Citat:
Ursprungligen postat av
setandforget
Då fick jag hem från rcbolaget. 3-cmc var något jag körde rätt mycket för ungefär 1-2 år sedan innan det klassades så det ska bli kul att se hur det här står sig. Van med gigantiska kristaller, det här var lite mer krossat men det spelar nog bara roll för ögonen.
Så till mitt omdöme. Inte riktigt samma kraft som jag mindes att det var back in the days. Kan såklart vara skillnad på de batcher som fanns tillgängliga innan det klassades och vad som fanns nu. Minns det som att man fick en bra skjuts av bara 50mg linor då. Nu med lite större linor, ca 200 mg, och gärna kombinerat med en bomb så infinner sig den där välbekanta känslan.
Citat:
Ursprungligen postat av
swe-vendor
De flesta shoppar slutar sälja.
Rear ut i god tid.
Sen får väl tullen beslagta substansen.
Finnd dock några shoppar som har den. Dock inte många så man får leta.
Alt beställa utomlands
Är svårt det där. Torskade på tullen när jag beställde från utomlands nyligen. Får se vad det leder till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crankmine
nezeril eller otrivin näspray funkar bra till näbben när man kör den här, så slipper man bli så täppt

: Tips från coachen

Nezeril/Otrivin är bra tips. Ett annat som man bör göra efter eller mellan ett par linor är också att blåsa rent med vatten genom snoken. 1-2 gånger per näsborre. Täppan släpper, även om den öker tillfälligt medan man blåser rent, och man slipper också det blodiga snoret dagen/dagarna efteråt.