2016-10-28, 18:58
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boringjamesmilner
När uppgraderas halloween-korten? Tänkt köpa en matip till mitt Liverpool lag innan han får upgrade. Eller tror ni han sjunker när hypen precis kommer och många säljer direkt i ett försök till trading?
Lär vara väldigt många som säljer när uppgraderingarna kommer, tror både utbudet och efterfrågan kommer vara stor så jag vet inte om priserna kommer sjunka eller höjas över huvudtaget. Fick matip i mitt weekend-paket och han sålde direkt för 76k, vilket jag iallafall tror kommer vara ungefär vad han peakar på
Citera
2016-10-28, 18:59
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Lär vara väldigt många som säljer när uppgraderingarna kommer, tror både utbudet och efterfrågan kommer vara stor så jag vet inte om priserna kommer sjunka eller höjas över huvudtaget. Fick matip i mitt weekend-paket och han sålde direkt för 76k, vilket jag iallafall tror kommer vara ungefär vad han peakar på
Äh vafan, då köper jag för 55 nu tack för svar
Citera
2016-10-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Ju mer coins, desto lättare att få dem att växa.

Kan tex köpa fler IF kort och sälja med mindre vinst för att sälja av dem i snabbare takt.
Häng med och läs sbc-diskussioner på reddit och EAs forum, communityt predictar ofta rätt. Investera i en massa spelare i förväg så tjänar du mycket coins sen när det är dags att sälja och deras priser ökar.

Så IF-trading fungerar fortfarande trots att man nu kan söka på special-kort? Funderat på det nu när jag stigit över 200k och sitter på två sköna lag. Vill få pengarna att växa ännu mer. Mina trejdingmetoder funkar men det går ganska sakta framåt!
Citera
2016-10-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Så IF-trading fungerar fortfarande trots att man nu kan söka på special-kort? Funderat på det nu när jag stigit över 200k och sitter på två sköna lag. Vill få pengarna att växa ännu mer. Mina trejdingmetoder funkar men det går ganska sakta framåt!

Köpte på mig 20st Grimaldo för 10-11k. Räknar med att sälja dem för 15-16k iaf
Citera
2016-10-28, 19:18
Medlem
Citat:

Vänta klart Matip sjunker på söndag när han återgår till normal..... och alla vill ha sina pengar tillbaka för han e bara en 83:a o inte så populär. Kör själv med Helt Liverpool lag såklart YNWA
Citera
2016-10-28, 19:22
Medlem
Mrwomanizers avatar
Tänkte höra hur folk känner angående den gamla scripting frågan?
Jag har alltid varit på sidan som nämner att så inte är fallet, men nu är det baskemig otroligt märkligt.
Speltempot är olika från match till match, oavsett underlag.
Tagit mig till 4 (!) finaler i den där FUT cupen, går inte att vinna, oavsett vad man möter, blir alltid larvigt mycket mål och oförklariga bolltapp (från min sida) samt otroligt lama försvarsintiativ...

Någon annan som har en tanke?
Citera
2016-10-28, 19:25
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Jodå, det funkar både med mindre och större profits. Det rullar på helt ok när jag säljer för mindre profit. Händer även lite då och då att någon köper för lite kraftigare överpris. Finns alltid någon som köper utan att tänka sig för. Gäller bara att ha tålamod.
Citera
2016-10-28, 19:38
Medlem
Citat:
Finns alltid något att förbättra. Om jag hade varit du hade jag gjort följande:
Ut med Bender, in mer Luis Gustavo. En riktigt grym defensiv mittfältare. Kostar strax över 1k tror jag. Har dock inte spelat med Bender så han kanske funkar med.
Ut med Papadopoulos och in med en annan grek: Sokratis! Kostar 5k. Han är nog min favorit CB hittills som jag spelat med. Riktigt stabil! Kör honom och Höwedes, även Fährman i mål som du har. Svinbra!
Ut med Kampl och in med Draxler. Kostar ca 6k. Köpte han ikväll och han gjorde 3 mål och 4 ass på 5 matcher. Jävligt bra! Värd varenda krona!
Hade du 20k så har du råd att köpa Piszczek på högerbacken med. Kostar runt 6k. Borde gå på totalt 17-18k totalt.

Tack så mycket för tipsen! Köpte alla, men sålde Draxler efter två matcher haha. Var inte riktigt min typ. Köpte istället Holtby. Vinner allt på mitten, och leder min interna skytteliga. Men som sagt; tack för tipsen!
Citera
2016-10-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Tänkte höra hur folk känner angående den gamla scripting frågan?
Jag har alltid varit på sidan som nämner att så inte är fallet, men nu är det baskemig otroligt märkligt.
Speltempot är olika från match till match, oavsett underlag.
Tagit mig till 4 (!) finaler i den där FUT cupen, går inte att vinna, oavsett vad man möter, blir alltid larvigt mycket mål och oförklariga bolltapp (från min sida) samt otroligt lama försvarsintiativ...

Någon annan som har en tanke?

Skulle säga att det finns två alternativ: Antingen så finns det ett script som råkar sätta igång för dig varje gång du spelar final. Något som jag skulle säga är högst osannolikt. Om det nu skulle finnas ett script så skulle det träffa din motståndare lika ofta och det skulle dessutom också hända i "vanliga" matcher, dvs inte bara finaler.
Det som är mer sannolikt är att du blir lite nervös när det blir final och därför försöker du spela säkrare när du egentligen bara borde spela ditt spel. Så är det för mig. Har kommit till massa finaler men blir galet nervös och förlorar varje gång.
Citera
2016-10-28, 20:49
Medlem
KorvkastarNs avatar
Balotelli haloween var en riktig förlust affär iaf hur går det för er andra som köpt haloween ihop om att tjäna en hacka?
Citera
2016-10-28, 21:12
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Helvete. Nu har rating ökat på scream-korten men priserna har sjunkit ännu mer...Har två scream-kort jag lagt typ 100k på.

Verkar kunna få en till runt 35k och då kan jag få Costa istället för att sura över hur mycket minus jag gått.

Någon som spelat med SBC-Douglas Costa?
Citera
2016-10-28, 21:14
Medlem
Citat:

hoppas du väntade..går för 39k nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto