2016-11-17, 19:29
Medlem
4-3-3 (4) vilka brassar är rekommenderade som com o cm, har Gustavo där i movembercard
Citera
2016-11-17, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
4-3-3 (4) vilka brassar är rekommenderade som com o cm, har Gustavo där i movembercard

fernandinho och coutinho kanske?
Citera
2016-11-17, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Men det finns ju ingen logik öht att köra 2 mittfältare med usla avslut samtidigt som du har en anfallare med 90 avslut som CAM. Vad är anledningen? Kan ju lika gärna köra Gustavo som CAM och Calou som CDM...

Handlar ju att hitta rätt uppställning som passar mig, Kommer till mycket avslut med Kalou så 90 blir bra då........ och Draxler e ju en smidig kille som anfallare, testa istället för o dömma du har ju ingen aning eller, i fut finns d ibland ingen logik d måste du ha upptäkt ha d gött.
Citera
2016-11-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag har kört på:
Borussia M'gladbach - FC Köln
Fenerbahçe v Galatsaray
Idenpendiente - Racing
Inter v Milan

Tror inte på Madrid-derbyt utan tror hellre dem tar El Classico som kommer nästa månad. Tror inte dem tar både och, men man vet aldrig och det är bara min gissning. Argentina-mötet är en chansning, inte så längesedan dem hade lag från Argentinska ligan i MM. Men inte hela världen, får nog tillbaka allt och kanske lite till om det inte blir den. Började köpa in de flesta av dessa matcher redan för 3 veckor sedan.

Läst i forum och många tror på australienska derbyt Newcastle vs Central Coast. Var lite sen på bollen där och orkade inte investera i den matchen, kanske biter mig i arslet nu... Får se! Lär bli dyrt om den kommer med.

Edit. Idenpendiente - Racing var visst nästa helg.

Åh fan är det derby i Australien också det har jag helt missat. När du säger det så är jag nog beredd att hålla med dig. El classico är större än Madrid-derbyt så du har nog en poäng där tyvärr men skönt att se att du tror på Köln också för där har jag laddat på med 45 gubbar. I övriga tre matcher som jag skrev har jag bara en max två på varje position då jag bara ville klara hela MM men det kommer jag inte göra om det blir matchen från Australien. Vägrar betala överpriser för spelare.
Citera
2016-11-17, 19:59
Medlem
Någon FIFA-youtube la ut detta idag.

http://twitter.com/Nick28T/status/799276212233203712/photo/1

Hazard klar för POTM enligt honom. Färsk bild?? Priserna på Chelsea-spelare har stigit, allt under 2,5k köps upp dirr. IF Moses har stigit kraftigt med läste jag på Twitter.
Citera
2016-11-17, 20:10
Medlem
4-3-3(4)

Douglas costa - pato - Lucas

Luis Gustavo - firmino - Fernandinho
(Movember)

sandro - Marquinhos - Miranda - danilo

Diego Alves

Tänkte nog köra de här laget i weekend League! Va tror ni om de laget? Uppfyller alla krav o har 100 i kemi! Något man kan förbättra?
Runt 20k över
Senast redigerad av Lw1 2016-11-17 kl. 20:55.
Citera
2016-11-17, 20:14
Medlem
Vad i helvete ska man göra när man vill stänga en match?
Jag leder med 3-0 och dominerar hela match helvetet redan efter 30 min under fut champions och den djäveln kvitterar och vinner sen med 4-3?! Vad i helvete?
Så trött på det här fittspelet. Ville dra kontrolljäveln i väggen
Citera
2016-11-17, 20:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Någon FIFA-youtube la ut detta idag.

http://twitter.com/Nick28T/status/799276212233203712/photo/1

Hazard klar för POTM enligt honom. Färsk bild?? Priserna på Chelsea-spelare har stigit, allt under 2,5k köps upp dirr. IF Moses har stigit kraftigt med läste jag på Twitter.

Åh vad trist om det stämmer. En untradable Hazard kommer alla vilja ha, vilket betyder hiskeliga priser på alla kort som krävs för att lösa en ev Sbc. Har bara fyra Chelseaspelare i klubben. Men väntar nog med att göra något tills imorgon.
Citera
2016-11-17, 20:34
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Åh vad trist om det stämmer. En untradable Hazard kommer alla vilja ha, vilket betyder hiskeliga priser på alla kort som krävs för att lösa en ev Sbc. Har bara fyra Chelseaspelare i klubben. Men väntar nog med att göra något tills imorgon.
Det är självklart det ska/kommer vara hiskeliga priser för en sbc med priset av en +90 rated spelare.

Inte förvånad om SBC:n ser ut ungefär såhär:

- 11 Chelseaspelare och minst 85 rating
- 11 belgiumspelare och minst 83 rating
- 11 nationaliteter, en IF och minst 85 rating
Citera
2016-11-17, 20:57
Medlem
BigBadClowns avatar
Skulle vilja ha hjälp med ett nytt lag då jag tröttnat på mitt nuvarande.

Krav:
- Uthålliga spelare
- Hyfsat snabba anfallare, helst 4* skills
- Styrka på mittfältet
- Gärna 41212(2)

Laget får kosta max 30k och måste fungera i division 1.
Citera
2016-11-17, 21:15
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadClown
Skulle vilja ha hjälp med ett nytt lag då jag tröttnat på mitt nuvarande.

Krav:
- Uthålliga spelare
- Hyfsat snabba anfallare, helst 4* skills
- Styrka på mittfältet
- Gärna 41212(2)

Laget får kosta max 30k och måste fungera i division 1.
http://www.futbin.com/17/squad/361350 hade kört något sånt här.
En fråga bara, hur kan du inte ha fått ihop mer än 30k om du kommit upp till division 1? Eller är det kanske bara ett b-lag du är ute efter nu?
Citera
2016-11-17, 21:16
Medlem
Asså Harry Kane med Hunter kort i 4-1-2-1-2 (säkert i andra formationer också), faaasen vad beast han är!
Vilka jävla långskott i bortre hörnet, dom sitter så jävla lätt ju! Verkligen en spelare att rekommendera för er som är trötta på någon av er nuvarande anfallare i PL!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in