2016-10-28, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Rövpanna skjutsar på som satan om man fläskar på när man doserar.

Kemikalier upp i röven? Haha nä fan. Snortar o bombar jag!
Citera
2016-10-28, 20:50
Medlem
Pissrannans avatar
Någon speciell typ av medicin man kanske bör undvika innan man tar denna så inget krockar.
Citera
2016-10-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Någon speciell typ av medicin man kanske bör undvika innan man tar denna så inget krockar.

Eftersom den påverkar serotonin bör du inte ta den om du äter tramadol, SSRI, eller annan antidepressiva med påverkan på serotonin eftersom du då riskerar få serotonergt syndrom vilket kan vara dödligt. Det är nog bra att inte kombinera med andra stimulanter (elvanse, concerta mm) då det kan vara neurotoxiskt, samt leda till onödigt högt blodtryck.
Jag skulle även rekommendera att inte samtidigt ta nåt som sänker kramptröskeln, tex Lyrica.
Senast redigerad av Recapitated 2016-10-28 kl. 21:30.
Citera
2016-10-29, 02:33
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recapitated
Eftersom den påverkar serotonin bör du inte ta den om du äter tramadol, SSRI, eller annan antidepressiva med påverkan på serotonin eftersom du då riskerar få serotonergt syndrom vilket kan vara dödligt. Det är nog bra att inte kombinera med andra stimulanter (elvanse, concerta mm) då det kan vara neurotoxiskt, samt leda till onödigt högt blodtryck.
Jag skulle även rekommendera att inte samtidigt ta nåt som sänker kramptröskeln, tex Lyrica.

Äter dagligen SSRI men hur lång tid bör jag hålla upp med det för att det inte ska påverka nått? 2 dagar ca? Då medicinen ska ätas dagligen så bör ett 2 dagars uppehåll inte krocka med det. Tar heller inte metylfenidat men Strattera. Strattera är dock inte en stimulant så det borde inte vara nått problem.

Beställde bara en gubbe från RC-Bolaget för att testa men vill testa säkert efter besvikelsen med Blandshoppen.
Senast redigerad av Pissrannan 2016-10-29 kl. 03:20.
Citera
2016-10-29, 15:20
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Äter dagligen SSRI men hur lång tid bör jag hålla upp med det för att det inte ska påverka nått? 2 dagar ca? Då medicinen ska ätas dagligen så bör ett 2 dagars uppehåll inte krocka med det. Tar heller inte metylfenidat men Strattera. Strattera är dock inte en stimulant så det borde inte vara nått problem.

Beställde bara en gubbe från RC-Bolaget för att testa men vill testa säkert efter besvikelsen med Blandshoppen.
Kanske inte är farligt med efter 2 dagars uppehåll med ssri men om du vill känna nåt E/mdma liknande bör du nog ha längre uppehåll typ 1-2veckor tror jag. Om inte annat kommer du väl bli lite tjackad iaf
Citera
2016-10-29, 15:25
Medlem
Citat:

Beroende på hur lång halveringstiden är på den medicin du tar så kanske 2 dagars uppehåll räcker,
svårt att säga. Strattera påverkar ju noradrenalin och höjer blodtrycket, så om du nu väljer att köra så ta det lugnt. Vill du vara säker borde du nog ha uppehåll från dina mediciner en vecka eller så innan du kör på med 3-cmc eller annan stimulanter.
Citera
2016-10-29, 20:21
Medlem
Pissrannans avatar
Fixa en gubbe bara för att testa och hade inte tänkt köra mer än 2 linor på 250mg styck då jag läst här att denna inte är så "påfyllningsvänlig" så det är ingen idé att smådutta. Har erfarenhet av att dra tjack som bränner något fördjävligt så det är bara att ta ett djupt andetag och dra i sig en rejäl lina. Är inte så mycket för det mdma liknande ruset där serotonin dominerar utan jag villl åt det dopaminerga och mera tjackliknande ruset. Älskar känslan av att känna mig speedad. Kanske ska hålla på gubben lite och förbereda mig innan jag tar den för att slippa obehagliga inslag. Får man i sig 1 gubbe på en kväll och hur långt är påslaget?
Citera
2016-10-29, 20:46
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Fixa en gubbe bara för att testa och hade inte tänkt köra mer än 2 linor på 250mg styck då jag läst här att denna inte är så "påfyllningsvänlig" så det är ingen idé att smådutta. ... Får man i sig 1 gubbe på en kväll och hur långt är påslaget?
Börjar du med så stora linor tror jag säkert du kan få i dig en hel på en kväll. Testa att ta en bomb på ca 200mg innan dina linor. Beroende på din erfarenhet, men jag skulle nog ta en ordentlig lina efter bomben på 250mg och sen fylla på efter det kickar in.
Påslaget vid bomb är ca 30 minuter och vid nasalt ca 5 min.

Ha en trevlig kväll!
Citera
2016-10-29, 21:56
Medlem
Citat:
Fixa en gubbe bara för att testa och hade inte tänkt köra mer än 2 linor på 250mg styck då jag läst här att denna inte är så "påfyllningsvänlig" så det är ingen idé att smådutta. Har erfarenhet av att dra tjack som bränner något fördjävligt så det är bara att ta ett djupt andetag och dra i sig en rejäl lina. Är inte så mycket för det mdma liknande ruset där serotonin dominerar utan jag villl åt det dopaminerga och mera tjackliknande ruset. Älskar känslan av att känna mig speedad. Kanske ska hålla på gubben lite och förbereda mig innan jag tar den för att slippa obehagliga inslag. Får man i sig 1 gubbe på en kväll och hur långt är påslaget?

Kör. Du kommer ha en dunderkväll!
Citera
2016-10-29, 22:34
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Du får alla gånger i dig 1g på en kväll. Tro mig. Påslaget kommer relativt fort.
Citera
2016-10-31, 14:00
Medlem
swe-vendors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
250-300 nasalt. Tycker denna batch slår hårdare än den senaste dom hade inne.
Hur är batchen de har nu?
Citera
2016-10-31, 15:35
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swe-vendor
Hur är batchen de har nu?
Den är bra! Kommer oftast i mer krossad form än i större kristaller, men fortfarande gör den det den ska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in