnadsplikt
Självklart bör det inte prövas av någon som inte har en aning vad denne håller på med, men jag har en aning om vad jag gör, har milligramvåg osv och tänkte bara höra ifall du rekommenderade någon speciell dos.. så hur många mg/ml vatten hade du i?
Rekommenderar dig att köpa 4-CMC istället om du ändå ska ta en CMC trots klassning. Det högsta jag har varit uppe i på 3-CMC IV var nog 300mg (har jag för mig) kommer ihåg att jag tyckte bättre om fyran dock
Men det skiljer sig enormt i potens på dem som finns nu, så ta det jävligt piano!
Citera
2016-11-27, 16:17
  #1230
Medlem
swe-vendors avatar
Rcb.s batch av denna? Någon iv brukare som kan ge ett utlåtande?
Citera
2016-11-28, 13:48
  #1231
Medlem
Pissrannans avatar
När jag körde denna från RC-B****** så fläskade jag på med ca 500 mg per dosering. 250 i snoken och 250 som en bomb. Snoken ger bästa rush, om man inte kör IV men är extremt obehaglig att snorta. Svider rejält redan sekunden från att du börjar dra upp det i näsan och inget man vill göra en hel kväll. Obehag i ca 10-15 min efteråt med svidande och rinnande näsa men ger en bra rush i 2-3 timmar.

Känner bara till RC-B som har denna. Inte hittat den någon annanstans.
Citera
2016-11-28, 16:32
  #1232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Vart kan man få tag på 4-cmc i dagens läge ??
Snälla bespara dig själv den substansen. Enorm kick följt av 0 glädje och att man blir trög i dagar efter..
Citera
2016-11-30, 09:27
  #1233
Medlem
WeAreAlls avatar
Vad är det största skillnaden mellan 3-cmc och 3-mmc enligt er ?
Citera
2016-12-01, 13:44
  #1234
Medlem
rökbombs avatar
Är det farligt att smaka lite ur påsen efter 3 linor kokain eller vad tror ni? :-)
Citera
2016-12-01, 21:09
  #1235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Är det farligt att smaka lite ur påsen efter 3 linor kokain eller vad tror ni? :-)

Tror det finns risk för serotonergt syndrom, ditt hjärta lär få extrema signaler att slå som fan. Men du kanske prova o de gick bra?
Men till och med när ja blanda spice och amfetamin fick ja kramp i hjärtat o sjuka arytmier, racea 2 dar, Inga problem tills spicet kom in, de va absolut inte noja med 110% säkerhet aldrig varit med om dess like akta er för att kombinera syntetiska kemikalier med varandra, framförallt när man inte exakt vet hur dessa RC droger funkar må väl
Edit: skulle vänta tills kroppen fått ur all kola och dess metaboliter så de inte blir någon konstig reaktion, 2-3 dagar skulle jag rekommendera för din säkerhet
__________________
Senast redigerad av Painkiller777 2016-12-01 kl. 21:15.
Citera
2016-12-01, 21:30
  #1236
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeAreAll
Vad är det största skillnaden mellan 3-cmc och 3-mmc enligt er ?
3-mmc mer eufori.
3-cmc långt rus mer speed än lycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in