Citat:
Ursprungligen postat av
CopyP
En SIF CR7 kommer definitivt att komma. Hattrick i Madrid-derbyt ger IF, oavsett hur målen kom

Det var ju även Ronaldo som fixade straffen. EA verkade inte ha några problem med att ge ut massor av IFs till storspelare förra året, kolla ex Suarez och speciellt Ronaldo, åtta specialkort fick han i förra upplagan
Sedan så har det väl inte varit några andra riktigt stora prestationer den här veckan?
Jag skulle inte vilja sitta på en IF CR7 just nu iaf, speciellt med tanke på att han spelade striker även igår.
Mjo, just att det är en stormatch mot ett av världens bästa lag väger upp prestationen en hel del. Sen var det väl nån match där han gjorde hattrick men inte fick IF/SIF? Så man vet aldrig (försöker vara positiv

)... Shit vad beslutsångest man har haha
Näe, nu har man chansen att sälja och tjäna en del coins, men samtidigt är jag nöjd med hur det ligger till för mig. Har spelets bästa kort och förhoppningsvis tillräckligt med coins för att köpa ihop resten av spelarna jag vill ha vid BF-kraschen som är på ingång. Kanske överskrider budget med ca 100k, men det är inte så svårt att skrapa ihop...
edit: Och om nu CR7 får en SIF, ja då jävlar kommer marknaden krascha riktigt hårt pga massopening av packs. Det skulle redan öppnas enorma mängder packs, nu lär det bli mååånga, många fler. Bara positivt för oss som ska köpa dyra spelare