2016-11-18, 01:43
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Roligare att vara i div8 eller nått. Upplever exakt samma sak. Slår aldrig fel. Samma om man leder med 1-0 i 80:e. Då jävlar vaknar motståndarn och egna spelare beter sig som huvudlösa höns. Jävla skit att man lagt så mycket pengar på att få "Ultimate team". Hjälper ju fan inte

nej man tycker att dom borde kunna producera ett bättre spel utan allt skit men tydligen är dom för inkompetenta för det, i 6-7 veckor har jag försökt kvala till champs men torskar alltid i semi eller final då mina spelare står helt stilla och aldrig tar nå löpningar oavsett inställningar och så blir dom så sjukt sega och helt efterblivna.

Samma sak varje vecka också det som är det sjuka, har provat med massa olika lag och uppställningar men blir ingen skillnad, har provat med possesion spel, passnings spel, kontrings spel etc men det blir samma skit endå har tamefan helt tappat hoppet om fifa.
Citera
2016-11-18, 01:45
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hahaha igen! Samma sak med mig. De bästa är när dom slår passningarna förbi spelaren som ska ha den, och tro fan de står en motståndare där istället och så är kontringen igång. Och så krockar två backar med varandra och snubblar, så kommer motståndaren fri, slår den enkelt i mål... FML

Haha man blir fan självmords benägen eller funderar på att bli en mass mördare ibland när man spelar skiten.

Du glömde det härliga när motståndaren gör mål på exakt allt han gör, vet inte hur många ggr jag har lett med 1-0 eller 2-0 i semifinal eller final och han gör 3 mål på långskott, målvakten går rätt och ska ta bollen 10 ggr av 10 men av nån anledning går dom in ibland är det nästan så bollen går igenom målvakten
Citera
2016-11-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Haha man blir fan självmords benägen eller funderar på att bli en mass mördare ibland när man spelar skiten.

Du glömde det härliga när motståndaren gör mål på exakt allt han gör, vet inte hur många ggr jag har lett med 1-0 eller 2-0 i semifinal eller final och han gör 3 mål på långskott, målvakten går rätt och ska ta bollen 10 ggr av 10 men av nån anledning går dom in ibland är det nästan så bollen går igenom målvakten

Haha jag vet. Igår var jag så frustrerad att jag nästan började grina. De gick inte. Gick från div3 till 6 på samma kväll. Messi bränner allt (Jepp jag packade messi och han är lika efterbliven som alla andra). Aguero satte 46 mål på 30 matcher. Nu har han 47 mål på 66 matcher typ. Fattar ingenting. Hopplöst! Nej nu äre natta haha
Citera
2016-11-18, 02:01
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Nu ska vi se om jag klarar av MM. Var ju förvånande att de tog med bvb igen, har inga kort kvar därifrån.

En spelare bara från varje klubb måste ju vara första gången? Har t.ex. massor av Inter-spelare som jag kan sälja då istället.

Hoppas inte ryktet om att Hazard får POTM stämmer. Kommer bli dyrt och jag har ju massa Stoke och Wales-spelare haha.

Samlar på lite olika kort men allsvenskans POTY känns helt ointressant.
Citera
2016-11-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nu ska vi se om jag klarar av MM. Var ju förvånande att de tog med bvb igen, har inga kort kvar därifrån.

En spelare bara från varje klubb måste ju vara första gången? Har t.ex. massor av Inter-spelare som jag kan sälja då istället.

Hoppas inte ryktet om att Hazard får POTM stämmer. Kommer bli dyrt och jag har ju massa Stoke och Wales-spelare haha.

Samlar på lite olika kort men allsvenskans POTY känns helt ointressant.

vilka matcher var det?
Citera
2016-11-18, 02:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vilka matcher var det?
real-atletico
fenerbache-galatasaray
bvb-fc bayern
inter-milan.

Klarat två väldigt enkelt. Behövde köpa en fc bayern för typ 1200 coins. Tänkte vänta med att öppna paket innan jag klarat alla men öppnade ett efter två klarade. Drog IF Moses
Citera
2016-11-18, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
real-atletico
fenerbache-galatasaray
bvb-fc bayern
inter-milan.

Klarat två väldigt enkelt. Behövde köpa en fc bayern för typ 1200 coins. Tänkte vänta med att öppna paket innan jag klarat alla men öppnade ett efter två klarade. Drog IF Moses

Jävla fin gubbe, lagom inför morgondagens POTM om det nu blir Hazard. Själv fick jag skit men det var vad jag förväntade mig. Höwedes som bäst, casha in härliga 1k!

Var uppe vid 04 o mata bebisen och såg inlägget o att MM hade kommit. Så nu har jag gjort klart det jag skall med det... ville inte vänta Gjorde tre av fyra. Behövde bara köpa in ett par la liga spelare för typ 500/st.

