2016-11-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godlike88
Tjena!
Idag är det ju wl och behöver därför köpa ett kraftfyllt lag. Förra gången hamnade jag på elit 1 med sterling som min bästa spelare. Sitter på 1.5 miljoner coins och behöver ett riktigt bra lag.
Funderat på franska laget/ligue 1. Brasilianska landslaget och Portugals landslag/liga bbva.
Tack för hjälpen!

http://www.futbin.com/17/squad/365761

Vad sägs om detta lag? Har själv spelat det fast i samma formation men med yttrar (minus Pogba & legend)

Griezmann & Lacazette med Ben Arfa bakom är sjukt giftiga - Sen kan du alltid byta ut Rui Costa mot något annat, visste inte vad jag skulle fylla ut laget med utan att kemin skulle bli sämre.

EDIT:

Samt någon av dessa kanske funkar;

http://www.futbin.com/17/squad/365811

http://www.futbin.com/17/squad/365820

Andra laget där har du 400k att bränna på någon duktig CM
Senast redigerad av jockel 2016-11-18 kl. 11:08.
Citera
2016-11-18, 11:13
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
http://www.futbin.com/17/squad/361350 hade kört något sånt här.
En fråga bara, hur kan du inte ha fått ihop mer än 30k om du kommit upp till division 1? Eller är det kanske bara ett b-lag du är ute efter nu?

Byggde ungefär det laget!

Jag har köpt drafts, packs och provat olika spelare/lag för alla coins, var nöjd med laget jag hade just då. Körde med ett billigt lag i division 1, men är för inkonsekvent just nu så behöver prova något nytt.
Citera
2016-11-18, 12:09
Medlem
Welbecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
nej man tycker att dom borde kunna producera ett bättre spel utan allt skit men tydligen är dom för inkompetenta för det, i 6-7 veckor har jag försökt kvala till champs men torskar alltid i semi eller final då mina spelare står helt stilla och aldrig tar nå löpningar oavsett inställningar och så blir dom så sjukt sega och helt efterblivna.

Samma sak varje vecka också det som är det sjuka, har provat med massa olika lag och uppställningar men blir ingen skillnad, har provat med possesion spel, passnings spel, kontrings spel etc men det blir samma skit endå har tamefan helt tappat hoppet om fifa.
haha.. när ska du som gnäller på spelare, AI, motståndare, handikapp, väder, vind, solen, gräset och gud vet vad bara inse att du är förmodligen rätt kass på FIFA.. Börjar bli tröttsamt att höra hur du torskar alla dina matcher pga diverse anledningar. Suck..

Just saying
Citera
2016-11-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Welbeck
haha.. när ska du som gnäller på spelare, AI, motståndare, handikapp, väder, vind, solen, gräset och gud vet vad bara inse att du är förmodligen rätt kass på FIFA.. Börjar bli tröttsamt att höra hur du torskar alla dina matcher pga diverse anledningar. Suck..

Just saying
Kunde inte sagt det bättre...
Citera
2016-11-18, 12:20
Medlem
Ett stort skämt att Hazard vinner priset före Joe Allen.
Citera
2016-11-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
R1 då.

Så att toucha R1 när bollen anländer ska göra sån stor skillnad? R1 är ju till för driven pass. Märkligt?

Det är rätt komiskt att sådana här "hidden features" inte finns nånstans att hitta i manualen om hur man spelar spelet. Inte undra på att vissa rör sig så mycket smidigare och därmed spelar bättre än andra dödliga, när de inte får ta del av tips och trix.

Tror också stenhårt på att vissa fifaprofiler på YouTube så som Krasi aldrig skulle avslöja sina allra innersta hemligheter för hur han spelar, utan mer generiskt skit så som "Så här slår du en pass" eller "så här skjuter du en frispark".
Citera
2016-11-18, 12:33
Medlem
mikki1102s avatar
Konfirmerat att det är hazard som blir POTM!!
Räknar med en sbc inom de närmaste minuterna nu då!
Citera
2016-11-18, 12:36
Medlem
Ni som kör weekend league vad era nuvarande stats?
Citera
2016-11-18, 12:40
Medlem
Huga den där pl sbc blir inte billig...
Citera
2016-11-18, 12:50
Medlem
Tror ni spelarna i MM kommer stiga mer än vad dom ligger på nu?

EDIT: såg att MM kraven var ett skämt.
Senast redigerad av Tsatzoiki 2016-11-18 kl. 12:54.
Citera
2016-11-18, 12:59
Medlem
sebbolitos avatar
Varför finns det inga IF benteke och när det kmr upp någon så säljes den för högsta bin? Ska jag sälja min nu eller vänta tills/om ea höjer max bin?
Citera
2016-11-18, 13:00
Medlem
EnLitenFryss avatar
Minimum team rating: 83-85 på alla SBC challenges. Plus att belgien kräver en TOTW.

Ska fnula på om jag kan lösa någon av del-momenten billigt, men det är ju bara glömma att klara hela. Blir alldeles för dyrt, cashar in istället på de spelare jag har.

Edit: Ju mer jag tittar på denna SBC känns den inte i närheten av värd det. Inte ens om jag suttit på alla spelare som krävdes för att lösa den hade jag gjort den tror jag, mer pengar i att sälja vidare de pusselbitar man har för att lösa den än vad belöningen ger.

Jag menar, 2 BPL TOTW, minimum rating 84 - och du får 2 EPL Prime players pack? Det är ganska stor risk där att du får mindre än vad du löser in?
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-11-18 kl. 13:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in