2016-11-19, 23:26
Medlem
Har dom sänkt grupppriserna på Hazard-SBCn? Va väll flera packs per grupp men nu är det bara 1 i varje
Citera
2016-11-19, 23:35
Medlem
Sicken dåre.

Leder med 2-1 och märker när jag spelat förbi hans mittfält att vart fasen är hans backlinje?

Tänker att han har måste parkerat bussen, så jag vänder tillbaka ner till egen målvakt och passar runt lite fram och tillbaka till vardera kant...

Märker sen att han ändrar taktik och helt plötsligt blir det öppna ytor på hans planhalva, snabbt upp och Costa är helt fri på sin kant.

Spelar upp på högerkanten sen pass pass över till Costa.. 3-1... Sen quittar han.

Gillar sånt!
Citera
2016-11-19, 23:38
Medlem
Tjena!

Skulle vilja fråga en sak. Spelar med följande elva:

Aguero

Martial - Messi

Silva - Özil - Kantè

Azpilicueta - Hummels - Boateng - Walker

Neuer

Jag vet att elvan är helt sjukt bra. Packat Aguero, Messi, Boateng och Hummels faktiskt. Men är denna balanserad tycker ni? Kör Jägar-kort på hela offensiven och på Hummels som är trögare än sirap bak. Har testat Matic istället för Silva men de gick dåligt. Tips på förbättring/ändring mottages med stor glädje!
Citera
2016-11-19, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Gick inte att gå in i mitt förra inlägg att ändra så lägger upp det rätta här.
Hade tänkt mig att bygga detta lag inför morgondagens fortsättning på FUT champs. http://www.futbin.com/17/squad/382844 För att ingame ändra till detta http://www.futbin.com/17/squad/382864 Tanken är att sätta Powerhouse på asamoah och sanches för att förbättra deras passningsspel och defensiva kapacitet.

Tycker själv det känns väldigt intressant. Är öppen för liknande lag, upp till 400k. Alla tips är av intresse.

Over and Out

Ser riktigt bra ut får jag säga Hade gärna tagit det! Göttit med många fysiska spelare bakåt och på mitten. Säg hur det gått sedan!

Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Har dom sänkt grupppriserna på Hazard-SBCn? Va väll flera packs per grupp men nu är det bara 1 i varje

Står fortfarande att det är flera pack här hos mig. Vore konstigt om dem tog bort det med tanke på hur dyr den SBC är. Så mycket vettigt blir de la inte i dem packen heller.
Citera
2016-11-20, 00:14
Medlem
Hur hinner ni med lira de 40 matcherna?

Har sj lirat hyfsat konstant i ca 5 timmar idag och 3 igår.
Har hunnit med 18 matcher tror jag..

Vad krävs lixom för att hinna med 40?
Citera
2016-11-20, 00:15
Medlem
Tjena! Skulle behöva lite hjälp här inför nästa helgs upplaga utav FUT Champs.

Detta här hur jag gärna vill att det ska se ut i slutändan men jag lyckas inte riktigt få till kemin innan matchstart. Några spelare är måsten som t ex Dybala, Robben, Sandro och Martial.

http://www.futhead.com/17/squads/2429400/

Här är mitt första försök: http://www.futhead.com/17/squads/2429160/

Tänker mig isåfall att jag får byta ut Guilavogui mot någon stabil tvåvägsmittfältare men vill helst inte göra några byten i början av matchen samt att jag egentligen inte är något jättefan av varken Pepe, Navas eller Carvajal...

Försök två: http://www.futhead.com/17/squads/2429154/

Här får jag offra Kanté, vilket jag verkligen inte vill egentligen samt att jag får en halvbra högerback som är något långsam. Får även byta ut Guilavogui.

Försök tre: http://www.futhead.com/17/squads/2429643/

Helt klart mitt bästa försök men frågan är om det är värt att spela Renato på 8(??) chem. Är osäker på Pereyra också, skulle vilja ha någon större och starkare där egentligen.