Hoppade turkmatchen, kändes inte värt det när jag såg priserna på spelarna. Redan cashat in ca 40k på det jag hade. Synd jag inte hade fler än 1st av varje bara. Sjukt bra avkastning. Det mesta inköpt för 350-400. Mittbackar sålda för 2k/st. Målvakter 2-3k/st. Ytterbackar mellan 3-5k. Mittfältare för 1-2k typ. Italienska lagen blir väl bara dubbelt vad man gav för spelarna. Men inte fy skam det heller.
Citera
2016-11-18, 07:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Behövde köpa exakt 1 spelare för 400 coins för att lösa hela MM. Skönt att vara förberedd Behövde väl eg inte köpa honom, men orkade inte leta ett alternativ som funkade.

Turkarna sålde för fina priser som påpekats, i övrigt var det inga större förtjänster. Men plus gick man ju på att sälja överskottet.

Packade Muller också så det var ju välkomna 30k till kassan.

Nu till att sälja av Newcastle Jets, Central Coast, Excelsior och Sparta Rotterdam som aldrig kom. Nu kommer väl aldrig EA köra 2 MM på en helg men det hade varit gött med en till med de udda matcherna. Kanske ska hålla till på måndag?

Finns ju ett Argentinaderby och ett till tyskt derby i helgen, hade varit en överraskande move att köra en till från EA.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2016-11-18 kl. 07:38.
Citera
2016-11-18, 07:53
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jävla fin gubbe, lagom inför morgondagens POTM om det nu blir Hazard. Själv fick jag skit men det var vad jag förväntade mig. Höwedes som bäst, casha in härliga 1k!

Var uppe vid 04 o mata bebisen och såg inlägget o att MM hade kommit. Så nu har jag gjort klart det jag skall med det... ville inte vänta Gjorde tre av fyra. Behövde bara köpa in ett par la liga spelare för typ 500/st.

Hoppade turkmatchen, kändes inte värt det när jag såg priserna på spelarna. Redan cashat in ca 40k på det jag hade. Synd jag inte hade fler än 1st av varje bara. Sjukt bra avkastning. Det mesta inköpt för 350-400. Mittbackar sålda för 2k/st. Målvakter 2-3k/st. Ytterbackar mellan 3-5k. Mittfältare för 1-2k typ. Italienska lagen blir väl bara dubbelt vad man gav för spelarna. Men inte fy skam det heller.
Va fan tänkte inte ens på att det kan vara ett bra kort för POTM för sålde det direkt. Aja. Spelat fut sen 2010 och hade tidigare aldrig fått en IF. Dragit två IF två dagar i rad nu (första går för discard dock)

Edit: läste fler som trodde att IF Moses kan öka. Men är väl bara om det blir typ "11 players from Chelsea. Minimum of one TOTW" Skulle vara rätt sjukt. Borde väntat ett tag, uppe i 38k nu. Jag sålde för 35k..

Tror paketvärdet i denna MM var 125k eller nåt sånt. La väl ut kanske 5k och fick 2k tillbaka plus spelare i paketen värda typ 55k.

Fattar inte folk som säljer IF eller movember-kort för lägsta bin? Fattar inte folk att det är 5% "skatt" ? Vissa kort går tom att få billigare än deras discard
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-18 kl. 08:04.
Citera
2016-11-18, 08:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
När ska vi tippa att EA offentliggör Hazard som POTM? 16.00 svensk tid?

Trist om Hazards november-matcher spelat in, då han varit klart hetare än Allen då. Men sett till oktober gjorde Allen mer poäng från en svårare position i ett sämre lag, borde vara ganska stor fördel Allen där. Men det är väl som alltid, folk har korta minnen när det kommer till omröstningar om prestation.
Citera
2016-11-18, 08:53
Medlem
Tjena!
Idag är det ju wl och behöver därför köpa ett kraftfyllt lag. Förra gången hamnade jag på elit 1 med sterling som min bästa spelare. Sitter på 1.5 miljoner coins och behöver ett riktigt bra lag.
Funderat på franska laget/ligue 1. Brasilianska landslaget och Portugals landslag/liga bbva.
Tack för hjälpen!
Citera
2016-11-18, 09:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
När ska vi tippa att EA offentliggör Hazard som POTM? 16.00 svensk tid?

Trist om Hazards november-matcher spelat in, då han varit klart hetare än Allen då. Men sett till oktober gjorde Allen mer poäng från en svårare position i ett sämre lag, borde vara ganska stor fördel Allen där. Men det är väl som alltid, folk har korta minnen när det kommer till omröstningar om prestation.
Det är inte EA som bestämmer POTM och det är bara oktobers matcher som räknas.

Edit: aha Hazard har vunnit ser jag. Fan skulle inte sålt min chelsea IF. Nu är mitt stoke och Wales-lag meningslösa också..

Någon som testat Robben? Ska köra IF-Podolski, IF RvP, Robben som trio.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-18 kl. 09:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in