2014-11-07, 14:34
Medlem
JohnOldmans avatar
Någon som testat denna och kan ge lite feedback?
Citera
2014-11-08, 16:41
Medlem
C.P.U-N0N0s avatar
Väntar på att någon skall ta in den inte hittat den en .
(Men 4an är ju inte SUPER direkt mer duger i fattigdom)

Någon som sitter på sampels?
Citera
2014-11-08, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.P.U-N0N0

Aromer/Masonchems skriver att de har den på ingång, fast det kanske är det du menar om någon fått prova än?
Citera
2014-11-10, 10:23
Medlem
Den-lilla-kemistens avatar
Citat:

Tyvärr inte, men var 4-MMC verkligen så mycket bättre? Jag prova 4-CMC i somras och med tanke på hur mycket man fått i sig efter den tiden, (från Mephedrone, Methedrone, 2-FMA, 3-FA , MDPV, 5-IT "den bästa för sex ;-), Pentedrone mm. så skulle jag nog säga att 4-CMC var helt ok (nog har toleransen stigit efter några år). (4-MMC var den första "nät drog" jag prova, och 233mg räckte till mej och tjejen en hel kväll 19-03)
Hitta föresten en gammal "tjock" spritpenna igår som jag förvarade 4-MMC i....lukten satt kvar.
Jag har svårt att tro att man kan få uppleva samma känsla igen, även om den kom tillbaka för försäljning.
Citera
2014-11-10, 19:58
Medlem
lirpa90s avatar
Jag har testat denna men kan tyvärr inte säga så mycket om den för jag hade blandat med lite andra saker, men kände mycket kärlek ett tag och synen blev väldigt dålig ett tag.
Citera
2014-11-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lirpa90
Jag har testat denna men kan tyvärr inte säga så mycket om den för jag hade blandat med lite andra saker, men kände mycket kärlek ett tag och synen blev väldigt dålig ett tag.

Vad blandade du med för saker?

Substansen ifråga har för övrigt kommit på en återförsäljares hemsida vars förkortas med R-S.
Citera
2014-11-14, 14:42
Bannlyst
Citat:

R-S har den inne nu.
Citera
2014-11-14, 15:16
Medlem
Psychoramas avatar
Alla dessa nya stimulanterna med klor i sig tycker jag är lite oroväckande. Fast vem vet? Denna kanske har mindre bieffekter än 4:an?

Mvh
Citera
2014-11-14, 23:41
Medlem
lirpa90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Vad blandade du med för saker?

Substansen ifråga har för övrigt kommit på en återförsäljares hemsida vars förkortas med R-S.

1 ikto vid 1400 sen 2-3 linor tjack mellan 2330-0300, 1 bomb av 3-cmc vid 0300
Citera
2014-11-19, 18:15
Medlem
C.P.U-N0N0s avatar
Stimulerande!

Lite välmående och nice känsla i kroppen..
Men shiit vilka doser som behövs.. Inte värt det tycker jag än..

Får se senare
Citera
2014-11-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Vem pratar du med här? Jag tycker bara att det är bra att skitsubstanserna som dränerar en på serotonin ett halvår efter en kväll försvinner. Ju förr Maras skapelser försvinner, desto bättre. Ju snabbare det går desto större blir trycket att ta fram bra och hälsosamt knark som det inte finns nån anledning till att klassa.
Med reservation för att jag kanske missuppfattar, men skulle det verkligen ha betydelse om knarket är hälsosamt eller inte? Vårt underbara bror-duktig-samhälle narkotikaklassar väl alla typer av rusmedel oavsett? Tack vare narkotikakonventionen och psykotropkonventionen hamnar alla substanser som inte har medicinska eller vetenskapliga ändamål på aja baja-listan. Toppar ju definitivt samhällets hall of fame över puckade lagar i alla fall.

Undantaget skulle väl vara vissa enstaka substanser som sluppit undan som hälsofarliga varor en längre tid, men där tror jag inte "bra knark" stannar särskilt länge eftersom hög popularitet innebär snabbare klassning, gissar jag.

Det enda som skulle stoppa flödet av skitsubstanser är ju förstås en laglig reglering eftersom det främst är de juridiska påföljderna av drogbruk som gör att folk söker sig till de lagliga - men farligare - skitalternativen.

Möjligt att detta blev ett fall av 'preaching to the choir', men då får det vara så.

Mvh
Citera
2014-11-19, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sneppons
Med reservation för att jag kanske missuppfattar, men skulle det verkligen ha betydelse om knarket är hälsosamt eller inte? Vårt underbara bror-duktig-samhälle narkotikaklassar väl alla typer av rusmedel oavsett? Tack vare narkotikakonventionen och psykotropkonventionen hamnar alla substanser som inte har medicinska eller vetenskapliga ändamål på aja baja-listan. Toppar ju definitivt samhällets hall of fame över puckade lagar i alla fall.

Undantaget skulle väl vara vissa enstaka substanser som sluppit undan som hälsofarliga varor en längre tid, men där tror jag inte "bra knark" stannar särskilt länge eftersom hög popularitet innebär snabbare klassning, gissar jag.

Det enda som skulle stoppa flödet av skitsubstanser är ju förstås en laglig reglering eftersom det främst är de juridiska påföljderna av drogbruk som gör att folk söker sig till de lagliga - men farligare - skitalternativen.

Möjligt att detta blev ett fall av 'preaching to the choir', men då får det vara så.

Mvh

Du har såklart rätt i allt du säger och jag ändrar mig helt och hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in