Om någon grym truppbyggare har något förslag jag inte tänkt på så bara släng fram det!
Citera
2016-11-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Ser riktigt bra ut får jag säga Hade gärna tagit det! Göttit med många fysiska spelare bakåt och på mitten. Säg hur det gått sedan!
Gick bra mycket bättre än väntat, hann med två matcher,två vinster, fem mål framåt och ett insläppt bakåt, det enda som kan klagas på om man nu ska klaga på något är väl ytterbackarna.. men det kan åtgärdas snabbt med ett shadowkort. Mittfältet stänger till REJÄLT. Sedan de tre där framme får fria roller så det är faktiskt ett otroligt roligt lag, ÄN så länge

Visserligen gav IF balo- SIF immo med giovinco bakom mig 15 segrar på 20 matcher i fut champs.. men de var förbannat tröga, så känns bra mycket bättre med fart,teknik och styrka utspritt på banan!
Senast redigerad av distinho 2016-11-20 kl. 00:43.
Citera
2016-11-20, 02:27
Medlem
Första FIFA jag ångrat mig att jag ens köpt och allt för EA's ruttna system där spelet förminskas= DNF/förlust.. Även om det händer väldigt sällan så känns det bara som bortkastade pengar (okej det är väl bortkastade pengar att man ens köper ett reskin av ett spel varje år) när man köpt ett spel som är så pass dåligt gjort.

Dessutom hur många år ska det ens ta att få bort kontona som bara är till för att autoquitta? Stött på dom återigen i detta FIFA där de är ett random lag med brons spelare på fel positioner som sedan lämnar när matchen börjar och EA har inte ens fått tummen ur att se till att det inte kostar ens spelare kontrakt fall någon quittar.. Menar 100 guld och ingen vinst är väl knappast värt -11 spelare + -1 tränare kontrakt?

Menar seriöst hur pass lite kan ett spelföretag bry sig om sina köpare när de totalt skiter i att lösa uråldriga problem i spelen och dessutom nu lägger till ett system som gör spelet ännu mindre attraktivt?
Citera
2016-11-20, 02:40
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Första FIFA jag ångrat mig att jag ens köpt och allt för EA's ruttna system där spelet förminskas= DNF/förlust.. Även om det händer väldigt sällan så känns det bara som bortkastade pengar (okej det är väl bortkastade pengar att man ens köper ett reskin av ett spel varje år) när man köpt ett spel som är så pass dåligt gjort.

Dessutom hur många år ska det ens ta att få bort kontona som bara är till för att autoquitta? Stött på dom återigen i detta FIFA där de är ett random lag med brons spelare på fel positioner som sedan lämnar när matchen börjar och EA har inte ens fått tummen ur att se till att det inte kostar ens spelare kontrakt fall någon quittar.. Menar 100 guld och ingen vinst är väl knappast värt -11 spelare + -1 tränare kontrakt?

Menar seriöst hur pass lite kan ett spelföretag bry sig om sina köpare när de totalt skiter i att lösa uråldriga problem i spelen och dessutom nu lägger till ett system som gör spelet ännu mindre attraktivt?

Haha jag har sagt åt mig själv att jag aldrig mer ska köpa fifa sen fifa 13. Slutade med att jag har köpt 14, 15, 16 och 17 Jag var helt bestämd på att inte köpa 17, klart som fan att de kommer med en ny motor till spelet då så att man är tvungen att testa...

Problemet är att EA har monopol på fotbolsspel. Visst finns PES också som inte är så mycket bättre men som knappt har en spelarbas, ingen motsvarighet till FUT och licens till en massa namn saknas. Så länge ingen utmanar EA så kommer de komma undan med deras skit. Tro mig, jag hatar EA över nästan allt annat och det svider i själen när jag ger dem mina pengar, men det finns tyvärr inga alternativ. Man kan ju alltid hoppas på att 2K games ger dig in på fotbollen...
Citera
2016-11-20, 03:33
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

18/8×40=17.77.
Citera
2016-11-20, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7

18/8×40=17.77.

Jasså du..
Citera
2016-11-20, 09:31
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12

15 minuter per match = 4 per timme.

40/4 = 10. Ca 10 timmar på en helg. Sen hade jag 5-8 ragequits emot mig också så ca 8 timmar gick det på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in