Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Jag har spelat drygt 100 matcher sen spelet släpptes. Weekend league riktar sig helt klart inte mot casual gamers (med barn)

Sant sant! Offrade min sömn i veckan för att testa på WL. Började kl 21 på onsdagen, var i final på första försöket och hoppades att vara klar redan kl 22. Istället förlorade jag den och satt uppe till 03 för att försöka igen o igen o igen. Gick inte vidare trots ca 8 försök. Den tröttheten sitter fortfarande i. Upp 06 med barn o sen jobba. Ingen sovmorgon på helgen utan upp prick 06 då barnen vaknar.....

Hade jag mot förmodan gått vidare till WL så hade jag fan knappt orkat spela en match under helgen ändå
När jag ändå svarar dig, vi har ju talat en del om MM. Bra vecka som var för egen del, gick riktigt bra med vinst på argentina-mötet, polska derbyt och championship. Synd med matchen vi pratade om, MK Dons - Wimbledon. Använde många av dem spelarna i ena MM där engelska spelare krävdes så blev ändå av med en del av dem. Bra med vinst för dig med? Tänkte skita i den att göra den sista (jeonbuk-america), trodde den skulle bli dyr men lyckades få tag i varsin spelare från dem lagen, hade sedan en handfull spelare o fick tag i resterande billigt). Fick POTG Sidibe (såld för 40k) så de va göttit att jag ändå gjorde den!
Vad tror du om veckans? Har inte orkat gå in för mycket på det denna veckan, men har ändå investerat lite i:
Melbourne City - Melbourne Victory
Ajax - PSV
Everton - Liverpool
Barcelona - Espanyol